ویکی‌تجربهجستجو
دیدار
تجربهٔ کاری۷ مهر ۱۳۹۹ · مهر ۱۳۹۸ تا مهر ۱۳۹۹

کپی رایتر

تجربهٔ کاری کپی رایتر در دیدار — امتیاز ۳.۰ از ۵ (مهر ۱۳۹۸ تا مهر ۱۳۹۹).

۳.۰· کپی رایتر

من حدود دو سال در دیدار کار کردم. مدیر عامل دیدار بسیار بسیار حرفه‌ای، نخبه و ارزشمنده و خیلی به کارمندانش اهمیت میده. دیدار فضای پیشرفت خیلی خوبی داره و برای هرکسی که اونجاست، حال خوب و آموزش به ارمغان میاره. خبر دارم که‌ به تازگی سرمایه گذارم گرفتن که این یعنی همه چیز قرار بهترم بشه.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۳.۰
مدیریت
۳.۰
حقوق و مزایا
۳.۰
تعادل کار-زندگی
۳.۰
فرصت رشد
۳.۰
توصیه به دیگران
۳.۰

تجربه‌های مشابه

دیدار
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۲.۰

شرکت خوبیه در صورتی که مدیرعامل عوض بشه یا توی مجموعه آموزش مدیریت ببینه میتونه مدیر یک واحد باشه ولی مدیرعامل نه خیلی ماکرو مینج و دخالت توی امور با سطح سواد و علم ناکافی باعث میشه کار توی شرکت خسته کننده بشه . جایی برای پیشرفت توی شرکت نیست و باید فقط حرف مدیر عامل و تایید کنی و معمولا کسی بیشتر از چند ماه توی شرکت نمیمونه

دیدار
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس آموزش
۳.۰
کارشناس آموزش

مصاحبه اول با مدیر آکادمی دیدار بود، به نظرم یکی از حرفه ای ترین مصاحبه هایی بود که طی 16 سال سابقه کاری داشته ام، مصاحبه از طریق گوگل میت انجام شد. بعد از چند روز تماس گرفتند و از من خواستند برای مصاحبه دوم با مدیر عامل دیدار به دفتر دیدار بروم، بد مسیر بودند، سمت شهرک غرب و من نارمک، به هر حال رفتم و ایشان سوالاتی در مورد شغل اعضای خانواده، پدر مادر و غیره می پرسید کلا 5 دقیقه هم مصاحبه طول نکشید، که ایشان گفتند فردا یا پس فردا با من تماس خواهند گرفت. من خیلی تعجب کردم اینهمه راه از شرق تهران آمده بودم آنجا برای یک مصاحبه خیلی سطحی و بی ارزش. بعد از چند روز منابع انسانی دیدار با من تماس گرفتند و از من خواستند شماره تلفن دو نفر از مدیران سابقم را به او بدهم تا در مورد من پرس و جو کنند که به نظرم خیلی مسخره و توهین آمیز هست اینکار، من اگه مشکلی نداشتم که شغلم را عوض نمی کردم، آنهم با این فرهنگ سازمانی آشغال اکثر شرکتهای ایرانی. کلا شرکت بیخودی هستش به نظر من.

دیدار
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس دیجیتال مارکتینگ
۳.۰
کارشناس دیجیتال مارکتینگ

دیدار در کل تجربه بدی نیست چون جو سازمانی خوبی داره و بچه های شرکت با همدیگه رفیق هستن و هوای همدیگه رو دارن. اما به دلیل دخالتهای بیش از حد و میکرومنیجمنتی که مدیر کل این شرکت نسبت به یک سری واحدها به خصوص پروداکت و مارکتینگ داره عملا امکان بروز هیچگونه خلاقیتی به افرادی که توی این دو تا دپارتمان کار کنن داده نمیشه. شاید اگر برای پوزیشن های برنامه نویسی، فروش و پشتیبانی توی این شرکت اپلای کنید براتون خیلی خوب باشه اما برای اون دو واحدی که اشاره کردم عملا باید خلاقیت و ایده های نو رو بذارید پشت در شرکت و در نقش یه اپراتور که دستورات مدیر رو باید مو به مو اجرا کنه ظاهر بشید. در نتیجه نه پیشرفت شغلی خاصی براتون رخ میده و نه چیز خاصی یاد می گیرید.