تجربهٔ کاری۱۰ اسفند ۱۴۰۱ · فروردین ۱۴۰۰ تا فروردین ۱۴۰۱
پشتیبان سرور
تجربهٔ کاری پشتیبان سرور در فراکارانت — امتیاز ۱.۰ از ۵ (فروردین ۱۴۰۰ تا فروردین ۱۴۰۱).
فقط میتونم بگم فوق العاده افتضاح حیف وقتی که برای این شرکت گذاشتم هیچ چیزی دستتون رو نمیگیره. چه مادی چه علمی
امتیاز چندمعیاره
فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰
تجربههای مشابه
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·طراح سایت
طراح سایتاین شرکت با اینکه یک مدیرعامل بنظر درس خونده داره و از قدیمی ترین شرکت ها در حوزه فناوری اطلاعاته، کلا رابطه خوبی با همکاری بلند مدت با کارمندا نداره و همیشه دنبال کارآموزه که کارش رو پیش ببره. بهمین خاطر مشتریا همیشه ناراضین . بیمه و حقوق کارمند براشون معنا نداره و اگه بخوان حقوقی هم بدن هرطور و هر زمان که دوست دارن یه عددی پرداخت می کنن. من که 1 سال هم دووم نیاوردم و اصلا به کسی پیشنهاد نمی کنم . برای من مملو از خاطرات بد بود