ویکی‌تجربهجستجو
صحت صنعت رفیع
تجربهٔ کاری

کارمند

تجربهٔ کاری کارمند در صحت صنعت رفیع — امتیاز ۴.۰ از ۵.

۴.۰· کارمند

شرکت خوبی است تعداد کارمندها کم است موقعیت محل کار میدان ولیعصر و خوش مسیر، از پارکینگ شرکت هم می توانی استفاده کنی البته اگر بتونی تو طرح و ترافیک بیای ، ساعت کار زیاده اینجوری که من پرسیدم همه روز های هفته غیر جمعه باید سرکار باشن و روزی به طور عجیب 9 ساعت ، شرکتهای کوچک یک مشکل عمده در جذب نیرو و نگهداشت اونا دارن

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۴.۰
مدیریت
۴.۰
حقوق و مزایا
۴.۰
تعادل کار-زندگی
۴.۰
فرصت رشد
۴.۰
توصیه به دیگران
۴.۰

تجربه‌های مشابه

صحت صنعت رفیع
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·دستیار اجرایی
۳.۰
دستیار اجرایی

من حدود ۶ ماه اینجا بودم انتخاب من قطعا اشتباه بود من رزومه خوبی داشتم و هر جا که می رفتم به من پیشنهاد کاری می دادن مدیریت در اینجا با اینکه انسان خوش برخوردی بودند اما از هیچ وقت از کسی رضایت نداشتند و میخواستن همه چیز را مدیریت کنن و مدیریت ریزبینانه افراد را به نمایش دادن سوق میده من اشتباه کردم و تاوان این اشتباه را هم با خراب شدن سابقه بیمه و بعد از قطع همکاری نیز بیکاری به دلیل فیدبک های منفی هدفمند که مدیر اینجا به کار فرمای احتمالی بعدی می‌دهند ولی روزی رسون خداست ...