ویکی‌تجربهجستجو
داده کاوان هوشمند توسن
تجربهٔ کاری

BI developer

تجربهٔ کاری BI developer در داده کاوان هوشمند توسن — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· BI developer

ساختار بسیار افتضاح. توی مصاحبه هاشون همین الان میگن ناهار و وام و پارکینگ ناهار از ماه پیش یهو تصمیم گرفتن 50 تومن بدن فقط ، واسه گرفتن وام باید 3 سال سابقه داشته باشی و پارکینگ هم از شرکت 10 دقیقه دوره و پولش هم میگیرن ازت. تکنولوژی های عصر حجر. سرپرست هایی که اصلا چیزی تحت عنوان soft skill به گوششون نخورده. اینجا کارشناس ها 5 سطح دارن. 5 ضعیف ترین و 1 قوی ترین. درجه بعضی ها اصلا معلوم نیست چجوری داده میشه. فرق هر لول با همدیگه 1.5 میلیونه تقریبا. واسه همون 1.5 میلیون باید 2 سال از آخرین ارتقات بگذره تا ببرنت جلسه ببینن آیا باید بهت بدن یا نه. مدیر های فوق العاده دو رو. جلو روت بگو بخند پشت سر دشمن.(مخصوصا HR) حقوق ها 10 15 روز معمولا عقبه هر ماه. وسط تابستون کولر ها یه روز درست کار نکردن.به معنای واقعی جهنم بود شرکت. شما اگه مید لول باشی پیشرفتی هم نداری. تنها حسنش شناوری زمان کاره. خلاصه خیلی مسخره هست.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

داده کاوان هوشمند توسن
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·BI Developer
۱.۰
BI Developer

در مورد تیم تولید صحبت میکنم : محیط کاملا سمی خصوصا در سطح سرپرست تیم ها و مدیریت زیر آب زنی ، پشت سرهم حرف زدن، دو رویی ، عدم حمایت از جانب سرپرست تیم یه مشت آدم فسیل که با روش ها و تکنولوژی هایی کار میکنن که هزار ساله منسوخ شده دم ار فیدبک گرفتن میزنن اما ظرفیت پذیرش هیچ نوع انتقادی رو ندارن و فقط دوست دارن ازشون الکی تعریف کنی ساختارش خیلی سلسله مراتبی و مزخرفه و اصلا فلت نبست جنسیت اکثر افراد خانم هست که باعث شده محیط کاملا حیاط خلوت اقایون بشه سرپرست تیم ها هم اکثرا خانم هستند که بسیار محتاط و خاله زنک هستند و چون میدونند هیچ شرکت دیگه ای اونا رو حتی به عنوان کارشناس نمیگیره تمام تلاششون اینه ک جایگاه خودشونو حفظ کنند و دغدغه ی تیم رو ندارند و از مدیریت هیچ چی بلد نیستند سرپرست تیم به هیچ عنوان دغدغه ی پیشرفت افراد رو نداره و اکثرشون یه سری پیرزن غرغرو هستند که عرضه ی هیچ کاری رو ندارند و فقط پشت سرهم غیبت میکنن کلا کار با خایه مالی پیش میره اینجا نه از نظر فنی چیزی یاد میگیرید نه از نظر سافت اسکیل منابع انسانی اینجا یه شوخی مسخره س حقوق دیر پرداخت میشه تسویه بچه ها موقع خروج بسیار دیر‌و کم پرداخت میشه و اگه اعتراض کنین تهدیدتون میکنن اگه میخواید عمر خودتونو تلف کنید و دانسته های فنی تون رو هم به باد بدید داده کاوان جای خوبیه

داده کاوان هوشمند توسن
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

شرکت داده کاوان بعد از سال ۱۴۰۲ و مدیریت جدید به همراه تیم انتخابی ایشان به شرکتی متفاوت تبدیل شد. شرکتی که چاپلوسی و پاچه خواری مبنای انتحاب سرپرستی شد .متاسفانه در حال حاضر تمام افرادی که توسط مدیر جدید به سمت مدیریت و سرپرستی رسیدند نه تنها تخصص دررحوزه کاری ندارند بلکه از لحاط رفتاری و سازمانی مشکلات زیادی دارند .‌نرخ خروج در سال جدید نشانگر بی کفایتی ساختار جدید است . منابع انسانی که خود رتبه اول دامن زدن به زیراب زنی ها و جو ناسالم است . امیدوارم روزی شرکت داده کاوان به داده کاوان قبل از مدیریت جدید با افراد ناشایست برگردد

داده کاوان هوشمند توسن
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس دیتابیس
۱.۰
کارشناس دیتابیس

