استقرار و پشتیبانی
تجربهٔ کاری استقرار و پشتیبانی در سروشان — امتیاز ۵.۰ از ۵.
من ۴ سال هست در شرکت سروشان کار می کنم. شرایط رشد اینجا فراهم هست و مثل یک دانشکده کسب و کار می مونه که به تو مهارت هایی رو یاد میده تا بتونی رشد کنی
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
نمیدونم چرا مدیران این شرکت به جای اینکه واقعا نقاط ضعف شرکت رو رفع کنند داخل سایت های تجربه کاری اصرار به خوب بودن و وجود بستر برای پرورش علم و دانش توی مجموعه شون دارن. نرم افزاری که این شرکت تولید کرده تک تک منوهاش کپی پیست شده ی SAP معروف هست ولی اون خیلی وقته که Web Based شده و سروشان همچنان داره با foxpro ای که برای دهه ۹۰ میلادی هست درجا میزنه . اینو گفتم تا دست تون بیاد و متوجه بشید دقیقا مثل دانشکده های ایران ، شما باید با علم دهه ۹۰ کار کنید. از این لحاظ با دانشکده ها مو نمیزنه.