ویکی‌تجربهجستجو
طرفه نگار
تجربهٔ کاری۲۰ خرداد ۱۴۰۵

کارمند

تجربهٔ کاری کارمند در طرفه نگار — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· کارمند

یعنی محیط بقدری سمی هست و سطح پایین که کمتر جایی میبینی اعتقادی به مدیریت ندارن و از بین کسایی که سابقه بالا دارن و مراتب چاپلوسی و زیرآب زنی رو بهتر به جا میارن انتخاب میشن و میمونن تا تموم بشن چون اگه کسی بخواد جاشون رو بگیره طبق همین قانون زیرآبشون زده میشه مثلا آقای م وث و... نمونه بارز و هیچ نظم و قانونی نداره هر چی بیشتر کار کنی کار بیشتر بهت میدن و هر چی کمتر کار کنی کار کمتر و حتی ارتقا بعضی بخش ها یسری آدم قدیمی بد دهن و بد ذات و حاشیه دوست و حاشیه ساز دارن که دنبال اذیت بقیه ان تا کار کلا برای پشتیبانی یسری آدم بدون سابقه میخوان که تا میتونن ازشون کار بکشن ربات وار که دلشون خوش باشه حقوق دارن و به ظاهر امنیت شغلی برای برنامه نویسی هم یسری دانشجو که به اسم کارآموزی با حقوق کم براشون کار کنن

نقاط قوت

نقاط ضعف

مدیریت ضعیف

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

طرفه نگار
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند
۱.۰
کارمند

اونی که اومده اینجا از خوبی این شرکت میگه خودش مسئول ارشد اونجاس داره پول مفت میگیره براشم میچربه و خوبم تبلیغ میکنه. اینجا مناسب نیست و‌توجه به حرفای این کسایی که دارن میگن خوبه نکنید اعصابو روانتونو نزارید برای اینجا سلیقه ای کار میکنن و ادم باتجربه و پخته توشون نیست...............................

طرفه نگار
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه نویس Senoir Asp.Net
۱.۰
مصاحبه برنامه نویس Senoir Asp.Net

از طریق سایت کاریابی رزومه فرستادم برای سمت Senior Asp.Net Developerو فرداش با من تماس گرفتند و قرار مصاحبه رو تنظیم کردند. با CTO شرکت مصاحبه داشتم. یه مقدار کوتاه با زبان انگلیسی با هم صحبت کردیم. زبان براشون مهم بود. راجع به تجربه های کاری حرف زدیم، شرکت ها و پروژه های قبلی که بودم، اینکه چقدر موفق بودند و به چه تعداد کاربر سرویس می دادند. و البته یک سری سوالات فنی در مورد اصول و معماری نرم افزار و بیشتر درک و شناخت از برنامه نویسی مدنظر بود. سوالاتی هم پرسیدند راجع به علت قطع همکاری با شرکت های قبلی. سابقه کار شما و میزان تعهدتون به کار در شرکت قبلی مهم بود چون اینجا یکی از قدیمی ترین شرکت های نرم افزاری ایران هست (نرم افزارهای حسابداری هلو و اسپاد مال اینجاست) و خیلی از همکارانشون چندین ساله (بین ۲ تا ۲۰ سال !) اینجا مشغولند و همکاری طولانی مدت براشون ملاک هست. خیلی محترمانه چندتا سوال شخصی هم در مورد وضعیت خانوادگی و اعتقادی پرسیدند. در کل روند مصاحبه خوب پیشرفت و حس خوبی داشتم. بعد یه مدت کوتاهی هم تماس گرفتند و استخدام شدم. کسانی که از نظر فنی و شخصیتی خوبن و دنبال یه محیط آروم و فنی و همکاری طولانی مدت هستند و نمی خوان هر سال مستاجر یه شرکت باشند، می تونه براشون انتخاب خوبی باشه

طرفه نگار
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس فروش
۱.۰
مصاحبه کارشناس فروش

موقع استخدام همه قوانینو نگفتن شیف دارن مداوم روزای تعطیل و بعد ساعت کاری.حقوقشونم خیلی کمه به نسبت کار زیادش . جای پیشرفت نداره اصلا برای کسی که یه حقوق معمولی بخواد و کار روتین خستش نکنه خوبه

