مصاحبه کارشناس فروش
تجربهٔ کاری مصاحبه کارشناس فروش در سایسک — امتیاز ۱.۰ از ۵.
مصاحبه خوب بود سئوالت کاملی درباره سابقه کاری و شرکت هایی که کار کرده بودم پرسیده شد و چند سئوال جالب هم در آخر پرسیده شد که هم جالب بود و هم گیجم کرده بود، که قبلا تو مصاحبه های قبلی نشنیده بودم. با مدیر اونجا مصاحبه داشتم و مشخص بود که آدم باسوادیه و آقای باادبی هم بود. شرکت مرتب و تر و تمیزی بود و بنظر ۱۰و۱۵ نفری اونجا کار می کردند.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
روز اول که رزومه فرستادم از طریق یکی از دوستانم بود بعد از سه هفته رفتم برای مصاحبه وبعد با یک مدیر نه چندان بی سواد مصاحبه کردم سوالتی راجبع کار های قبلی داشتند بعد از یک هفته شروع به کار من انجام شد تا دوهفته روند کار من مشخص نبود و برخلاف حساسیت های که داشتند برای استخدام – و تمام اون حرفاهای که در مصاحبه اول گفته شده مطمئنم مدیر اون شرکت نوشته – حقوق دلاری اصلا نداشتند و اون حقوق وزارت کاری هم بابت دیر اومدن مریض شدن مرخصی رفتن کم میکردند اگر میخواهی وقتتون بگذره و اگر میخواهیید در روز مرگی و حواشی غرق باشید بسیار مناسب هست ویژگیهایی که براشون مهم بود: اینکه شما چقدر سیاست کاری دارید چقدر باید از خود گذشته باشید و انتظاری از مدیر واحد نداشته باشی انتظاری از حقوق نداشته باشی به همه عملکررد های غیر قانونی چشم پوشی کنی