ویکی‌تجربهجستجو
رایان توسعه پایا
تجربهٔ کاری۲۲ خرداد ۱۳۹۹ · تیر ۱۳۹۸ تا تیر ۱۳۹۹

تحلیلگر مالی

تجربهٔ کاری تحلیلگر مالی در رایان توسعه پایا — امتیاز ۳.۰ از ۵ (تیر ۱۳۹۸ تا تیر ۱۳۹۹).

۳.۰· تحلیلگر مالی

من تقریبا 1 سال داخل رایان کار کردم.واقعیت اینه رایان توسعه شرکت کوچک ولی آینده‌داری هست. مدیریت شرکت انصافا آدم قوی ای بود که ارتباطات خیلی خوبی داشت ولی به نظرم سرشون بیش از اندازه شلوغ بود. یکم بازخوردها با بچه ها ضعیف بود توی کار ولی از نظر بالانس کار و زندگی و همچنین یادگیری کار (به خصوص حوزه سرمایه گذاری خطر پذیر) انصافا عالی بودند به نظرم اگر رایان روی تیم مدیریت داخلی شرکت کار کنه، در سالهای آینده شرکت خیلی موفقی خواهد شد. و همچنین این شرکت رو برای کسانی که تجربه کافی کار مالی ندارند و میخوان از یک جایی شروع کنن پیشنهاد میکنم

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۳.۰
مدیریت
۳.۰
حقوق و مزایا
۳.۰
تعادل کار-زندگی
۳.۰
فرصت رشد
۳.۰
توصیه به دیگران
۳.۰

تجربه‌های مشابه

رایان توسعه پایا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر
۱.۰
مدیر

نرخ نگهداشت نیروی انسانی در این شرکت بین۶ تا یکسال است، مدیر مجموعه به تعهدات خود، که در روز مصاحبه قول میدهد، عمل نمیکند، و در ابتدا افراد را با یک حقوق حداقلی استخدام میکند و سپس توهین، بی اخلاقی و عدم ایفای وعده وعیدها منجر به استعفای نیروی انسانی می شود، ایشان نه تنها برای افراد به عنوان نیروی کار ارزش قائل نیست بلکه به عنوان یک انسان نیز با ان ها برخورد نمیکند، صرفا دنبال شواف و وعده های دروغین هستند. ۱۰۰ درصد بیمه تکمیلی توسط افراد پرداخت میشه و شرکت هیچ مزایای جانبی به نیروها نمیدهد.