مصاحبه کارشناس فروش
تجربهٔ کاری مصاحبه کارشناس فروش در شرکت الگام — امتیاز ۱.۰ از ۵.
روزی که با بنده تماس گرفتن بنده متاسفانه کرج نبودم ولی دو روز بعد از تماس به بنده زمان مصاحبه حضوری دادن زمانی که به شرکت الگام رفتم منشی اون شرکت قبلش برای بنده لوکیشن فرستاد و به اونجا رفتم البته شکل ساختمان در اینترنت با جایی که رفتم متفاوت بود که دلیلش و از منشی سوال کردم گفتن تازه جابجا شدن و به این مکان اومدن خلاصه یک خانمی بنده رو به داخل اتاق خودش دعوت کرد و از بنده تست MBTI گرفت نمیدونم تو تستمم چی دید ولی سوال کرد که چرا فروش و انتخاب کردی خلاصه با بنده مصاحبه کرد که اون خانم خیلی حس خوبی بهم داد و سوالات عمومی اینکه چرا کار فروش دوست داری و … بعدش گفت چند لحظه صبر کن هماهنگ کرد و من رو به اتاق مدیر عامل دعوت کرد اقای مدیرعامل اول جواب تست و بعدش انگار از داخل لپ تاپ رزومه بنده رو نگاه کرد و بعدش چند سوال که نقاط قوت و ضعف و اینکه چرا محل کار قبلی مو ترک کردم سوال کرد روند مصاحبه به نحوی بود که فکر کردم اونجا استخدام میشم خودم هم دوست داشتم اونجا و محیط و کارمنداشو فکر میکنم خیلی فضای شاد و پویایی بود البته هنوز با بنده تماس نگرفتن ولی در کل اینکه تست شخصیت شناسی از بنده گرفتن و سوالات متفاوتی میپرسیدن برای خودم جالب بود و یک نقطه ضعفی که دیدم نیم ساعت دنبال جای پارک میگشتم
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
شرکت هوشمند سازان … یا همون الگام، شرکتی واقع در خ آبان کرج. با جستجوی الگام در گوگل، لینک elegam.ir اولین نتیجه گوگل، مشاهده میشه و در کنار اون یه ساختمان بزرگ نمایش داده میشه، که ساختمان شهرداری کرج هستش. (حالا نمیدونم چرا فکر کردم این، همون ساختمون شرکته! ناگفته نماند توی مصاحبه معلوم شد که اینا پیمانکار شهرداری کرجان.)
من سال ها قبل شش ماه تو این شرکت کار کردم. یک ماه حقوق سر وقت به من ندادن. و بیمه منو هم رد نکردن. حقوق و مزایا در حداقل ترین حالت ممکن بود. قرارداد نمی نوشتن. یعنی عملا امنیت شغلی 0. آخرش هم با کلی دعوا درگیری حقوق معوقمو گرفتم. تمام نیروهای اون زمان به این مشکل برخوردن. برای 5 دقیقه تاخیر به بالا در ورود، چهار برابر از حقوق کسر میشد. نمیدونم الان درست شده یا نه. ولی بدترین تجربه کاری من بود.