برنامه نویس
تجربهٔ کاری برنامه نویس در شبیه سازان منطق — امتیاز ۳.۰ از ۵ (فروردین ۱۳۹۷ تا فروردین ۱۳۹۸).
شرکت خوبه با اینکه کوچیکه ولی فرصت یادگیری و پیشرفت خوبه - هم زمان و فرصت داده میشه برای یادگیری رفتار مدیریت محترمانه با اعضای شرکت کمبود دانش فنی بعضی از افراد باعث میشه ک اختلاف نظر بوجود بیاد(خیلی اختلاف نظر) برنامه نویس بیشتر نقش کسی رو داره ک باید کاری رو انجام بده - یعنی من میگم باید انجام بشه و نظر برنامه نویس زیاد اهمیت نداره برنامه نویس با یه کارمند عادی هیچ فرقی نداره!!! درخواست افزایش حقوق نداشته باشید برای غیبت - کسری کار و اضافه مرخصی , ضریب لحاظ میکنن ولی برای اضافه کار نه برای برنامه نویسانی ک حداقل 3 سال یا بیشتر سابقه کاری دارن مناسب نیس
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
بزرگترین ایرادی که به این شرکت گرفته میشه فرهنگ کاری بسیار بسیار پایینه شرکته فعالیت های جانبی، خارج از تایم و داوطلابانه به هیچ عنوان دیده نخواهد شد --- حاضر نشیم به هر قیمتی شخصیتمون زیر سوال بره
شرکت خوبه با اینکه کوچیکه ولی فرصت یادگیری و پیشرفت خوبه - هم زمان و فرصت داده میشه برای یادگیری رفتار مدیریت محترمانه با اعضای شرکت کمبود دانش فنی بعضی از افراد باعث میشه ک اختلاف نظر بوجود بیاد(خیلی اختلاف نظر) برنامه نویس بیشتر نقش کسی رو داره ک باید کاری رو انجام بده - یعنی من میگم باید انجام بشه و نظر برنامه نویس زیاد اهمیت نداره برنامه نویس با یه کارمند عادی هیچ فرقی نداره!!! درخواست افزایش حقوق نداشته باشید برای غیبت - کسری کار و اضافه مرخصی , ضریب لحاظ میکنن ولی برای اضافه کار نه برای برنامه نویسانی ک حداقل 3 سال یا بیشتر سابقه کاری دارن مناسب نیس