دیدار در کل تجربه بدی نیست چون جو سازمانی خوبی داره و بچه های شرکت با همدیگه رفیق هستن و هوای همدیگه رو دارن. اما به دلیل دخالتهای بیش از حد و میکرومنیجمنتی که مدیر کل این شرکت نسبت به یک سری واحدها به خصوص پروداکت و مارکتینگ داره عملا امکان بروز هیچگونه خلاقیتی به افرادی که توی این دو تا دپارتمان کار کنن داده نمیشه. شاید اگر برای پوزیشن های برنامه نویسی، فروش و پشتیبانی توی این شرکت اپلای کنید براتون خیلی خوب باشه اما برای اون دو واحدی که اشاره کردم عملا باید خلاقیت و ایده های نو رو بذارید پشت در شرکت و در نقش یه اپراتور که دستورات مدیر رو باید مو به مو اجرا کنه ظاهر بشید. در نتیجه نه پیشرفت شغلی خاصی براتون رخ میده و نه چیز خاصی یاد می گیرید.
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در دیدار، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۴ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۲.۸ از ۵؛ ۰٪ از کاربران دیدار را به دیگران توصیه میکنند. ۴ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
من حدود دو سال در دیدار کار کردم. مدیر عامل دیدار بسیار بسیار حرفهای، نخبه و ارزشمنده و خیلی به کارمندانش اهمیت میده. دیدار فضای پیشرفت خیلی خوبی داره و برای هرکسی که اونجاست، حال خوب و آموزش به ارمغان میاره. خبر دارم که به تازگی سرمایه گذارم گرفتن که این یعنی همه چیز قرار بهترم بشه.
شرکت خوبیه در صورتی که مدیرعامل عوض بشه یا توی مجموعه آموزش مدیریت ببینه میتونه مدیر یک واحد باشه ولی مدیرعامل نه خیلی ماکرو مینج و دخالت توی امور با سطح سواد و علم ناکافی باعث میشه کار توی شرکت خسته کننده بشه . جایی برای پیشرفت توی شرکت نیست و باید فقط حرف مدیر عامل و تایید کنی و معمولا کسی بیشتر از چند ماه توی شرکت نمیمونه
مصاحبه اول با مدیر آکادمی دیدار بود، به نظرم یکی از حرفه ای ترین مصاحبه هایی بود که طی 16 سال سابقه کاری داشته ام، مصاحبه از طریق گوگل میت انجام شد. بعد از چند روز تماس گرفتند و از من خواستند برای مصاحبه دوم با مدیر عامل دیدار به دفتر دیدار بروم، بد مسیر بودند، سمت شهرک غرب و من نارمک، به هر حال رفتم و ایشان سوالاتی در مورد شغل اعضای خانواده، پدر مادر و غیره می پرسید کلا 5 دقیقه هم مصاحبه طول نکشید، که ایشان گفتند فردا یا پس فردا با من تماس خواهند گرفت. من خیلی تعجب کردم اینهمه راه از شرق تهران آمده بودم آنجا برای یک مصاحبه خیلی سطحی و بی ارزش. بعد از چند روز منابع انسانی دیدار با من تماس گرفتند و از من خواستند شماره تلفن دو نفر از مدیران سابقم را به او بدهم تا در مورد من پرس و جو کنند که به نظرم خیلی مسخره و توهین آمیز هست اینکار، من اگه مشکلی نداشتم که شغلم را عوض نمی کردم، آنهم با این فرهنگ سازمانی آشغال اکثر شرکتهای ایرانی. کلا شرکت بیخودی هستش به نظر من.
استخدام در دیدار
از مجموع ۴ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۴ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۰٪ از کاربران دیدار را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۴
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۲.۸ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۲.۸ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۲.۸ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی دیدار مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ دیدار
آیا دیدار در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از دیدار ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در دیدار چگونه است؟
بر اساس ۴ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۲.۸ از ۵ است؛ ۰٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در دیدار چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در دیدار از نگاه ۴ کارمند: ۲.۸ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در دیدار چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از دیدار ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: