برنامه نویس
تجربهٔ کاری برنامه نویس در موج آینده فرافن — امتیاز ۵.۰ از ۵ (مهر ۱۳۹۸ تا مهر ۱۳۹۹).
محیط آرامی برای برنامه نویس ها تامین کردند و حقوق و مزایاش هم خوب و تقریبا به وقت هست. فقط تیم پروداکتش ضعیفه که امیدوارم به زودی رشد کنند
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
برای کار سخت و طاقت فرسای درایو تست شبکه موبایل در اقصی نقاط یک استان یک حقوق پایه کارگری میدن اون هم با سفته صدمیلیونی به بهانه تحویل تجهیزات در حالی که قیمت کل تجهیزاتی که برای تست به من امانت داده بودن پنج میلیون هم نمی شد. تسویه حساب نهایی هم هرگز انجام نمیدن.
پروژه هاش خیلی داغونه به شکلی که انگار ۴ تا برنامه نویس دانشجو درستش کردن و پرداخت حقوق به شکل وحشتناکی عقب جلو میشه و حتی به ماه های بعدی میکشه جوری که نمی تونید برای زندگیتون برنامه ریزی کنید و بیمه شما بر اساس حقوق واقعیتون نخواهد بود و هیچ ارزشی به عنوان برنامه نویس اینجا ندارید. کار کردن با برنامه نویس های جونیوری که فکر می کنن خیلی حرفه ای هست خیلی سخته که تو این شرکت ازشون زیاده. هیچ خبری از اضافه کاری نیست.
من سه سال تو این شرکت کار کردم، میشه گفت شرکت بزرگیه و برای رزومه پر باره. از نظر باید بگم که تسویه سنوات کمی زمانبر است ولی حقوق رو هر ماه میدن حالا تایم دقیقی نداره ولی توی همون ماه تسویه میشه راجع به مبلغ حقوق هم طبق توافقی که با پرسنل انجام میشه میدن دیگه خود آدم میتونه اون رقم رو قبول نکنه، ضمنا خیلی ها تو شرکت دارن رقم های بسیار بالایی حقوق میگیرن. در کل من بسیار مدیران اصلی سازمان رو دوست داشتم آدمهایی هستند که ذات پاکی دارند و این برای من بسیار مهم بود. نکته مثبت دیگه هم اینکه خیلی از نظر فنی جای یادگیری داره و آدم ها رو تبدیل به یک نیروی مجرب می کنه.
اخرین شرکتی باشه که بخواین برین، دو ماه یه بار حقوق میده و بعد یه سال هنوز با من تسویه نکردن، فک کنم دراه ورشکست میشه، خلاصه اینکه سمتش اصلا و ابدا نرین
من دو ماه در این شرکت کار کردم ولی به دلایل مالی بعد از دوره آزمایشی بیرون اومدم. متاسفانه توافق مالی حاصل نشد. از نظر فنی میتونم بگم در حد متوسط بودن و تیم خیلی جوان بود و جز مدیر فنی و هدهای تیم سایرین در حد متوسط رو به پایین بودند. پروژه ها خیلی طول میکشه انجام بشه و یه شرکت خصولتی هست که خیلی هم نیاز به خروجی نیست! از نظر مدیریت همه چی خوب بود، هدیه تولد و جشن تولد و حتی لیگ پینتبال بودش و در اتاق مدیر همیشه به روی شما باز بود و حرفاتون رو میتونستید راحت بزنید. سیگار هم پشتبام آزاد بود، من ندیدم کسی رو با دوربین چک کنن که سایر دوستان میگن، ولی دوربین باید باشه که اگر اتفاقی افتاد، چه کارمند و چه شرکت بدونه چه اتفاقی افتاده. حساب کتاب مالیشون دقیق بود، البته بعد 8 ماه سنوات من رو دادن ولی عیدی رو همون اول اسفند دادن. دیگهههههه کلا ارتباط دختر و پسر هم خیلی رایج بود (البته حمایت نمیشد ولی اوکی بود)، از نظر امکانات و احترام هم واقعا خوب بود. برای من ناهار مهم نبود ولی ناهار نمیدادن. من به دلیل اینکه حقوقم کم بود اومد بیرون که برای خیلی از کارمندهای اونجا اون حقوق خوب هم بود، که بعدش رفتم شرکتی که 30% تقریبا حقوق بالاتری میگرفتم با توجه به تجربه کاریم. آهان راستی روز اول یه لپتاپ و مانیتور و... بهتون میدن و سرعت اینترنت روی 1mb محدود شده، از من سفته 7 میلیونی گرفتن که من گفتم باید روش بنویسم برای تجهیزات و حسن انجام کار که مدیریت بدون بحث پذیرفتن. در دوران اوایل کرونا هم دورکار شدیم و مشکلی نبود. تیم ها خیلی با هم صمیمی بودن و حمایت میکردن از همدیگه. در کل اگر در سطح متوسط میخواید جایی برید اینجا خیلی خوبه (تجربه من برای سال 98 هست). امیدوارم که تجربیاتم به کارتون بیاد.
مهمترین نکته مثبت شرکت پروژه هایی هستن که از نظر فنی جذاب هست و چالش های خوبی برای یادگیری و پیشرفت داره که از برنامه نویس مبتدی تا حرفه ای رو میتونن رشد کنن از جمله نکات منفی شرکت عدم ثبات هست که هر روز تصمیمات ناکهانی گرفته میشه و به نظر کسی از کارشناس تا مدیران ارشد شرکت اهمیت داده نمیشه و خرد جمعی معنایی نداره مساله دیگه عدم تعادل بین کار و زندگی هست که ممکنه خیلی ساعت ها و روزها بسته به شرایط اضافه توی شرکت حضور داشته باشید ولی پاداش و اضافه کاری پرداخت نمیشه و کار شما دیده نخواهد شد نکته دیگه پایه حقوق پایین شرکت هست که حداقل ۳۰ درصد از بازار پایین تر هست و به همین دلیل خیلی نیروهای با تجربه رو نمیتونن جدب کنن و در نتیجه کیفیت کار همیشه در سطح متوسط خواهد بود