مدیر
تجربهٔ کاری مدیر در رایان توسعه پایا — امتیاز ۱.۰ از ۵.
نرخ نگهداشت نیروی انسانی در این شرکت بین۶ تا یکسال است، مدیر مجموعه به تعهدات خود، که در روز مصاحبه قول میدهد، عمل نمیکند، و در ابتدا افراد را با یک حقوق حداقلی استخدام میکند و سپس توهین، بی اخلاقی و عدم ایفای وعده وعیدها منجر به استعفای نیروی انسانی می شود، ایشان نه تنها برای افراد به عنوان نیروی کار ارزش قائل نیست بلکه به عنوان یک انسان نیز با ان ها برخورد نمیکند، صرفا دنبال شواف و وعده های دروغین هستند. ۱۰۰ درصد بیمه تکمیلی توسط افراد پرداخت میشه و شرکت هیچ مزایای جانبی به نیروها نمیدهد.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
من تقریبا 1 سال داخل رایان کار کردم.واقعیت اینه رایان توسعه شرکت کوچک ولی آیندهداری هست. مدیریت شرکت انصافا آدم قوی ای بود که ارتباطات خیلی خوبی داشت ولی به نظرم سرشون بیش از اندازه شلوغ بود. یکم بازخوردها با بچه ها ضعیف بود توی کار ولی از نظر بالانس کار و زندگی و همچنین یادگیری کار (به خصوص حوزه سرمایه گذاری خطر پذیر) انصافا عالی بودند به نظرم اگر رایان روی تیم مدیریت داخلی شرکت کار کنه، در سالهای آینده شرکت خیلی موفقی خواهد شد. و همچنین این شرکت رو برای کسانی که تجربه کافی کار مالی ندارند و میخوان از یک جایی شروع کنن پیشنهاد میکنم