ویکی‌تجربهجستجو
طب پلاستیک نوین
تجربهٔ کاری۱۶ خرداد ۱۴۰۵

کارمند مجموعه

تجربهٔ کاری کارمند مجموعه در طب پلاستیک نوین — امتیاز ۲.۰ از ۵.

۲.۰· کارمند مجموعه

این هلدینگ دارای شرکت های زیر مجموعه ای هست (مانند طب کاران پلیمر، ویرا مدرن، ویرا تک و ...) که هر کدوم به صورت کاملا متفاوت و از نظر سیستمی تا حدودی مستقل کار می‌کنند، سیاست های حفظ سرمایه انسانی شرکت مادر خیلی بهتر از شرکت های زیر مجموعه هست و نسبت به شرکت های زیر مجموعه ارزش بیشتری برای کار کردن دارد. اما نکته قابل توجه پتانسیل رشد و توسعه شرکت های زیر مجموعه هست که برای مثال شرکت طب کاران پلیمر که مسیولیت اصلیش توزیع و پخش محصولات طب پلاستیک هست، طی سال های گذشته پیشرفت خوبی داشته و افراد زیادی ظرف مدت خیلی کوتاه از سمت های کارشناسی و ... به سمت های بالاتر مثل سرپرستی، ریاست و حتی مدیریت رسیدند و این میتونه موقعیت خیلی خوبی برای افرادی باشه که رشد موقعیتی شغلی براشون اولویت بالایی داره. بنده تجربه کاریم داخل طب کاران پلیمر رو براتون شرح میدم حفظ سرمایه های انسانی ذره ای اهمیت ندارد برای این مجموعه و از آگهی های موجود داخل سایت های کاریابی کاملا مشخص هست که نیرو های کار(به جز تعداد خیلی کم) از این مجموعه خیلی زود استعفا میدهند و این مجموعه همیشه در حال جذب نیرو برای جایگزین می باشد. بدقولی های پی در پی، عدم امنیت شغلی، بی احترامی های شدید مدیران به کارکنان ،رفتار سمی تعدادی مدیر میانی،روابط بارز غیرکاری و غیراخلاقی اشخاص بانفوذ با زیردست ها، اصلی ترین دلیل ریزش دائمی نیروهای این شرکت هست. از نظر بنده واحد های مالی و فروش به دلیل مدیریت نسبتا قوی تر این واحدها، اوضاع بسیار بهتری نسبت به بقیه واحد ها دارند و پیشنهاد میکنم تنها در صورتی که برای مدت زمان کوتاهی به دنبال کار هستید و در قبال بی احترامی زودرنج نیستید، این مجموعه رو انتخاب کنید. ارادت

نقاط قوت

بیمه
بیمه تکمیلی
پاداش و کارانه
نوشیدنی رایگان
امکان یادگیری و رشد

نقاط ضعف

محیط غیر حرفه ای
عدم امنیت شغلی
عدم شناوری ساعت کاری
عدم امکان استراحت بین کار
عدم پرداخت به موقع حقوق
دریافت سفته برای قرارداد
مدیریت ضعیف

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۲.۰
مدیریت
۲.۰
حقوق و مزایا
۲.۰
تعادل کار-زندگی
۲.۰
فرصت رشد
۲.۰
توصیه به دیگران
۲.۰

تجربه‌های مشابه

طب پلاستیک نوین
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه طراح صنعتی ( طراح کفش )
۱.۰
مصاحبه طراح صنعتی ( طراح کفش )

مصاحبه سه مرحله ای بود. مرحله ی اول با نیروی منابع انسانی هلدینگ طب پلاستیک صورت گرفت که بسیار رضایت داشتند از سوابق و تجربیات کاری من و وارد مرحله ی دوم شدم که مصاحبه با مدیر محصول شرکت تولید کفش این مجموعه بود. در مرحله ی دوم هم رضایت بسیاربالایی حاصل شد چون تجربیات من نسبت به شناخت مواد و روش تولید بالا بود. در جلسه ی دوم، قطعیت برگزاری جلسه با مدیر عامل مشخص شد و قرار به تعیین روز با تماس تلفنی گذاشتند. بعد از دو هفته تماس گرفتند که جابجایی دارند و مجدد زمان مشخص می کنند که خوب این اتفاق هرگز نیوفتاد. پیگیر موقعیت شغلی باشید و ازشون درخواست کنید که حتما در هر دو صورت منفی یا مثبت بودن جوابشون بهتون اطلاع بدن. ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: بیشتر به نحوه ی تعامل طراح با سایر افراد درون شرکت توجه داشتند.

طب پلاستیک نوین
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر طرح و برنامه
۱.۰
مدیر طرح و برنامه

با سلام. مصاحبه اینجانب با قائم مقام مدیرعامل بود. شوربختانه ایشان نسبت به خوانش رزومه کاریابی اینترنتی مداقه نکرده بودند. ثانیا رفتار و گفتار بازاری داشتند و این در گفتمان شون مشهود بود. سابقه اخذ مدرک DBA بنده براشون مصداق کلاهبرداری از اینجانب و گذرانندگان این قبیل دوره ها توسط ارایه دهندگان دوره های کاربردی بود. خوش برخورد بودند. دیدگاه سازمانی و ذهنیت سازمانی ایشان در شان رهبری هم آفرینی/ Co-creation و رهبری جمعی مشهود ندیدم. ایشان بیشتر دارای ذهنیت ریاست با ذهنیت سازمانی رفتار سازمانی/ وظیفه ای بود. گمانم بر این است در پی افرادی با حداقل حقوق و تجارب بالا و متخصص در همه امور هستند که پیشنهاد به اخذ منتور (صاحب تجربه در امور خاص) و مشاور (صاحب تخصص در امور خاص) باشند. کما اینکه شخصیت، سوابق، تجارب و صلاحیت هر فرد به عنوان مدیر، اداره مجموعه و وضعیت تحت نظر خود است نه خوانش، تسلط، حفظ، ممیزی استانداردها و سایر امور... .