بهترین تجربه کاری را در این شرکت تجربه کردم. محیط بسیار صمیمی، همکاران دلسوز، مدیریت عالی. جّوِ شرکت واقعا جامعه دوستانه یی هست و امکانِ پیشرفت هم خیلی وجود داره. اگر بهترین شرکتِ ایرانی برای کار نباشه، کمتر از دومین بهترین هم نیست. همهٔ اینها هم نتیجه مدیریت بینظیری هست که در این شرکت وجود داره و دقتی که در انتخاب بهترین گزینهها انجام میدهند. من این شرکت را به بهترینها پیشنهاد میدهم
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در داده کاوان هوشمند توسن، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۸ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۱.۹ از ۵؛ ۱۳٪ از کاربران داده کاوان هوشمند توسن را به دیگران توصیه میکنند. ۸ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
شرکت دادهکاوان یکی از بهترین شرکتهایی هست که تجربه همکاری داشتم. مدیریت بسیار خوبه. شرکت همیشه کارمندان رو در اولویت اول قرار میده. استانداردهای کاری دادهکاوان از نظر کاری یکی از بالاترینها در کشور هست. به همین خاطر نرمافزارهایی که تولید میکنند هیچ رقیبی در کشور نداره و اخیراً صادرات هم میکنند. همیشه از فناوریهای مدرن استفاده میشه و از شما انتظار میره در سطح کیفی بسیار بالایی کار تحویل بدید. در عین حال فرصتهای آموزشی حین کار هم فراهم هست. در کل شرکت بسیار منظم و سازگار هست. با این حال فرهنگ کاری سنتی باقی مونده (شامل مدیریت منابع انسانی به سبک قدیمی و شناوری ساعت ناکافی). چند سال پیش کلی مشکلات مالی داشتند که از سال ۹۴ تکرار نشد. این مشکلات باعث دیرکرد پرداختی گاهی به مدت یک ماه شد. از نکات منفی دیگهٔ دادهکاوان اینه که حقوق شروع به کار پایین هست. با این حال یک نکتهٔ مثبت اینه که حقوق و مزایا براساس ارزیابی فنی بالا میره.
تجربيات من از تيم توليد داده كاوان نقاظ ضعف : عدم شايستگي بيشتر مديران و سرپرستان مجموعه نسبت به مسئوليت و عدم نظارت صحيح بر عملكرد آنها ( پروژه رو عقب بنداز كار و كش بده مهم نيست براشون مدام ددلاين ها رو عقب ميكشن اصلا بررسي نميكنن علت چي بوده دوباره فرصت ميدن براي همين كيفيت كار فوق العاده پايين، سرپرست تيم ها دانش فني لازم براي حوزه فعاليت شون ندارن و متاسفانه دركي هم از اين موضوع ندارن) عدم تناسب وظايف با عنوان شغلي ، كاري كه انجام ميشه تو حوزه BI نيست و چيزي از BI اينجا نه ياد ميگيريد نه تجربه ميكنيد . ساختار تيم ها اشتباه در اشتباه هست ، چيزي به اسم آناليز محصول ندارن براي همين شناخت دقيقي از مشتري و نيازهاي مشتري ندارن براي همين پروژه توليد ميكنن شكست ميخوره. استفاده از روش ها و متد ها و ابزارهاي قديمي و عدم تمايل به تغيير رويكرد مصاحبه هاي دروغي از وضعيت شركت پاداش و بهره وري دارن ولي نگه ميدارن آخر سال ميدن كه بي ارزش ميشه، حقوق رو با تاخير ميدن ، حقوق از رنج بازار بسيار كمتر متاسفانه فضا كاري با شايعه و بدگويي و حرف ببر حرف بيار مسموم شده و متاسفانه بيشتر از سمت نيروهاي قديمي شركت اين فضا دامن زده ميشه . يه مورد ديگه كه خيلي باعث بي انگيزه شدن نيروها شده ، عدم داشتن يه مسير شغلي براي افراد، فقط براي افزايش حقوق هر 18 ماه ميتوني يه درخواست بدي كه سطح حقوق ات رو بيشتر كنن كه يه جلسه سمي ميزارن و مديراني كه هيچ ربطي به واحد تو و كار تو ندارن ميان در موردت نظر ميدن نقاظ قوت : ناهار ميدن آخر سال پك عيدي خوب ميدن دوركاري داره شناوري خوبي داره مدير عامل عوض شده (چند سال ديگه فكر كنم بتونن اوضاع شركت رو درست كنن ، بفهمن مشكل از كجا حل ميشه با رفتن كيا حل ميشه ) توصيه اگر نيروي جونيور هستيد يك سال دو سال بيشتر فايده نداره اگر نيروي سنيور هستيد ارزش نداره توصيه به مديران شركت نخوردين نون گندم ، ديدين دست مردم ؟
در مورد تیم تولید صحبت میکنم : محیط کاملا سمی خصوصا در سطح سرپرست تیم ها و مدیریت زیر آب زنی ، پشت سرهم حرف زدن، دو رویی ، عدم حمایت از جانب سرپرست تیم یه مشت آدم فسیل که با روش ها و تکنولوژی هایی کار میکنن که هزار ساله منسوخ شده دم ار فیدبک گرفتن میزنن اما ظرفیت پذیرش هیچ نوع انتقادی رو ندارن و فقط دوست دارن ازشون الکی تعریف کنی ساختارش خیلی سلسله مراتبی و مزخرفه و اصلا فلت نبست جنسیت اکثر افراد خانم هست که باعث شده محیط کاملا حیاط خلوت اقایون بشه سرپرست تیم ها هم اکثرا خانم هستند که بسیار محتاط و خاله زنک هستند و چون میدونند هیچ شرکت دیگه ای اونا رو حتی به عنوان کارشناس نمیگیره تمام تلاششون اینه ک جایگاه خودشونو حفظ کنند و دغدغه ی تیم رو ندارند و از مدیریت هیچ چی بلد نیستند سرپرست تیم به هیچ عنوان دغدغه ی پیشرفت افراد رو نداره و اکثرشون یه سری پیرزن غرغرو هستند که عرضه ی هیچ کاری رو ندارند و فقط پشت سرهم غیبت میکنن کلا کار با خایه مالی پیش میره اینجا نه از نظر فنی چیزی یاد میگیرید نه از نظر سافت اسکیل منابع انسانی اینجا یه شوخی مسخره س حقوق دیر پرداخت میشه تسویه بچه ها موقع خروج بسیار دیرو کم پرداخت میشه و اگه اعتراض کنین تهدیدتون میکنن اگه میخواید عمر خودتونو تلف کنید و دانسته های فنی تون رو هم به باد بدید داده کاوان جای خوبیه
استخدام در داده کاوان هوشمند توسن
از مجموع ۸ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۸ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۱۳٪ از کاربران داده کاوان هوشمند توسن را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۸
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۱.۹ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۱.۹ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۱.۹ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی داده کاوان هوشمند توسن مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ داده کاوان هوشمند توسن
آیا داده کاوان هوشمند توسن در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از داده کاوان هوشمند توسن ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در داده کاوان هوشمند توسن چگونه است؟
بر اساس ۸ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۱.۹ از ۵ است؛ ۱۳٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در داده کاوان هوشمند توسن چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در داده کاوان هوشمند توسن از نگاه ۸ کارمند: ۱.۹ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در داده کاوان هوشمند توسن چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از داده کاوان هوشمند توسن ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: