ویکی‌تجربهجستجو
رستافن
تجربهٔ کاری۳ خرداد ۱۴۰۵

مصاحبه برنامه نویسی

تجربهٔ کاری مصاحبه برنامه نویسی در رستافن — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· مصاحبه برنامه نویسی

من یه مدت اونجا کار کردم و از تجربه کاری در آن مدت راضیم . متاسفانه در یک بازه ۸ ماهه یک نیرو ضعیف و پر مدعا و جنجال بر انگیز باعث بوجود آمدن مشکلاتی شد که خداروشکر از این شرکت اخراج شد وشرایط به حالت عادی برگشت و الان از لحاظ محیط کاری و پرداخت های شرکت در وضعیت مطلوبی قرار دارد. همچنین روابط کارمندان و مدیران بسیار صمیمی و دوستانه می باشد.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

رستافن
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس هوش مصنوعی
۱.۰
کارشناس هوش مصنوعی

فرآیند مصاحبه شامل سه مرحله فنی، منابع انسانی و گفتگو با مدیرعامل است. مصاحبه فنی آنلاین برگزار شد. سؤال‌ها به‌صورت بداهه مطرح می‌شد و ساده بود. برخورد تیم فنی صمیمی و دوستانه بود. مصاحبه دوم حضوری بود و پیش از جلسه آزمونی برگزار شد که اهم آن معطوف به کار کردن بیش از زمان اداری، تحمل انجام کارهای تکراری، مابعدالطبیعه، دین و سیاست بود. جلسه با حضور دو تن از مدیران نرم‌افزاری و یک کارشناس منابع انسانی برگزار شد و بیش از ۲٫۵ ساعت طول کشید. اکثر سؤال‌ها به‌شکل وسواس‌گونه‌ای پیرامون فواصل بین همکاری‌ها، طول تحصیل و علت جابه‌جایی بین شرکت‌ها متمرکز بود. این در حالی است که طول تحصیلات من هیچ‌گاه از حد استاندارد بیش از یک سال نبوده و در تجربه اخیر کاری خود بیش از ۲٫۵ سال مشغول بودم. فضای گفت‌وگو پر از بی‌اعتمادی و عدم توازن میان طرفین بود. بی‌توجهی و بی‌میلی یکی از مدیران در سراسر جلسه و در نهایت نشان دادن برگهٔ خروج من به کارشناس منابع انسانی جهت اعلام تلویحی اتمام جلسه و ترک زودهنگام اتاق ناراحت‌کننده بود. در انتها زمان کافی داده شد تا در مورد مدیریت پروژه و تیم هر آنچه می‌خواستم بپرسم.

رستافن
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۵.۰

حدودا اواخر سال 1402 درخواست جذب تو یکی از دپارتمان‌های مهندسیشون داشتم. مصاحبه فنی نشون میداد عمق کارهایی که انجام میدن زیاده و افراد حرفه‌ای دور هم جمع شدن. مصاحبه منابع انسانیم رو خیلی دوست داشتم و توی فضای خوب، توضیحات داده شد و سوالاتشون دقیق بود، هرچند به نظرم سانسور داشت (: حقوقو نمیگن تا مرحله آخر و خب این یکم اذیت می‌کنه.

رستافن
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

خب یک شرکت بزرگ نیاز به مدیریت داره ولی این شرکت مدیریت درستی نداره. سه ماه جذب طول کشید و کلی وعده الکی دادن بعد هم که دیدیم هیچ خبری نیست و فقط چون نمیتونن نیرو بگیرن با این حرفا باعث میشن انتخابشون کنی بعد هم تمام تلاششون را میکنن که دیده نشی. محیط دوستانه س و بچه ها باهم مشکلی ندارن ولی حقوق بینظمه و تا هشتم دهم ماه حقوق میدن. همیشه با دوربین در حال دید زدنت هستند و حتی نمیتونی مقنعه تو درست کنی باید بری دست شوویی برای این کارا. محیط خیلی خیلی بیش از حد مذهبیه. کسی که کار بلد نیست خوبه بره کار یاد بگیره بیاد بره یه شرکت درست حسابی.

رستافن
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·فنی مخابرات الکترونیک
۳.۰
فنی مخابرات الکترونیک

از نظر حقوق شرکت خوبیه، اما تا آخر مصاحبه شما متوجه نمیشید چقده حقوقتون. وعده و وعید زیاد میدن تو مصاحبه مثه افزایش حقوق با تورم یا ساعت کاری شناور که محقق نمیشه. تو تیمای فنی تحقیقات یا تولید مدیرای رده پایین که کارمندای سابقه دار ترین رفتارهای بی‌ادبانه یا توهین‌آمیز دارند و ارباب رعیتی برخورد میکنند، جو زیراب زدن بقیه کارمندا هم که قشنگ حس میشه . امکان رشد و یادگیری خیلی کمه و اگه دنبال پیشرفت باشین سرکوب میشین، معمولاً مجبورین فراتر از ساعت کاری تو شرکت کار کنید. تو شرایط خاص کشور امنیت جانیتون بسیار متزلزله! بخشی از هزینه ناهار را شرکت میده میان وعده هم میده که خوبه، پاداش و سود هم وجود داره که به همه تعلق نمیگیره و برای کارمندای رده پایین ناچیزه. بیمه تکمیلی وجود داره

رستافن
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

رفتار بسیار زشت مدیران و توهین به نیرو ها و ساعت کاری بسیار بالا و اجباری در صورتی که نپذیرفتن تهدید یه اخراج شدن میشوید کلا نیرو انسانی براشون مهم نیست

رستافن
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تست مدار
۱.۰
تست مدار

به معنای واقعی افتضاح به وقت ادما ارزش قائل نیستن من فوق لیسانس برق از خواجه نصیرم در مرحله چهارم مصاحبه با مدیر عامل فهمیدن نماز نمیخونم منو رد کردن ، اونم بعد از ۶ماه معطلی !!! اگر این پروسه مذهب براشون مهمه روز اول مطرح کنن که وقت ما گرفته نشه. افتضح یفتضح افتضاح من الان استخدام شدم جای دیگه ولی خواستم بگم بقیه اگر وقتشون مهمه اینجا خیلی اذیت میکنه