ویکی‌تجربهجستجو
مدرسه کسب و کار آیا
تجربهٔ کاری۳۰ تیر ۱۳۹۸ · مرداد ۱۳۹۷ تا مرداد ۱۳۹۸

کارمند فروش

تجربهٔ کاری کارمند فروش در مدرسه کسب و کار آیا — امتیاز ۱.۰ از ۵ (مرداد ۱۳۹۷ تا مرداد ۱۳۹۸).

۱.۰· کارمند فروش

همشون دزدن فقط بیگاری میکشن هیچ پولیم نمیدن خبری هم از پورسانت نیست

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

مدرسه کسب و کار آیا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر اجرایی
۱.۰
مدیر اجرایی

مدت کوتاهی با این مجموعه همکاری داشتم که متاسفانه فضای به شدت مسموم و غیرحرفه‌ای داشتن. سفته سنگین میگیرن و مدام شما رو تهدید می کنن . به کارمندان فروش در صورت رسیدن به تارگت حقوق میدادن . نسخه قرارداد به شما نمیدن . جریمه های سنگین بابت قوانین و مقررات بیجا و غیرمنطقی دارن . خیلی بیشتر از ۴۴ ساعت در هفته از شما کار می کشن . آزار جنسی کلامی و فیزیکی دارن جناب دکتر ****** ( به شدت آدم بی ادبی هستن ) . در صورتی که قرارداد شما تموم بشه هم یک ماه آخر به شما حقوق پرداخت نمی کنن. از همه جهت افتضاح هستن