ویکی‌تجربهجستجو
مدرسه کسب و کار آیا
تجربهٔ کاری۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ · اردیبهشت ۱۴۰۱ تا اردیبهشت ۱۴۰۲

مدیر اجرایی

تجربهٔ کاری مدیر اجرایی در مدرسه کسب و کار آیا — امتیاز ۱.۰ از ۵ (اردیبهشت ۱۴۰۱ تا اردیبهشت ۱۴۰۲).

۱.۰· مدیر اجرایی

مدت کوتاهی با این مجموعه همکاری داشتم که متاسفانه فضای به شدت مسموم و غیرحرفه‌ای داشتن. سفته سنگین میگیرن و مدام شما رو تهدید می کنن . به کارمندان فروش در صورت رسیدن به تارگت حقوق میدادن . نسخه قرارداد به شما نمیدن . جریمه های سنگین بابت قوانین و مقررات بیجا و غیرمنطقی دارن . خیلی بیشتر از ۴۴ ساعت در هفته از شما کار می کشن . آزار جنسی کلامی و فیزیکی دارن جناب دکتر ****** ( به شدت آدم بی ادبی هستن ) . در صورتی که قرارداد شما تموم بشه هم یک ماه آخر به شما حقوق پرداخت نمی کنن. از همه جهت افتضاح هستن

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه