تجربهٔ کاری۶ آبان ۱۳۹۹ · آبان ۱۳۹۸ تا آبان ۱۳۹۹
طراح سایت
تجربهٔ کاری طراح سایت در فراکارانت — امتیاز ۱.۰ از ۵ (آبان ۱۳۹۸ تا آبان ۱۳۹۹).
این شرکت با اینکه یک مدیرعامل بنظر درس خونده داره و از قدیمی ترین شرکت ها در حوزه فناوری اطلاعاته، کلا رابطه خوبی با همکاری بلند مدت با کارمندا نداره و همیشه دنبال کارآموزه که کارش رو پیش ببره. بهمین خاطر مشتریا همیشه ناراضین . بیمه و حقوق کارمند براشون معنا نداره و اگه بخوان حقوقی هم بدن هرطور و هر زمان که دوست دارن یه عددی پرداخت می کنن. من که 1 سال هم دووم نیاوردم و اصلا به کسی پیشنهاد نمی کنم . برای من مملو از خاطرات بد بود
امتیاز چندمعیاره
فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰
تجربههای مشابه
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·پشتیبان سرور
پشتیبان سرورفقط میتونم بگم فوق العاده افتضاح حیف وقتی که برای این شرکت گذاشتم هیچ چیزی دستتون رو نمیگیره. چه مادی چه علمی