بازاریاب,فریلنسر,تولیدمحتوا,پروژه گرافیکی,و...
تجربهٔ کاری بازاریاب,فریلنسر,تولیدمحتوا,پروژه گرافیکی,و... در فرامحتوا — امتیاز ۱.۰ از ۵ (شهریور ۱۳۹۸ تا شهریور ۱۳۹۹).
من به عنوان دورکار با این شرکت همکاری کردم متاسفانه. رزومه فرستادم از یک سایت استخدامی و همون روز بهم زنگ زدن. شرایط کاری رو توضیح دادن و خیلی هم محترمانه حرف میزدند. به نظر مناسب میومد و قبول کردم شرایط رو : مطالب عمومی حداکثر 800 کلمه و هر مقاله 25هزار تومن. چند مطلب تحویل دادم تا اینکه یک مطلب بسیار طولانی و تخصصی بهم دادن. گفتم که واسم صرف نداره برای 25 هزار تومن روی این مقاله کار کنم و دیدم یک pdf فرستادن که قراره دستمزدا تغییر کنه. فهمیدم که کلا هرچی تو مصاحبه گفته بودن دروغ بوده. گفتم که پولمو بدین من اینطوری نمیتونم همکاری کنم. اونا هم گفتن اوکی، ولی همش امروز و فردا کردن. خداروشکر که مبلغ ناچیز بود و همکاریم طولانی نبود ولی 3ماهه که میخان پولمو بدن. یک روز زنگ زدم به شرکت و خودمو معرفی کردم و شخص پای تلفن گف ایوای صداتون نمیاد!!! منم بحث کردم و اون شخص گفت مالی رو بگیرید به من ربطی نداره. شماره رو گرفتم و کسی که برداشت با خنده گفت از اینجا رفتن!!! یعنی واقعا شرکتی به این مزخرفی و دزدی به عمرم ندیده بودم. یک مشت دروغگو نشستن اونجا و منم متاسفانه گول برندشو خوردم بخوره تو سرشون.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
واقعا یکی از بدترین تجربه های کاری من در این شرکت رقم خورد هر چند تو این مسیر دوستان خوبی پیدا کردم اما از لحاظ کاری و مدیریت شرکت خوبی نیست و متاسفانه امکان پیشرفت توی شرکت وجود ندارد.
من در شرکت فرامحتوا بصورت تمام وقت و به مدت ۱ تا ۳ سال کار کردم و آخرین سال همکاری من ۱۳۹۸ بوده.
من نزدیک دو سال در این شرکت کار کردم ، متاسفانه شرکت ورشکسته ای هست که قادر به پرداخت حقوق ها نیست، شرکت عیدی ، مزایا ، سنوات و ... ای ندارد،امکان ارتقا شغلی و یا پیشرفت هم وجود ندارد. در کنار این ها محیط دوستانه ای داره شرکت شاید برای تجربه های اول کاری خوب باشه.