تخصص مخفی
تجربهٔ کاری تخصص مخفی در فروتل — امتیاز ۳.۰ از ۵ (اردیبهشت ۱۳۹۷ تا اردیبهشت ۱۳۹۸).
فروتل شرکت خوب و قدیمیه سال پیش هم دانش بنیان شد ولی مشکلی که داره این هست که هدفی مشخص نداره و مدیریت شلوغ و نامنظم داره و از لحاظ فنی نیرو های خوبی و داره و نیروها همیشه درگیر چالش ها و مسایل جدید هستند
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
آقا، ریدن، همش دروغ همش مشکل، یه یارو رو آوردن مدیر منابع انسانی، یارو کلا تو گاوداری کار میکرده، یک مشت از فک فامیلا هم که توش ملغ میزنن، سی تی او در حد گاو... وقت نگذارید برای این مجموعه...
از لحاظ پرداخت حقوق و عیدی و پاداش، به موقع و بدون مشکل هست. ساعت کاری از ساعت 9 تا 16:20 هستش، اما میتونید زودتر هم شروع بکار کنید و به طبع زودتر هم از شرکت خارج بشید مدیریت بنظر من ضعیفه. شرکت داره در جا میزنه و جای پیشرفتی فعلا نداره. امکانات رفاهی در شرکت نیست و هیچ جذابیتی محیط اطرافش نداره. 2 روز مرخصی کامل میتونید استفاده کنید و حداکثر 3 بار درخواست مرخصی ساعتی میتونید داشته باشید.