برنامه نویس
تجربهٔ کاری برنامه نویس در دیجی آلفا — امتیاز ۲.۰ از ۵.
متاسفانه تجربه کار با این شرکت رو داشتم و تا الان با ده ها شرکت همکاری داشتم و دیجی آلفا بدترین مدیریت رو داشت و تا الان فردی به دروغگویی،چرب زبونی و نادرستی مدیر اونجا ندیدم،پاداشی که به من قول داده بودن رو ندادن،فقط اونجا چندتا همکار خوب پیدا کردم و دیگه هیچ حسنی نداشت.البته میدونم فقط کارمندا باهاشون مشکل نداشتن و کارفرماها هم همین مشکلات رو داشتن.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
سلام دوستان عزیز اگر کسی از شرکت دیجی آلفا و ****** داره اینجا ****** کنه ما چند نفر هستیم که از این شرکت ****** این شرکت داره با سرمایه های مردم بازی میکنه
سلام دوستان عزیز اگر کسی از شرکت دیجی آلفا ****** هستیم که از این شرکت ****** کردیم این شرکت داره با سرمایه های مردم بازی میکنه در زیر همین پست ******
من پیش از آشنایی با این شرکت با شرکت ها و تیمهای دیگه ای همکاری کردم. متخصص فنی و طراح سایت بلاکچین هستم. شرکت دیجی آلفا تعهد زیادی نسبت به مشتریان و کارمندهاشون دارن. بخاطر تجربه منفی ای که داشتم استرس زیادی زمان شروع همکاری وجود داشت ولی الان بسیار راضیم. توسعه سیستمهای مالی حرفه ای و نوآوریهای زیاد شرکت دیجی آلفا هم منجر به رضایت مشتریان میشه و هم تعهد کارکنان شرکت... در کل اگر به دنبال یک شرکت حرفه ای و امن در دنیای پر ریسک ارز دیجیتال هستید، حتما شرکت دیجی آلفا را انتخاب کنید
این شرکت به واقع کلاهبرداری هستش،اگر پول چندبرابر بگیره کار رو انجام میده اگر نه باید سالها تو دادگاه بدویی تا به حقت برسی چون تمام موارد فرارداد رو طوری تایین میکنن که از زیرمسئولیت فرار کنن. امیدوارم هیچ شخصی گرفتار این شرکت نشه.
به عنوان نیروی دورکار دو سال است که از ترکیه با شرکت دیجی آلفا کار می کنم. تجربه و پیشرفتی که در این شرکت داشتم بسیار به رشد و پیشرفت من کمک کرد.
سلام عزیزانی که با شرکت آلفا ****** و ****** قرداد دارند و با مشکلاتی مواجه شدند که قطعا این طور هست به ****** کنیم آمیین که شر چنین آدم های کم بشود