ویکی‌تجربهجستجو
سروشان
تجربهٔ کاری

استقرار و پشتیبانی

تجربهٔ کاری استقرار و پشتیبانی در سروشان — امتیاز ۵.۰ از ۵.

۵.۰· استقرار و پشتیبانی

من ۴ سال هست در شرکت سروشان کار می کنم. شرایط رشد اینجا فراهم هست و مثل یک دانشکده کسب و کار می مونه که به تو مهارت هایی رو یاد میده تا بتونی رشد کنی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۵.۰
مدیریت
۵.۰
حقوق و مزایا
۵.۰
تعادل کار-زندگی
۵.۰
فرصت رشد
۵.۰
توصیه به دیگران
۵.۰

تجربه‌های مشابه

سروشان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·پشتیبانی و استقرار
۱.۰
پشتیبانی و استقرار

نمیدونم چرا مدیران این شرکت به جای اینکه واقعا نقاط ضعف شرکت رو رفع کنند داخل سایت های تجربه کاری اصرار به خوب بودن و وجود بستر برای پرورش علم و دانش توی مجموعه شون دارن. نرم افزاری که این شرکت تولید کرده تک تک منوهاش کپی پیست شده ی SAP معروف هست ولی اون خیلی وقته که Web Based شده و سروشان همچنان داره با foxpro ای که برای دهه ۹۰ میلادی هست درجا میزنه . اینو گفتم تا دست تون بیاد و متوجه بشید دقیقا مثل دانشکده های ایران ، شما باید با علم دهه ۹۰ کار کنید. از این لحاظ با دانشکده ها مو نمیزنه.