ویکی‌تجربهجستجو
موج پژوه البرز
تجربهٔ کاری۲۱ خرداد ۱۴۰۵

کارشناس

تجربهٔ کاری کارشناس در موج پژوه البرز — امتیاز ۵.۰ از ۵.

۵.۰· کارشناس

این شرکت با توجه به مدیریت جوان و نخبه ای که داره بسیار منظم و دقیق هست و بسیار در دوران جنگ و تعطیلی کشور به فکر ما بود و بیمه ها تمام و کمال رد شد- حقوق ها و عیدی به موقع پرداخت شد که بعدها متوجه شدیم که مدیر عامل شخصا با هماهنگی ریس بانک با وجود تعطیلی بانک ها واریزی های ما رو انجام می دادند که ما در اون شرایط بد با مشکل مالی شدید مواجه نشیم حتی یک مبلغ هم به عنوان کمک هزینه ایام جنگ برای ما واریز کردند که وقتی برگشتیم متوجه شدیم که قرار نیست اون مبلغ و از ما پس بگیرند. حتی پک نوروزی هم که امسال تو اون شرایط امکان تامینش نبود برای عید غدیر آماده و به ما تحویل دادندکه همه اقلام موجود در پک از بهترین برندها بود یکی از مشکلاتی که من در این شرکت دارم جای پارک ماشین هست که به دلیل مراعات حال همسایگان اجازه پارک در حاشیه شرکت نداریم

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۵.۰
مدیریت
۵.۰
حقوق و مزایا
۵.۰
تعادل کار-زندگی
۵.۰
فرصت رشد
۵.۰
توصیه به دیگران
۵.۰

تجربه‌های مشابه

موج پژوه البرز
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

این شرکت به نظر میرسه که شرکتی بسیار پر حاشیه ای هست از روی کامنت ها کاملا میشه به این نتیجه رسید که منابع انسانی و یا مدیریت خودشون اینجا کامنت میذارن و تعریف و تمجید میکنن و از روزی که با این وب سایت اشنا شدند سر میزنند و کامنت در مورد خودشون با نحوه نگارش های متفاوت مینویسند.در واقع باید برعکس هرچیزی رو که نوشتند متصور شد.

موج پژوه البرز
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند اداری
۵.۰
کارمند اداری

من به عنوان کارآموز کارمو تو این شرکت و شروع کردم و هم از طرف مدیر واحد و همکارام کلی حمایت شدم . در کل اگر آدم مسئولیت پذیر و دقیقی باشید میتونید به خوبی از پس کار بربیاید تجربه کسب کنید و حتی پیشرفت کنید همچنین ممکن پاداش هم دریافت کنید. در کل شرکت منظم با مدیریت خیلی دقیقی هست. این تجربه شخصی من بود و اینکه این شرکت مناسب شما هست یا نه کاملا بستگی به خودتون و روحیه کارتون داره.

موج پژوه البرز
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس بخش تولید
۵.۰
کارشناس بخش تولید

با سلام من الان بیش از 3 ساله که در این شرکت در بخش تست و تولید مشغول به کار هستم و لازمه بگم که کلیه پرسنل بخش تولید در سود تولید پروژه سهیم هستند که کمتر شرکتی این کار رو میکنه. از طرف دیگه شرکت علاوه بر سهیم کردن پرسنل در سود تولید محصولات، پاداش و آکورد و کارتهای تفریحی رو هم به افراد تاثیرگذار در پروژه اختصاص میده که باعث ایجاد رقابت سالم در رشد و ارتقاء مابین پرسنل شده است. نظر من اینه که اگر بدنبال جایی برای رشد کاری و مالی و اقتصادی هستید حتما این شرکت رو انتخاب کنید.