این شرکت بعد از حدود 20 روز زنگ زد برای مصاحبه یه سری سوالات کلی پرسید بعدش گفتن یه کتاب معرفی میکنیم شما اینو بخونید بیاید برای مصاحبه مجدد تو مصاحبه جدید انواع اقسام سوال ها رو پرسیدن علاوه بر اون کتاب خب وقتی یه کتاب معرفی کردید همون امتحان بگیرید دیگه دیگه چرا سوالای دیگه میپرسید احساس میکنم دنبال جذب آشنا بودن که من گفتم هیچ آشنایی تو شرکت ندارم وقت تلف کردنه حتی برای کارآموزی چون بر نمیدارن

داده کاوان هوشمند توسن
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·bi developer
۲.۰
bi developer

تجربيات من از تيم توليد داده كاوان نقاظ ضعف : عدم شايستگي بيشتر مديران و سرپرستان مجموعه نسبت به مسئوليت و عدم نظارت صحيح بر عملكرد آنها ( پروژه رو عقب بنداز كار و كش بده مهم نيست براشون مدام ددلاين ها رو عقب ميكشن اصلا بررسي نميكنن علت چي بوده دوباره فرصت ميدن براي همين كيفيت كار فوق العاده پايين، سرپرست تيم ها دانش فني لازم براي حوزه فعاليت شون ندارن و متاسفانه دركي هم از اين موضوع ندارن) عدم تناسب وظايف با عنوان شغلي ، كاري كه انجام ميشه تو حوزه BI نيست و چيزي از BI اينجا نه ياد ميگيريد نه تجربه ميكنيد . ساختار تيم ها اشتباه در اشتباه هست ، چيزي به اسم آناليز محصول ندارن براي همين شناخت دقيقي از مشتري و نيازهاي مشتري ندارن براي همين پروژه توليد ميكنن شكست ميخوره. استفاده از روش ها و متد ها و ابزارهاي قديمي و عدم تمايل به تغيير رويكرد مصاحبه هاي دروغي از وضعيت شركت پاداش و بهره وري دارن ولي نگه ميدارن آخر سال ميدن كه بي ارزش ميشه، حقوق رو با تاخير ميدن ، حقوق از رنج بازار بسيار كمتر متاسفانه فضا كاري با شايعه و بدگويي و حرف ببر حرف بيار مسموم شده و متاسفانه بيشتر از سمت نيروهاي قديمي شركت اين فضا دامن زده ميشه . يه مورد ديگه كه خيلي باعث بي انگيزه شدن نيروها شده ، عدم داشتن يه مسير شغلي براي افراد، فقط براي افزايش حقوق هر 18 ماه ميتوني يه درخواست بدي كه سطح حقوق ات رو بيشتر كنن كه يه جلسه سمي ميزارن و مديراني كه هيچ ربطي به واحد تو و كار تو ندارن ميان در موردت نظر ميدن نقاظ قوت : ناهار ميدن آخر سال پك عيدي خوب ميدن دوركاري داره شناوري خوبي داره مدير عامل عوض شده (چند سال ديگه فكر كنم بتونن اوضاع شركت رو درست كنن ، بفهمن مشكل از كجا حل ميشه با رفتن كيا حل ميشه ) توصيه اگر نيروي جونيور هستيد يك سال دو سال بيشتر فايده نداره اگر نيروي سنيور هستيد ارزش نداره توصيه به مديران شركت نخوردين نون گندم ، ديدين دست مردم ؟

داده کاوان هوشمند توسن
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

شرکت داده کاوان هوشمند توسن قبل از مدیریت جدید و تیمشون در سال ۱۴۰۲ شرکتی با رویکرد توجه به کار و شایسته سالاری بود اما متاسفانه درحال حاضر افراد چاپلوس بدون توجه به تخصص در سمت های سرپرستی و مدیریتی مشغول به کار شدند شرکتی که میزان خروج پرسنل با مدیریت جدید بسیار زیاد است و منابع انسانی به جای راهکار به چاپلوسی های مدیریت ادامه میدهد . زیرآب زنی . چاپلوسی و محیط ناسالم و غیر حرفه ای شرح حال امروز داده کاوان هوشمند توسن است. شرکتی که روزی جزو بهترین های حوزه بانکی بود با رویکرد مدیربت جدید جزو شرکت های غیرحرفه ای و با سطح پایین در حال حاضر است

داده کاوان هوشمند توسن
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند
۵.۰
برنامه نویس بک اند

بهترین تجربه کاری را در این شرکت تجربه کردم. محیط بسیار صمیمی، همکاران دلسوز، مدیریت عالی. جّوِ شرکت واقعا جامعه دوستانه یی هست و امکانِ پیشرفت هم خیلی وجود داره. اگر بهترین شرکتِ ایرانی برای کار نباشه، کمتر از دومین بهترین هم نیست. همهٔ اینها هم نتیجه مدیریت بی‌نظیری هست که در این شرکت وجود داره و دقتی که در انتخاب بهترین گزینه‌ها انجام میدهند. من این شرکت را به بهترین‌ها پیشنهاد میدهم