ویکی‌تجربهجستجو
طاقچه
تجربهٔ کاری۲۹ مرداد ۱۳۹۸ · شهریور ۱۳۹۷ تا شهریور ۱۳۹۸

تخصص مخفی

تجربهٔ کاری تخصص مخفی در طاقچه — امتیاز ۱.۰ از ۵ (شهریور ۱۳۹۷ تا شهریور ۱۳۹۸).

۱.۰· تخصص مخفی

افراد با استعدادی داخل طاقچه کار می‌کنند ولی محیط کاری نامناسب (تعداد افراد زیاد در محیط کوچک، پراگندکی بخش‌های مختلف سازمان، عدم توجه به طراحی محیط کار، عدم توحه به آرامش در محیط کار، امکانات کم برای استراحت و تفریح افراد) و مدیریت بسیار ضعیف مجموعه باعث شده تا پتانسیل بالای این شرکت به درستی در جهت اهداف بزرگتر پیش نرود. در طاقچه همیشه از همه چیز صحبت به میون می‌آید ولی موقع عمل هیچ حرکتی صورت نمی‌گیرد. عدم برخورداری از فرهنگ سازمانی مناسب هم از دیگر مشکلات طاقچه هست. هر چند فعالیت‌های بسیار اندکی صورت میگیره (تجمع افراد شرکت در برخی مناسبت‌ها، قدردانی از افراد به خاطر کارهای خوبی که انجام داده‌اند) ولی کافی نیست. در محیط کار اینکه افراد در حوزه‌های دیگر هم فعالیت کنند باعث ناراحتی مدیر شما می‌شود! ارتباطات درون سازمان خیلی ضعیف هست طوری که اگر کسی به مجموعه اضافه یا کم بشه شما به سختی متوجه می‌شوید! (البته اخیرا بهتر شده و معارفه‌های سرپایی برگزار می‌شود) هیچ برنامه عملیاتی برای مشارکت شما در بهبود شرایط مجموعه وجود ندارد (جز یک بورد ترلو!) و تنها اگر رابطه‌ی فامیلی با یکی از اعضای مدیریت داشته باشید احتمالا شانس این رو دارید که در مورد موضوعی که ذهن شما رو مشغول کرده کار عملیاتی و موثر انجام دهید. از تخصص‌ها برای حل مشکلات استفاده نمی‌شود، بیشتر ترجیح داده می‌شود که از نظرات شخصی و غیر کارشناسی در پیشبرد امور بهره گرفته شود. (چون همیشه ادعا می‌شود که محدودیت بودجه وجود دارد) امیدوارم اگر همکاری من با طاقچه ادامه پیدا می‌کند شاهد شرایط کاری بهتری باشم :)

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

طاقچه
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه طراح سایت
۱.۰
مصاحبه طراح سایت

ابتدا یک مصاحبه جهت آشنایی انجام شد و سپس یک تسک برای ارزیابی توانمندی هام برام ارسال شد و پس از اون مصاحبه ای در رابطه با تسکی که انجام شده بودم انجام شد و اعلام نتیجه. در تمامی این مراحل مصاحبه کنندگان با احترام و صمیمیت برخورد کردند و این رفتار آن ها از ایجاد استرس به شدت جلوگیری کرد و همه چیز بسیار عالی انجام شد.

طاقچه
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه front-end developer
۱.۰
مصاحبه front-end developer

افرادی که مصاحبه کردن بسیار آدم های با شخصیتی بودند. فضاش بسیار جالب بود و هنگام مصاحبه هم به هیچ عنوان احساس استرس و ترس نداشتم. مصاحبه کننده هاش خیلی آدم های قوی بودند. از این جهت سخت بود که ویژن الگوریتمیک رو توی مصاحبه خیلی روش مانور دادند ولی جالب و جذاب بود. مهارت ها و اسکیل های فرانت رو خیلی خوب بررسی کردند. از جمله مواردی که حس کردم خیلی براشون اهمیت داشت: ۱- تواضع ۲- اخلاق مداری ۳- نداشتن نگاه بالا به پایین ۴- خود یاد گیرنده بودن ۵- کتاب خوان بودن