موج پژوه البرز
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند
۵.۰
کارمند

سلام و عرض ادب، تجربه کاری من در این شرکت بسیار مثبت بود مدیریت قوی و فضای کاری دوستانه از مهم ترین ویژگی های آن بود. امکان دریافت وام برای کارکنان که کمک قابل توجهی در رفع نیازهای مالی ایجاد می کرد. مدیران دلسوز، حرفه ای و توانمند که همواره از کارکنان حمایت می کردند و برای توسعه آن ها اهمیت قائل می شدند. پرداخت پاداش بر اساس عملکرد و قدردانی از تلاش آن ها و همچنین فرهنگ سازمانی بسیار مثبت و جو کاری مطلوبی که همکاری بین همکاران را تسهیل می کرد و باعث حس تعلق و رضایت شغلی میشد. همچنین توجه به رفاه کارکنان بطور مثال با ارائه پک ها و هدایای مناسبتی در مناسبت های مختلف که نشان دهنده ی توجه شرکت به کارکنان بود. خلاصه به نظر من مدیریت قوی و فضای کاری کاملا حرفه ای این شرکت را به محیطی مناسب برای کار و رشد حرفه ای تبدیل کرده است.

موج پژوه البرز
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·بازرگانی
۵.۰
بازرگانی

سلام حضور همگی امروز به طور اتفاقی با برنامه تجربه کاری اشنا شدم و از روی کنجکاوی شرکت موج پژوه را سرچ کردم تا نظرات افراد را مطالعه کنم چون من 6 سال در این شرکت فعالیت داشتم و الان 10 روز است که باز نشسته شدم الان هم مشغول به کار در این شرکت نیستم واقعا نظراتی که ثبت شده به دور از انصاف هست این شرکت یک شرکت دانش بنیان با مدیران جوان و کارافرین ولی کاملا با تجربه میباشد من در زمینه فعالیت این شرکت کاملا بی تجربه بودم اما با اموزش کامل در این شرکت کلی تجربه کاری کسب کردم داشتن سابقه کار دراین شرکت جزءافتخارات سوابق کاریه من محسوب میشود لازم دونستم ازاین تریبون از مدیران و مسئولان شرکت که در زمان جنگ 12 روزه و جنگ 40 روزه با تمامه محدودیتها و شرایط سخت جامعه همچنان به فکرحقوق و عیدی و پکهای سبد کالایی همه کارمندان بودند تشکر کنم بااینکه 40 روز شرکت تعطیل بود ولی ما تمامه حق و حقوق خودمان را دریافت کردیم و وقتی کار مجدد شروع شد مطالباتی نداشتیم امیدوارم این شرکت و مدیرانش همیشه در سلامتی و پیشرفت باشند تا جوانان جویای کار و فعال بتوانند تواناییهای خودرا به نمایش بگذارند موفق و موید باشید عزیزان موج پژوهی

موج پژوه البرز
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۴.۰

با سلام، من الان به مدت سه و سال و نیم هستش که با این مجموعه همکاری دارم و مثل تمام محیط های شغلی دیگه روزهای خوب و بد زیادی رو تجربه کردم و به نظرم هر شخص حرفه ای که تجربه کار کردن در محیط های شغلی بزرگ رو داشته باشه میدونه که فشار کاری و یا مشکلات ممکن هستش که گاهی پیش بیاد ولی چیزی که باعث میشه افراد با وجود تجربه مشکلات به همکاری با مجموعه ای ادامه بده قدرت مدیریت بحران و ارزش گذاری مدیریت اون مجموعه برای بهبود بخشیدن به شرایط هستش و خوشبختانه موج پژوه جزو اون دسته از شرکت هایی هستش که با بازبینی مدام شرایط و گوش دادن به درخواست های پرسنل همواره در جهت بهتر کردن شرایط برای پرسنل پیش میره. نوشته های من تعریف نیست بلکه تجربه های شخصی بنده در این مدت هستش، مدیر مالی و منابع انسانی مجموعه همیشه به صحبت های پرسنل گوش میدن و برای رضایت پرسنل تلاش میکنند، همچنین این موضوع که با وجود شرایط سخت اقتصادی مدیریت شرکت برای تعداد زیاد پرسنل پک های مناسبتی و پک های ارزاق تهیه میکنه که همگی از محصولات با کیفتی هستند که انتخاب همه ما در خریدهای روزانه می باشند و یا پرداخت به موقع حقوق نشان دهنده میزان ارزش گذاری مدیریت برای پرسنل خود می باشد و حتی در جنگ اخیر با وجود تعطیلی مجموعه علاوه بر پرداخت کلیه حق و حقوق قانونی پرسنل مدیریت مبلغی رو تحت عنوان قرض بلاعوض به ما پرداخت کردند که تو شرایط سخت جنگی تحت فشار مالی نباشیم.