ویکی‌تجربهجستجو
فرهیختگان جوان
تجربهٔ کاری۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ · اردیبهشت ۱۳۹۸ تا اردیبهشت ۱۳۹۹

تخصص مخفی

تجربهٔ کاری تخصص مخفی در فرهیختگان جوان — امتیاز ۱.۰ از ۵ (اردیبهشت ۱۳۹۸ تا اردیبهشت ۱۳۹۹).

۱.۰· تخصص مخفی

من بعنوان نیروی فنی با این مجموعه همکاری داشتم که حقوق ماه آخرم رو ندادن و ازشون شکایت کردم. بعد اداره کار گفت باید حقوقت رو پرداخت کنن رای صادر شد ولی هنوز که هنوزه پولم رو نمیدن و باید برم باز قانونی اقدام کنم. شرکت جالبی نیست و اصلا بهتون پیشنهاد نمی کنم !!!! اخلاق حرفه ای ندارن که اگر داشتن حق و حقوق من رو قانونی پرداخت میکردن ...

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

فرهیختگان جوان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب
۴.۰
برنامه نویس وب

من یکسال اونجا مشغول بودم ، تقریبا شبیه شرکت های دولتی هست و خیلی به مدل لباس و این حرفا گیر میدن ولی اگه این مسئله اذیتتون نمیکنه و میتونید باهاش کنار بیاید ، جای خوبی میتونه باشه چون آدم های با انصافی هستن و حقوق رو به موقع پرداخت میکنن و پاداش هم میدن ، البته اون موقع که من اونجا بودم آقای سید مرتضی حسینی مدیر آی تی اونجا بود و خوب خیلی آدم خوبی بود ، بچه هاش هم همه حرفه ای و خوش اخلاق بودن

فرهیختگان جوان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب
۲.۰
برنامه نویس وب

این شرکت جو خیلی بدی داره و کاملا شبیه به پادگان می مونه !!! آقایان اجازه پوشیدن تیشرت و شلوار جین ندارن و اگر بپوشی باید منتظر جریمه و اخراج باشی رنج حقوق بسیار پایین و در قبال دوزار حقوق اندازه یه کامیون باید کار کنی و کلی جنگ اعصاب و استرس رو تحمل کنی اگرم شاکی بشی و به مدیر بگی میره برو طبقه اول استعفا بده , خدافظ اگر دنبال دردسر و کار تو محیط خشک دارید بسم الله