بیکار
تجربهٔ کاری بیکار در میاره — امتیاز ۱.۰ از ۵.
سلام اوایل خوب بود ولی هرچی جلو رفتم درامد ها کم و مجموعه های خوب یکی یکی از میاره رفتن. بی انصاف و بدون هیچ توضیحی جریمه میکنن در صورت اعتراض بلاک دائمی میشید.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
با سلام درود به میاره بنده ساکن اهواز هستم و خواستم صمیمانه از میاره تشکر کنم که حال یک سفیر موتور سوار را به خوبی درک میکند وبه خوبی از سفیران حمایت میکند با اینکه میاره تازه وارد اهواز شده ولی من بسیار رضایت دارم قطعا یه کسب و کار حرفه ای هست تشکر از میاره 🙏❤️
اصلا پشتیبانی خیلی ضعیفی داره هر موقع زنگ زدم جوابگو نیستن بنظرم شرکت میاره نه بدرد رستوران دارها میخوره و نه سفیران پیک متوری شرکت خیلی مزخرفی هستش
نرم افزار میاره همه دسترسی ها به گوشی رو میخاد رسما یک نرم افزار جاسوسی هست................................................ggggvbvccgccccccccccf
میاره ی محیط صمیمی با همکارای بسیار خوبه ، تقریبا تمام مدت کاریم با حال خوب اومدم سرکار مثل تمام شرکت های استارتاپی تغییراتش زیاد ، پس روی چیزی نمیشه حساب کرد بسیار پر استرس ، چالش برانگیز و پر از یادگیری
من یک سال و نیم میاره کار کردم ، برای افراد جونیور و استارت کار بد نیست ولی فضای سمی و مدیران نالایق و فشار روانی و استرس زیادی داره ، موقعی که دارید ازین شرکت میرید با پشیمونی میرید به احتمال ۸۰ درصد :) فقط اهل شو آف هستند و کارمندان رو برده خودشون میدونن
سلام بنده مدتی در میاره مشغول بکار بودم پس از چند روز متوجه شدم بنده را بابت سفری که از سوی خود خریداربنا به اظهار مسئول وال مارکت کنسل شده مبلغ پانزده میلیون ریال بدهکار کرده تند آنهم تحت عنوان جریمه عدم تحویل کالا . بنده چندین مرتبه به پشتیبانی میاره موضوع را اطلاع دادم درخواست رسیدگی کردم حتی دو سه مرتبه به وال مارکت مراجعه کردم چندین ایمیل با شرح کامل اتفاق برای میاره ارسال کردم اما دریغ از کوچکترین پاسخ ،رسیدگی یا تماسی از سوی میاره . الان هم که حسابم را باز میکنم بدهکاری همچنان در بالای صفحه به من دهن کجی میکند. اکنون با خواندن مطالبی که دوستان نوشته اند از اینکه بعضی ها تشکر کردن که میاره چقدر زیاد به مشکلات سفیران توجه دارد واقعا تعجب کردم . شاید هم بنده آدم بی ارزشی بودم و واقعا میاره به سفیرلنش توجه دارد .