ویکی‌تجربهجستجو
شرکت سمات
تجربهٔ کاری۱۱ تیر ۱۴۰۲ · مرداد ۱۴۰۱ تا مرداد ۱۴۰۲

زیرساخت نرم افزار همان devops

تجربهٔ کاری زیرساخت نرم افزار همان devops در شرکت سمات — امتیاز ۲.۰ از ۵ (مرداد ۱۴۰۱ تا مرداد ۱۴۰۲).

۲.۰· زیرساخت نرم افزار همان devops

الان که خیلی دیگه داغون شده. نهایتش تا سال 98 جا داشت بمونی و یه چیزی یاد بگیری بیای بیرون. اصلاً دیگه نرم افزار تولید نمیکنه. ورشکسته است و تخصصهای برنامه نویس و مرتبط با اون نباید بروند. برای پستهای شبکه بد نیست. امید سلیمانی مدیرعامل شده و آدم با مرامی است. از اون جهنمی که اون یارو آشغال روانی قبلی درست کرده بود خیلی بهتره.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۲.۰
مدیریت
۲.۰
حقوق و مزایا
۲.۰
تعادل کار-زندگی
۲.۰
فرصت رشد
۲.۰
توصیه به دیگران
۲.۰

تجربه‌های مشابه

شرکت سمات
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی
۲.۰
تخصص مخفی

بعد از ورود به شرکت و در دوران آزمایشی به قسمت گزینش بانک توسعه تعاوون برای یکسری سوالات عقیدتی دعوت می شوید که یه مقدار جای تعجب دارد. با وجود کم بودن حقوق، حقوق شرکت به موقع و سرماه پرداخت می شود. ازجمله مزایای شرکت بیمه تکمیلی و تسهیلاتی (وام) هست که باتوجه به حضور در شرکت پرداخت می شود در بعضی از مناسبتها هم مبالغی پرداخت می شود که خیلی ناچیز می باشد و اصلا روش حساب نکنید. بعد از مدتی، می توان درخواست حق جذب داد و چون کسی به شما هیچ چیزی راجع بهش نمی گوید در مورد مبلغ آن و نحوه دریافت آن اطلاعات کاملی وجود ندارد. سطح فنی شرکت متوسط می باشد و برای کسانی مناسب می باشد که قصد کارآموزی دارند و یا تازه کار هستند. متاسفانه به وعده وعیدهای مدیران نمی شود اتکایی کرد و در حد حرف می باشد. تعداد برنامه نویسان شرکت خیلی کم و در بیشترین حالت 10 نفر است ولی تعداد مدیران پروژه زیاد می باشد و هموراه کشمکشی بین مدیران پروژه برای انجام کار خودشان وجود دارد که این وسط اکثرا برنامه نویسان مقصر کار بر روی پروژه های مختلف شناخته می شوند. اکثرا انتظار اضافه کاری و بعضی مواقع پنجشنبه کاری دارند که بعد از انجام کار به شایستگی از نیروها تقدیر نمی شود و با جمله پولش را گرفتی خاتمه می یابد. موقع تسویه من چون وام نداشتم بعد از 2 ماه تسویه را بهم دادن ولی برای کسانی که وام داشتن تسویه را ندادن و یه مدت حساب هاشون هم مسدود شد تا نتوانند قصد وام بدن