برنامه نویس وب
تجربهٔ کاری برنامه نویس وب در دیتاک — امتیاز ۵.۰ از ۵ (اردیبهشت ۱۳۹۷ تا اردیبهشت ۱۳۹۸).
یک تجربه خیلی خوب
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
فرایند مصاحبه 3 مرحله ای بود، از روز اول مصاحبه رفتار صمیمانه و محترمانه ای داشتند. دو تا مصاحبه و یک تسک فنی. کسانی که مصاحبه میکردند مشخص بود که کاربلد هستند. مصاحبه فنی بیش از یک ساعت طول کشید که برام سنگین بود. چون دانش بنیان بودند امکان امریه داشتند و دورکار هم بودند، دوست داشتم باهاشون کار کنند ولی بعد از یک هفته گفتند آرزوی موفقیت دارن برام :) در کل از فرایند مصاحبه راضی بودم.
امکان یادگیری و رشد بالاست. بچه ها رفیقن. محیط بی حاشیه ای داره. کسی که میاد دیتاک روحیه کارمندی نباید داشته باشه. روحیه استارتاپی نیاز داره. اهل چالش و حل مساله باشه. برای کسی که بی حوصله باشه مناسب نیست.
شرکت خیلی خوبی برای کار هست. کارکنان به همدیگه احترام میذارن. ساختار شرکت تا حد زیادی تخت هست یعنی زورگویی و دستور، در این شرکت وجود نداره. پیشرفت و راحتی ذهنی کارکنان برای مدیر مجموعه مهمه. فشار کاری استاندارده و امکان یادگیری و پیشرفت وجود داره.
مزخرف 3 ماه بنده رو هر روز کشیدن و بردن در نهایت که کلی کد های قبلی رو طبق اون چیزی که می خواستن مرتبط کردم و وقتی در خواست حقوق کردم گفتن شما به درد تیم ما نمی خورین ما نیروی جونیور یا مید لول نمی خوایم ما نیروی سنیور می خوایم البته روز اول میدونستن که بنده جونیور هستم و استخدامم کردن اما بعد از 3 ماه که در خواست حقوق کردم این حرفارو تحویلم دادن سر پرست بخش فرانت اند بشدت آدم غیر حرفه ای هستن
کلا واسه شروع و سطح جونیور و تا حداکثر 6 ماه قابل تحمله اینجا نوشته شده میانگین حقوق ماهانه 10 میلیون ولی در حد نصف این مقداره