ویکی‌تجربهجستجو
فرهیختگان جوان
تجربهٔ کاری۴ آذر ۱۳۹۹ · آذر ۱۳۹۸ تا آذر ۱۳۹۹

برنامه نویس وب

تجربهٔ کاری برنامه نویس وب در فرهیختگان جوان — امتیاز ۴.۰ از ۵ (آذر ۱۳۹۸ تا آذر ۱۳۹۹).

۴.۰· برنامه نویس وب

من یکسال اونجا مشغول بودم ، تقریبا شبیه شرکت های دولتی هست و خیلی به مدل لباس و این حرفا گیر میدن ولی اگه این مسئله اذیتتون نمیکنه و میتونید باهاش کنار بیاید ، جای خوبی میتونه باشه چون آدم های با انصافی هستن و حقوق رو به موقع پرداخت میکنن و پاداش هم میدن ، البته اون موقع که من اونجا بودم آقای سید مرتضی حسینی مدیر آی تی اونجا بود و خوب خیلی آدم خوبی بود ، بچه هاش هم همه حرفه ای و خوش اخلاق بودن

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۴.۰
مدیریت
۴.۰
حقوق و مزایا
۴.۰
تعادل کار-زندگی
۴.۰
فرصت رشد
۴.۰
توصیه به دیگران
۴.۰

تجربه‌های مشابه

فرهیختگان جوان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی
۱.۰
تخصص مخفی

من بعنوان نیروی فنی با این مجموعه همکاری داشتم که حقوق ماه آخرم رو ندادن و ازشون شکایت کردم. بعد اداره کار گفت باید حقوقت رو پرداخت کنن رای صادر شد ولی هنوز که هنوزه پولم رو نمیدن و باید برم باز قانونی اقدام کنم. شرکت جالبی نیست و اصلا بهتون پیشنهاد نمی کنم !!!! اخلاق حرفه ای ندارن که اگر داشتن حق و حقوق من رو قانونی پرداخت میکردن ...

فرهیختگان جوان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب
۲.۰
برنامه نویس وب

این شرکت جو خیلی بدی داره و کاملا شبیه به پادگان می مونه !!! آقایان اجازه پوشیدن تیشرت و شلوار جین ندارن و اگر بپوشی باید منتظر جریمه و اخراج باشی رنج حقوق بسیار پایین و در قبال دوزار حقوق اندازه یه کامیون باید کار کنی و کلی جنگ اعصاب و استرس رو تحمل کنی اگرم شاکی بشی و به مدیر بگی میره برو طبقه اول استعفا بده , خدافظ اگر دنبال دردسر و کار تو محیط خشک دارید بسم الله