برنامه نویس,DevOps, کانفیگ و مدیریت سرورها
تجربهٔ کاری برنامه نویس,DevOps, کانفیگ و مدیریت سرورها در فرتک — امتیاز ۴.۰ از ۵ (فروردین ۱۳۹۸ تا فروردین ۱۳۹۹).
قدرت تصمیم گیری فردی در این شرکت خیلی بالاست بعنی هر کسی توی هر جایگاه شغلی که باشه آزادی عمل زیادی داره میتونه نظرات و پیشنهاداتش رو توی هر ضمینه ای با بقیه بچه ها و مدیریت درمیون بزاره هیچ رابطه مدیریت کارمندی توی این شرکت نیست و مدیریت و بقیه کارمندا پا به پای هم کد میزنن و شرکت رو میبرن جلو و روز به روز هم دارن پیشرفت میکنن به نیرو های جوان تازه وارد و.. کسایی که هیچ سابقه کاریی ندارن بها داده میشه میتونن بیان توی فرتک تجربه های زیادی کسب کنن
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
قدرت تصمیم گیری فردی در این شرکت بسیار بالاست. به این معنی که هیچ خواسته ای از مدیریت به شما تحمیل نمیشود. بلکه مشکل را برای شما شرح داده و پیدا کردن و انتخاب راه حل را به عهده خودتان میگذارند. و از نظر بنده این آزادی عمل باعث شده خلاق ترین راهکارها را در این شرکت مشاهده کنم.
شرکت فوق العاده ایه محیط کاملا دوستانه همه در کنار هم همینطور که کار میکنیم یاد هم میگیرم مدیر عامل فوق العاده از بهترین مزایاشه تو ساعت های استراحت حتی خود مدیرعامل هم میاد بازی و.. به جوان ها اعتماد میکنه و کلا از جوان ها ساخته شده به نظرات حتی کوچک ترین کارمند ها هم اهمیت داده میشه جمع بندی کلی عالیه
من در سال 1395 وارد فرتک شدم. یکی از بهترین ویژگی های که در شرکت فرتک دیده ام، استقبال از نیروی جوان هستش. من خودم بعد از اتمام هنرستان وارد این شرکت شدم و به عنوان کار آموز، روز به روز پیشرفت کردم. تا اینکه بعد از مدتی به عنوان کارمند مشغول به کار شدم. تمامی اعضای شرکت رو جوانان تشکیل دادند و تیم صمیمی ای در شرکت مشغول به کار هستش. از دیگر ویژگی های مثبت این شرکت، آزاد گزاشتن نیرو ها در تصمیم گیری و پیداکردن راه حل هاست. به عنوان یک توسعه دهنده، من آزاد بودم تا راه حل مناسب رو پیشنهاد بدم و برای مثال تکنولوژی مورد نیازم رو انتخاب و کار رو بر اساس اون شروع کنم. این ویژگی باعث شده تا شرکت در اکثر پروژه ها، از تکنولوژی های روز دنیا استفاده کنه. با اینکه نقد هایی به شیوه کار کردن، گرفتن پروژه و انجام پروژه ها و چندمورد دیگه دارم، اما از فرتک رضایت کامل دارم.
من چندسالی در این شرکت کار میکردم به دلیل یکسری مشکلات شخصی که هیچ ربطی به شرکت و اعضای اون نداشت از شرکت خارج شدم و مجددا قبل از نوروز 98 به این شرکت برگشتم