ویکی‌تجربهجستجو
فرامحتوا
تجربهٔ کاری۳ خرداد ۱۴۰۵

“تجربه کار در فرامحتوا”

تجربهٔ کاری “تجربه کار در فرامحتوا” در فرامحتوا — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· “تجربه کار در فرامحتوا”

من در شرکت فرامحتوا بصورت تمام وقت و به مدت ۱ تا ۳ سال کار کردم و آخرین سال همکاری من ۱۳۹۸ بوده.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

فرامحتوا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی
۱.۰
تخصص مخفی

واقعا یکی از بدترین تجربه های کاری من در این شرکت رقم خورد هر چند تو این مسیر دوستان خوبی پیدا کردم اما از لحاظ کاری و مدیریت شرکت خوبی نیست و متاسفانه امکان پیشرفت توی شرکت وجود ندارد.

فرامحتوا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی
۱.۰
تخصص مخفی

من نزدیک دو سال در این شرکت کار کردم ، متاسفانه شرکت ورشکسته ای هست که قادر به پرداخت حقوق ها نیست، شرکت عیدی ، مزایا ، سنوات و ... ای ندارد،امکان ارتقا شغلی و یا پیشرفت هم وجود ندارد. در کنار این ها محیط دوستانه ای داره شرکت شاید برای تجربه های اول کاری خوب باشه.

فرامحتوا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·بازاریاب,فریلنسر,تولیدمحتوا,پروژه گرافیکی,و...
۱.۰
بازاریاب,فریلنسر,تولیدمحتوا,پروژه گرافیکی,و...

من به عنوان دورکار با این شرکت همکاری کردم متاسفانه. رزومه فرستادم از یک سایت استخدامی و همون روز بهم زنگ زدن. شرایط کاری رو توضیح دادن و خیلی هم محترمانه حرف میزدند. به نظر مناسب میومد و قبول کردم شرایط رو : مطالب عمومی حداکثر 800 کلمه و هر مقاله 25هزار تومن. چند مطلب تحویل دادم تا اینکه یک مطلب بسیار طولانی و تخصصی بهم دادن. گفتم که واسم صرف نداره برای 25 هزار تومن روی این مقاله کار کنم و دیدم یک pdf فرستادن که قراره دستمزدا تغییر کنه. فهمیدم که کلا هرچی تو مصاحبه گفته بودن دروغ بوده. گفتم که پولمو بدین من اینطوری نمیتونم همکاری کنم. اونا هم گفتن اوکی، ولی همش امروز و فردا کردن. خداروشکر که مبلغ ناچیز بود و همکاریم طولانی نبود ولی 3ماهه که میخان پولمو بدن. یک روز زنگ زدم به شرکت و خودمو معرفی کردم و شخص پای تلفن گف ایوای صداتون نمیاد!!! منم بحث کردم و اون شخص گفت مالی رو بگیرید به من ربطی نداره. شماره رو گرفتم و کسی که برداشت با خنده گفت از اینجا رفتن!!! یعنی واقعا شرکتی به این مزخرفی و دزدی به عمرم ندیده بودم. یک مشت دروغگو نشستن اونجا و منم متاسفانه گول برندشو خوردم بخوره تو سرشون.