ویکی‌تجربهجستجو
صحت صنعت رفیع
تجربهٔ کاری

دستیار اجرایی

تجربهٔ کاری دستیار اجرایی در صحت صنعت رفیع — امتیاز ۳.۰ از ۵.

۳.۰· دستیار اجرایی

من حدود ۶ ماه اینجا بودم انتخاب من قطعا اشتباه بود من رزومه خوبی داشتم و هر جا که می رفتم به من پیشنهاد کاری می دادن مدیریت در اینجا با اینکه انسان خوش برخوردی بودند اما از هیچ وقت از کسی رضایت نداشتند و میخواستن همه چیز را مدیریت کنن و مدیریت ریزبینانه افراد را به نمایش دادن سوق میده من اشتباه کردم و تاوان این اشتباه را هم با خراب شدن سابقه بیمه و بعد از قطع همکاری نیز بیکاری به دلیل فیدبک های منفی هدفمند که مدیر اینجا به کار فرمای احتمالی بعدی می‌دهند ولی روزی رسون خداست ...

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۳.۰
مدیریت
۳.۰
حقوق و مزایا
۳.۰
تعادل کار-زندگی
۳.۰
فرصت رشد
۳.۰
توصیه به دیگران
۳.۰

تجربه‌های مشابه

صحت صنعت رفیع
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند
۴.۰
کارمند

شرکت خوبی است تعداد کارمندها کم است موقعیت محل کار میدان ولیعصر و خوش مسیر، از پارکینگ شرکت هم می توانی استفاده کنی البته اگر بتونی تو طرح و ترافیک بیای ، ساعت کار زیاده اینجوری که من پرسیدم همه روز های هفته غیر جمعه باید سرکار باشن و روزی به طور عجیب 9 ساعت ، شرکتهای کوچک یک مشکل عمده در جذب نیرو و نگهداشت اونا دارن