ویکی‌تجربهجستجو
موسسه ملاصدرا
تجربهٔ کاری۲۶ خرداد ۱۴۰۵

فروشنده

تجربهٔ کاری فروشنده در موسسه ملاصدرا — امتیاز ۴.۰ از ۵.

۴.۰· فروشنده

من تو شعبه توانیرشون کار کردم فضای کارشون خوبه همه باهم ارتباطشون خوبه و به همدیگه کمک میکنن تو کار متاسفانه من دانشگاه ها غیرحضوری شد نتونستم بمونم تهران مجبورشدم خوابگاه رو تحویل بدم برگردم ولی با کارگزینیشون صحبت کردم گفت مشکلی نداره اگرراستخدام داشته باشن میتونم برگردم به کار امیدوارم دانشگاها از مهر حضوری شه برگردم تهران

نقاط قوت

محیط دوستانه

نقاط ضعف

نداشتن بیمه تکمیلی

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۴.۰
مدیریت
۴.۰
حقوق و مزایا
۴.۰
تعادل کار-زندگی
۴.۰
فرصت رشد
۴.۰
توصیه به دیگران
۴.۰

تجربه‌های مشابه

موسسه ملاصدرا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

آشغالترین محل ممکن برای کار کردن.. حق خوری،توهین،بی احترامی به کارمند از اصول اولیه هلدینگ ملاصدراست. فساد اخلاقی و مالی بین مدیرای این هلدینگ جهنمی بیداد میکنه یکیشون آرش راشدی بود. سه ماه توی این جهنم کار کردم آخرش حقوق که ندادن هیچ بعدم امید، انگیزه اعتماد به نفس منو از بین بردن. کاری کردن که یه روزی کاراشونو تلافی بکنم.. آدم بره اسنپ بهتره تا توی جهنمی به اسم هلدینگ ملاصدرا کار بکنه

موسسه ملاصدرا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

سلام من دوماه در هلدینگ ملاصدرا شعبه سعادت اباد کار کردم. باید بگم از آشغالترین و چیپترین محیطهایی بود که داخلش کار کردم. در این موسسه اگر یک دقیقه دیر کنید از حقوق اخر ماهتون ایتم جریمه کسر میکنند. اما چیزی به اسم اضافه کار ندارند و انتظار دارند بعد ساعت 5 عصر مفتی براشون کار کنید. چیزی تحت عنوان عیدی و سنوات برای نیروهاشون تعریف نشده. فوق العاده بی نظم هستند با مدیریت بسیار ضعیف معلوم نیست چند تا مدیر داره هر کدوم هم یه سازی میزنند. ماههای اول استخدام نیرو را بیمه نمیکنند و اولشم با زبون بازی نظرتو جلب میکنند و این موضوع بیمه را نمیگن. مثل زندانی باهاتون رفتار میکنند نمیگذارن نفس بکشیدید. استقاده از گوشی شخصی ممنوعه. کار سه تا نیرو را میخوان یک نیرو انجام بده اونم به نحو احسنت. سفته هم اول کار میگیرند میگن بنویسید در وجه شرکت که اگر رفتی اداره کار شکایت کنی برای بیمه و عیدی و سنوات سفته ها رو اجرا بگذارند. هیچ احترامی برای نیرو قایل نیستند اول امضا ازتون میگیرند بعد حقوق و تسویتون واریز میشه. هیچ قراردادی هم به نیروهاشون نمیدند و تو متن قرارداد کلی تبصره گذاشتند یه جورایی زرنگ بازی به نفع خودشون.

موسسه ملاصدرا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فروش مهاجرتی
۱.۰
کارشناس فروش مهاجرتی

