برنامه نویس
تجربهٔ کاری برنامه نویس در دیجی آلفا — امتیاز ۵.۰ از ۵.
بهعنوان برنامهنویسی که حدود ۷ سال است بهصورت مداوم با شرکت دیجیآلفا همکاری دارم، تجربه کاری من در این مجموعه همواره مثبت، حرفهای و شفاف بوده است. ساختار کاری مشخص، انتظارات روشن و تأکید جدی بر کیفیت فنی باعث شده همکاریها بر اساس توانمندی واقعی افراد شکل بگیرد. بدیهی است در هر تیم حرفهای، افرادی که مهارت یا آمادگی لازم برای این سطح از کار را ندارند ممکن است با چالش یا نارضایتی مواجه شوند، که این موضوع بیشتر به عدم تطابق سطح توانایی با استانداردهای کاری برمیگردد. پرداخت حقوق، پاداش و سایر تعهدات مالی همواره بهموقع انجام شده و حتی در شرایط سخت و بحرانی مانند دوران جنگ، دیجیآلفا جزو معدود شرکتهایی بود که با وجود تمام محدودیتها، تعهد خود نسبت به پرداخت حقوق کارکنان را حفظ کرد. این شرکت محیطی منصفانه و مبتنی بر شایستگی برای برنامهنویسان فراهم کرده و من این رویکرد را در طول سالها بهصورت عملی تجربه کردهام. تا جایی که اطلاع دارم، بیش از سه سال است که خروج نیروی قابلتوجهی از مجموعه نداشتهایم و اغلب همکاران همکاریهای بلندمدت و پایدار دارند. بنابراین محتوایی که خلاف این واقعیتها منتشر میشود، یا ناشی از عدم تطابق مهارتی با سطح همکاری حرفهای است، یا در برخی موارد میتواند از سوی رقبا با هدف تخریب غیراخلاقی مطرح شده باشد.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
سلام دوستان عزیز اگر کسی از شرکت دیجی آلفا و ****** داره اینجا ****** کنه ما چند نفر هستیم که از این شرکت ****** این شرکت داره با سرمایه های مردم بازی میکنه
سلام دوستان عزیز اگر کسی از شرکت دیجی آلفا ****** هستیم که از این شرکت ****** کردیم این شرکت داره با سرمایه های مردم بازی میکنه در زیر همین پست ******
من پیش از آشنایی با این شرکت با شرکت ها و تیمهای دیگه ای همکاری کردم. متخصص فنی و طراح سایت بلاکچین هستم. شرکت دیجی آلفا تعهد زیادی نسبت به مشتریان و کارمندهاشون دارن. بخاطر تجربه منفی ای که داشتم استرس زیادی زمان شروع همکاری وجود داشت ولی الان بسیار راضیم. توسعه سیستمهای مالی حرفه ای و نوآوریهای زیاد شرکت دیجی آلفا هم منجر به رضایت مشتریان میشه و هم تعهد کارکنان شرکت... در کل اگر به دنبال یک شرکت حرفه ای و امن در دنیای پر ریسک ارز دیجیتال هستید، حتما شرکت دیجی آلفا را انتخاب کنید
این شرکت به واقع کلاهبرداری هستش،اگر پول چندبرابر بگیره کار رو انجام میده اگر نه باید سالها تو دادگاه بدویی تا به حقت برسی چون تمام موارد فرارداد رو طوری تایین میکنن که از زیرمسئولیت فرار کنن. امیدوارم هیچ شخصی گرفتار این شرکت نشه.
به عنوان نیروی دورکار دو سال است که از ترکیه با شرکت دیجی آلفا کار می کنم. تجربه و پیشرفتی که در این شرکت داشتم بسیار به رشد و پیشرفت من کمک کرد.
سلام عزیزانی که با شرکت آلفا ****** و ****** قرداد دارند و با مشکلاتی مواجه شدند که قطعا این طور هست به ****** کنیم آمیین که شر چنین آدم های کم بشود