ویکی‌تجربهجستجو
فرادرس
تجربهٔ کاری۳ آبان ۱۳۹۹ · آبان ۱۳۹۸ تا آبان ۱۳۹۹

کارمند اداری

تجربهٔ کاری کارمند اداری در فرادرس — امتیاز ۱.۰ از ۵ (آبان ۱۳۹۸ تا آبان ۱۳۹۹).

۱.۰· کارمند اداری

به عنوان کسی که چند سال تو این شرکت مشغول به کار بودم متاسفانه بدترین تجربه کاری من تو این شرکت بود. ما میدیدیم که مدیران بخش ها یا افراد با تجربه تو شرکت از کار زده میشن به خاطر برخورد نامناسب و استعفا میدن و خیلی راحت استعفاشون پذیرفته میشه و شرکت سعی در نگه داری نیرو ها نداره. از طرفی، می بایست به ازای تایمی که تو شرکت هستید به صورت دقیقه ای گزارش کار ثبت کنید که از ساعت X تا ساعت Y من این کار رو انجام دادم یا این کار 5 دقیقه شده که حالا گزارشتون رو بازگشت میزدن که چرا این کار اینقدر طول کشید؟ همکار دیگه ای بوده قبلا که این کار رو سریعتر انجام میداده. حقوق پرداختی کم هست ولی پاداش اضافه کار در نظر گرفتن و وقتی که درخواست افزایش حقوق می کنید، میگن که اضافه کار وایستید تا پاداش اون رو بگیرید و کسری حقوقتون جبران بشه که همین هم باعث شده تا کارمندا کار رو خیلی لفت بدن که برسن به ساعت اضافه کار و بتونن کسری حقوق رو با پاداش اضافه کار جبران کنند.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

فرادرس
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·نیروی اداری
۳.۰
نیروی اداری

نقاط مثبت 1- حقوق و مزایا بموقع پرداخت میشه 2- احترام بین کارکنان نقاط منفی: 1- عدم امکان پیشرفت شغلی 2- فراهم نبودن بستر یادگیری 3- پرداخت نشدن صحیح عیدی و سنوات 4- تایم ناهار و نماز از ساعت کاری کسر می شود 5- بی اهمیت بودن کارکنان برای مدیریت شرکت 6- حقوق و مزایای پایین 7- جو بسیار خشک 8- قوانین بسیار سخت پادگانی و مندرآوردی

فرادرس
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Front end
۳.۰
Front end

اول نکات منفی: ۱- وضعیت پرداخت حقوق کارکنان جز اسرار مگوی شرکت هست و همون اول کار جز قوانین متعهد میشین که نباید به کسی بگین! ۲- رنج حقوقی پایین هست. ۳- تاکید به حضور در محل کار دارن، با اینکه تمامی کارها تحت اینترنت انجام میشه. و نکات مثبت: ۱- پرداخت‌ها همیشه به موقع انجام میشه. ۲- بسیار منظم و با برنامه ریزی کارها پیش میره. ۳- امکان اضافه کاری و افزایش درآمد موجود داره. ۴- بیمه و بیمه تکمیلی از همان ابتدا هست. ۵- پوشش رسمی اداری (مانتو و مقنعه) برای خانمها اجباری نیست و از شال و روسری و رنگهای شاد می‌توانند استفاده کنند.