به عنوان کارشناس فروش مهاجرتی، زنگ میزنیم به شماره های کاملا رندوم مثلا پیرزن ۸۰ ساله برمیداره میگه مهاجرتم کجا بود دنبال شعر سنگ قبرمم. سرپرستا و مدیرا اکثرا به شدت عقده ای و روانی. حقوق به شدت پایین یعنی از شماره های رندوم نتونیم یکیو متقاعد کنیم مهاجرت کنه حقوقمون تو سال ۴۰۱ با دلار ۲۰۰ تومنی ، ۱۱ میلیون ناقابله و تازه اخراجم میشیم. ۲تا از مشتریای خودمو بهشون گفتم نیان چون فهمیدم کلاهبردارن. روز اول مصاحبه بهم گفتن پایه ۱۵ میلیونه وقتی واریز شد دیدم نه ۱۱ تومنه ماه اول قرارداد نداشتم کلی بد و بیراه و فحش شنیدم. مدیرمون از روز اول کاریم تا هفته بعد زندان بود بخاطر کلاهبرداری برگشت شروع کرد به ادامه کار واقعا خنده داره. کسی که مدیرمون بود خودش هیچی از مهاجرت حالیش نبود فقطططط دنبال پول بود فقط باید مشتریو میکشوندیم بیاد قرارداد امضا کنه .البته افراد حرفه ای و متخصص هم کم نیستن ولی به چشم نمیان بین اینهمه بدی متاسفانه

موسسه ملاصدرا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فروش
۴.۰
کارشناس فروش

تقریبا 5 سال میشه که در این مجموعه مشغول هستم و از فضای کاریش حس خوبی می گیرم.0محیط کار حرفه ایه ولی خشک و خسته کننده نیست برخورد ها محترمانه ست و کارها با دقت جلو می ره همزمان با تیم حرفه ای و همکاران با تجربه تعامل دارم و از تجربه ی آنها بهره می برم در کل اینجا جاییه که می تونم با خیال راحت کار کنم و کم کم مسیر حرفه ای خودم رو بسازم.ممنونم

موسسه ملاصدرا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۵.۰

اگر علاقه مند به کار ثبتی هستید بی شک ملاصدرا بهترین انتخاب برای کار کردنه حقوق بالا . مزایای بالا پرداخت به موقع حقوق و ساعت کاری مناسب و شناور در کل بسیار خوبه . محیط و مدیریت بسیار عالی. من با سن کم الان 6 ساله که در شرکت ملاصدرا کار میکنم . در هر مراسم به ما هدیه میدن . روز دختر ، روز زن، روز مرد و ...

موسسه ملاصدرا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۵.۰

سلام اینکه هر شخصی در هر شرکتی کار کنه و نتونه اونجا رشد کنه یا هر چی عیب و ایراد هست بزرگنمایی کنه و حتی ایراد بسازه و ضعف و عدم توانایی خودشو بندازه گردن شرکت فکر نکنم کار درستی باشه! بنده بالای 15 سال هست که با مجموعه ملاصدرا همکاری دارم و به چشم خودم پیشرفت تمام افرادی که واقعا اومده بودن کار کنند و نه اینکه فقط وقت بگذرونن یا دنبال حاشیه باشن رو دیدم و خیلی از اونها بعد از چند سال هر کدام برای خودشون مستقل شدند و در حال فعالیت هستند! اینکه یه دقیقه فلان کنی جریمه میشه و ..... تا حالا ندیدم والا ! از بابت مشتری هم بله بستگی داره مشتری ناراضی شما به کی بگین! طرف اومده قرار داد بسته حتی مدارک شخصی خودشو نمیده میگه کار منو انجام ندادین! یا قرارداد برند داشته کارشو انجام دادین تشابه خورده و در اصل طرف میخواست برند شخص دیگری رو ثبت کنه و بعدش شاکی هم میشه چرا ثبت نشده! سخت گیری و نظم و انظباط و قانون مداری در هر شرکتی هست و اینکه بعضی دوست دارن یه شرکتی کلا بدون قانون بشه این از ضعف فکری ! کاش حداقل 4 تا خبر از نحوه کار کردن در کشورهای پیشرفته میخوندن که ببیند چقدر شرکتها قانون و مقررات دارند! از لحاظ درامدی هم شخص که اومده و حتی نتونسته یه اورده مالی داشته چطور میتونه انتظار حقوق داشته باشه کما اینکه موسسه تا سه ماه اول شخص حتی اورده مالی هم نداره حقوقش پرداخت کرده و این روال فروش قانون بازار یابی و مارکتینگ هست. موسسه ملاصدرا سعی کرده تو این همه این سالها بهترین خدمات رو به مشتریانش عرضه کنند و قطعا تو این مسیر تونسته بیشتر این امر رو محقق کنه که الان بیشتر از 5 تا شعبه فقط در تهران و سایر شهر داره و حداقل 500 نفر افراد شاغل در تمام شعب در حال کار و کسب درامد هستند . پس بهتره قبل از نظری اول ببیند ضعف خودتون چی بوده موفق باشید