طرفه نگار
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند
۵.۰
کارمند

طبق تجربه ای که در خصوص چند سال کار کردن در این شرکت دارم، به نسبت جاهای دیگه ای که کار کردم فشار کاری کمتری داره و الکی به کارمند سخت نمیگیرن. مثل همه شرکت های دیگه خوبی و بدی های خودش رو داره و سیاست های شرکت باعث شده خیلی جاها رقبا ازش پیشی بگیرن که به نظرم اگر این موارد رو حل کنه قطعا برای پیشرفت خودش هم بهتره. از مزایاش هم میتونم به پرداخت به موقع حقوق ، امنیت شغلی بالا ، ارامش و جو محیطی نسبتا خوب ، جشن های مناسبتی و از این قبیل موارد اشاره کنم. چیز مهمی که تو این شرکت دیدم به نسبت شرکت های دیگر ایرانی این هست که تا جای ممکن تعدیل نیرو نداره و این برای من مهم هستش

طرفه نگار
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند
۱.۰
کارمند

در این شرکت، به دلیل سیاست‌های نادرست سازمانی، توجه کافی به آموزش و ارتقای مهارت‌های کارکنان صورت نمی‌گیرد. یکی از سیاست‌های شرکت، تکرار این باور است که اگر نیرویی مهارتی کسب کند، شرکت را ترک خواهند کرد. این رویکرد نه‌تنها مانع از توسعه‌ی کارکنان می‌شود، بلکه انگیزه‌ی یادگیری و پیشرفت را در میان نیروهای انسانی کاهش می‌دهد. همچنین، کارکنان با تجربه و با انگیزه به درستی در واحدهای دیگر این شرکت به‌کارگیری نمی‌شوند تا از دانش و توانمندی‌های آنان بهره‌برداری شود. این مسئله منجر به نارضایتی، کاهش بهره‌وری و در نهایت ترک سازمان توسط نیروهای مستعد و توانمند می‌گردد. شرایط مناسبی برای تمرکز و انجام کار با کیفیت وجود ندارد، نظارت مداوم مسئولان بر خطوط و بررسی‌های پیوسته باعث افزایش سطح استرس در میان کارکنان می‌گردید در نتیجه هیچ‌گونه ارزیابی مناسبی نسبت به عملکرد و تلاش‌های کارکنان صورت نمی‌گرفت. نرم‌افزار مذکور دارای چندین کیت تخصصی است، اما به دلیل محدودیت‌های موجود و ضرورت استقرار سریع نیروی جدید در واحد پشتیبانی، آموزش‌ها صرفاً به یک کیت عمومی و کلی محدود می‌شود. این رویکرد موجب می‌گردد که نیروی جدید تسلط کافی بر تمامی بخش‌های نرم‌افزار نداشته باشد و در نتیجه، فشار کاری بیشتری بر نیروی با تجربه تحمیل شود. این مسئله نه‌تنها بهره‌وری کلی تیم پشتیبانی را کاهش می‌دهد، بلکه موجب افزایش نارضایتی و فرسودگی شغلی در میان کارکنان قدیمی‌تر نیز می‌شود. در نتیجه، فشار کاری بر دوش کارکنان قدیمی‌تر در واحد پشتیبانی بیشتر هست و این موضوع منجر به خستگی و ترک کار آنان می‌گردید. پیشنهاد میشه اگر قصد دارید در حد آموزش و تجربه از این نرم افزار در این شرکت استخدام بشین در غیر اینصورت به دلیل عدم پیشرفت و فرسایشی بودن اینکار به هیچ عنوان به شما دوست عزیز و محترم اینکار رو پیشنهاد نمیکنم

طرفه نگار
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند پشتیبانی
۱.۰
کارمند پشتیبانی

شرکتی که هیچ اهمیتی به نیروهاش نمیده مخصوصا واحدی بنام پشتیبانی. باید به نیروهای حداقل سه سال میدون بده براشون اموزشهای تخصصی بزاره در زمینه شبکه برنامه نویسی Voip تبلیغات وو و... ازمون بزاره برا کارکنان ؛نمره مناسبی اگر کسب کردند جابه جا بشن برن تو واحدهای دیگه تا ازشون استفاده بشه یا به حقوقشون مبلغی اضافه بشه.متاسفانه روالشون روال درستی نیست بردگی مدرنه‌.اینا هم میدونند که نیروهاشون تا سه چهارسال بیشتر نمیمونن و اکثرا میرن اینا یک هدف دارن یه هلو بهت یاد بدن بیای بشینی جواب مشتری بدی بری