طاقچه
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه مسئول دفتر
۱.۰
مصاحبه مسئول دفتر

یک مصاحبه تلفنی از سمت مدیر منابع انسانی داشتم و مصاحبه بعدی به صورت حضوری با مدیرعامل، عضو هیات مدیره و مدیر منابع انسانی شرکت بود که هر دو روند بسیار عالی و کارآمدی رو طی کردن. احترام به حقوق دو طرف(کارفرما و کارمند) درون سوالات مشخص بود و حس خوبی به من القا کرد. همکاری با این تیم حرفه‌ای برای من جای بسی افتخار هست.

طاقچه
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه –
۱.۰
مصاحبه –

نکات مثبت متعددی وجود داشت که البته یکی از آنها به طور خاص برایم خوشایند بود، اینکه سوال شخصی غیرمرتبط با کار پرسیده نشد. خیلی جاها سوالاتی می پرسند که واقعا نمی فهمی هدف از همچین سوالی چیست . تقریبا ۳ مصاحبه داشتم. یکی تلفنی با مدیر منابع انسانی / بعدی با مدیر محصول و منابع انسانی / + یک تسک / بعدی با مدیر محصول و مدیر عامل رفتارها بسیار دوستانه و محترمانه بود ولی مصاحبه ها طولانی، سخت و چالش برانگیز 🙂 که البته فکر میکنم به خاطر موقعیت پیشنهادی، تا حدی طبیعی بود. به طور کلی ولی حرفه ای بودن تیم از سوالاتی که پرسیده میشد مشخص بود

طاقچه
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی
۵.۰
تخصص مخفی

طاقچه یکی از زیر مجموعه‌های حصینه و من مدت کمیه که ازین شرکت خارج شدم طاقچه از نظر رفتار سازمانی عالی بود و مزایای زیادی رو برای کارمندانش فراهم میکرد که میشه به معرفی به بانک‌های متفاوت برای کارت اعتباری و وام و حساب جاری اشاره کرد. همینطور هم کار تو طاقچه بعد از اومدن کرونا به سرعت به دورکاری تبدیل شد و اعتمادی که به کارمندانش برای انجام کارها داشت برای من که حدود ۵ سال سابقه کاری توی شرکت‌های متفاوت و بعضا نام آشنا دارم هم عالی بود. بخش منابع انسانی با این که مختص به طاقچه نبود و متعلق به کل حصین بود ولی واقعا نیازهای اعضای طاقچه رو به نحو احسنت بر طرف میکرد به جرات میتونم بگم که حوزه مدیریت طاقچه خیلی خوب عمل میکردن و روز به روز در حال پیشرفت هستن. گرچه سطح فنی تیم کوچیکی که من توی اون بودم چندان بالا نبود ولی به سرعت درحال جابجایی تکنولوژی ها با تکنولوژی های روز هستن و مطمعنم که موفق میشن. مزایای دیگه‌ای هم مثل آشپز و سالن اختصاصی سرو غذا و کافه و پلی استیشن هم جذابیت طاقچه رو دو چندان میکرد. واقعا بهترین تجربهه کاری من بود و همینطور جا داره بگم که مدیران ارشد طاقچه واقعا انسان‌های فهیم و با تجربه‌ای بودن که من طی مدت کوتاهی که توی این شرکت بودم به جز خوبی چیزی از ایشان ندیدم

طاقچه
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Full Stack
۲.۰
Full Stack

فضای کاری دوستانه است و خسته کننده نیست. ولی باید معایبش رو هم گفت که مدیریت، محیط بسیار کوچک و شلوغ کاریست. من بشخصه پیشرفت خوبی تو این سازمان داشتم با توجه به تجربه کاری که قبلا داشتم این سازمان با افراد متخصص دست و دل بازی که داشت، باعث کمک به من شده است. ولی از لحاظ حقوق و موارد بالا ناراضی بودم.