ویکی‌تجربهجستجو
رایان اندیشه نصر
تجربهٔ کاری

برنامه نویس اندروید

تجربهٔ کاری برنامه نویس اندروید در رایان اندیشه نصر — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· برنامه نویس اندروید

سلام مدیر این شرکت فردی که دانشی نداره و فقط قصد تحقیر کارمنداش رو داره خصوصا کارمندای بخش فنی هیچ احترامی برای کارمنداشون قائل نبودن و بسیار بددهن هستند عدم پرداخت حقوق طی دوماهی که اونجا مشغول بودم به عنوان برنامه نویس شمارو میخوان ولی انتظار دارن کار بازاریابی هم انجام بدیم کار ورد و پاورپوینت مدیر هم به تسکا اضافه میشه و از نظر مدیر برنامه نویس اندروید برنامه نویس نیست حتی برای یک هفتع کسب تجربه هم این شرکت رو توصیه نمیکنم اونم بخاطر مدیر مجموعه

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

رایان اندیشه نصر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

یه مدت به عنوان برنامه نویس مشغول بودم, مزخرف‌ ترین دوره ی کاری من بود . پیشنهاد میکنم به هیچ عنوان همکاری نکنین. دو رویی , ریا , بی احترامی و در آخر بالا کشیدن سنوات و حقوق ماه آخر و ... از خصوصیات این شرکته مزخرفه

رایان اندیشه نصر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس
۱.۰
برنامه نویس

من یک صفحه home page برای این شرکت به صورت دورکاری زدم و بهش تحویل دادم. بابت همین یک صفحه یک هفته تاخیر داشت پرداختش بعدش باهام می خواست برای تمام وقت قرارداد ببنده که وقتی دیدم بابت صفحه یک هفته تاخیر داره، دیگه باهاش همکاری نکردم ولی ۴ دفعه اونجا مراجعه کردم، سو مدیریت موج می زد.

رایان اندیشه نصر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب
۱.۰
برنامه نویس وب

سیزده دلیل برای اینکه شما نباید در این شرکت مشغول به کار بشین : 1-عدم احترام 2-برخورد نامناسب 3-توقع بیشتر از تایتل شغلی 4-عدم پرداخت به موقع حقوق 5-عدم انجام وعده های داده شده 6-محیط شلوغ و بی نظم 7-دخالت بی جای سایر بخش ها در کار بخش فنی 8-فضای مسموم حاصل از رفتار مدیریت 9-تایم کاری به نسبت زیاد 10-حقوق و مزایای کم 11-توهین و تحقیر از سوی مدیریت 12-عدم توجه به درخواست های بخش فنی 13-قوانین من در آوردی و عجیب

رایان اندیشه نصر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس اندروید
۲.۰
برنامه نویس اندروید

دعوا و بی احترامی مدیر به برنامه نویس ها که چاشنی کار بود تا حوصلمون سر نره بخش اداری شرکت خیلی در کار بخش فنی دخالت می کرد کار تو این شرکت مثل کار کردن فریلنسری می مونه که کارفرما همش بالا سرشه داره کارشو مختل میکنه برای خلاقیت و نظر های شما مدیریت هیچ ارزشی قائل نیست انتقال مشکلات شرکت به مدیر نشان از عدم حرفه ای بودن شماست و چیزی که گیرتون میاد یه پوزخنده شما فقط نسبت به شرکت مسئولیت دارین ، شرکت هیچ مسئولیتی نسبت به شما نداره حتی پرداخت حقوق چون همه چیز که پول نیست مدیر شرکت برای تحقیر شما از هیج تلاشی دریغ نمی کنه مثل سپردن مسئولیت یه کابل usb به برنامه نویس یا دائما بهشون گفتن که شما اصن کار با کامپیوتر بلد نیستین سیستم مدیریتی رو براساس کودکستان توسعه داده شده ، یعنی کادر اداری دائما داره به شما میگه ساکت باش بشین سرجات . شرکت برای جذب شما قول های زیادی میده اما رسما به هیچ کدوم عمل نمی کنه چون سیستم به این صورته که هیچ کس یه سال طاقت نیاره تو شرکت که مجبور بشن بهش سنوات بدن خودش بذاره بره . هیچ کس هم تو این شرکت یه سال سابقه نداره

رایان اندیشه نصر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس ارشد
۱.۰
برنامه نویس ارشد

با سلام من در این شرکت چیزی جز دورویی ،بدرفتاری ،تهمت و افترا ندیدم هرروز تنش هروز استرس دخالت های افراد بی ربط به پروژه در شرکتی که مدیرعامل هیچ اراده ای برای تصمیم گیری نداره کسی که هیچ سررشته ای از برنامه نویسی و نرم افزار نداره بیاد و تو برنامه نویسی دخالت کنه اون ضعف مدیریت رو میرسونه پرداخت تیکه تیکه حقوق یعنی اینکه نمیتونی برای زندگیت تصمیم مالی بگیری وعده وعید های دروغی عدم اجرای قول و قرارها یه برنامه نویس برای انجام کارش به آرامش فکری نیاز داره تواین شرکت من 5 سال کار کردم یه روز آرامش نداشتم که بتونم روی کارم تمرکز کنم

رایان اندیشه نصر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس اندروید
۱.۰
برنامه نویس اندروید

یکی از چیزهایی که خیلی به چشم میخورد این بود که با کارمندهای قدیمی بدرفتاری میشد تا تازه کارها با حقوق کف وزارت کار جایگزینشون بشن، که به ضرر خود شرکت هست از تمام همکاران من که از اون شرکت رفتن تقریبا با 80% تسویه نکردن، صنوات ندادن کلا، عیدی ناقص هیچ روش مدیریتی و برنامه ریزی پروژه ای استفاده نمیشد و فقط 2 بار در روز برات چای میارن!!! حق نداری در طول روز بری چایی بریزی... و در محیطی که تقریبا هر 3-4 روز 2نفر دعواشون میشد باید کار میکردیم... حقوق در چند پارت پرداخت میشد، که 1 پارت آن قبل از موعد بود که هم میتونه خوب باشه هم بد (خوب: زودتر پرداخت شدن بخشی از حقوق، بد: تیکه تیکه تیکه گرفتن حقوق) به نظرم اگه کسی هیچ سابقه کاری نداره میتونه برای سابقه کار پیدا کردن بره اینجا اگه با بقیه موارد مشکل نداره