برنامه نویس
تجربهٔ کاری برنامه نویس در شبیه سازان منطق — امتیاز ۱.۰ از ۵ (بهمن ۱۳۹۸ تا بهمن ۱۳۹۹).
بزرگترین ایرادی که به این شرکت گرفته میشه فرهنگ کاری بسیار بسیار پایینه شرکته فعالیت های جانبی، خارج از تایم و داوطلابانه به هیچ عنوان دیده نخواهد شد --- حاضر نشیم به هر قیمتی شخصیتمون زیر سوال بره
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
شرکت خوبه با اینکه کوچیکه ولی فرصت یادگیری و پیشرفت خوبه - هم زمان و فرصت داده میشه برای یادگیری رفتار مدیریت محترمانه با اعضای شرکت کمبود دانش فنی بعضی از افراد باعث میشه ک اختلاف نظر بوجود بیاد(خیلی اختلاف نظر) برنامه نویس بیشتر نقش کسی رو داره ک باید کاری رو انجام بده - یعنی من میگم باید انجام بشه و نظر برنامه نویس زیاد اهمیت نداره برنامه نویس با یه کارمند عادی هیچ فرقی نداره!!! درخواست افزایش حقوق نداشته باشید برای غیبت - کسری کار و اضافه مرخصی , ضریب لحاظ میکنن ولی برای اضافه کار نه برای برنامه نویسانی ک حداقل 3 سال یا بیشتر سابقه کاری دارن مناسب نیس
شرکت خوبه با اینکه کوچیکه ولی فرصت یادگیری و پیشرفت خوبه - هم زمان و فرصت داده میشه برای یادگیری رفتار مدیریت محترمانه با اعضای شرکت کمبود دانش فنی بعضی از افراد باعث میشه ک اختلاف نظر بوجود بیاد(خیلی اختلاف نظر) برنامه نویس بیشتر نقش کسی رو داره ک باید کاری رو انجام بده - یعنی من میگم باید انجام بشه و نظر برنامه نویس زیاد اهمیت نداره برنامه نویس با یه کارمند عادی هیچ فرقی نداره!!! درخواست افزایش حقوق نداشته باشید برای غیبت - کسری کار و اضافه مرخصی , ضریب لحاظ میکنن ولی برای اضافه کار نه برای برنامه نویسانی ک حداقل 3 سال یا بیشتر سابقه کاری دارن مناسب نیس