ویکی‌تجربهجستجو
میاره
تجربهٔ کاری۲۵ مهر ۱۳۹۸ · آبان ۱۳۹۷ تا آبان ۱۳۹۸

کارشناس پشتیبانی

تجربهٔ کاری کارشناس پشتیبانی در میاره — امتیاز ۱.۰ از ۵ (آبان ۱۳۹۷ تا آبان ۱۳۹۸).

۱.۰· کارشناس پشتیبانی

من 6 ماه توی این شرکت کار کردم. جلسات هفتگی تیم مدیریت با فضای خیلی غیر حرفه ای با صدای بلند خنده ها و شوخی های نامناسب، تمسخر کردن مشتریان و رستوران دارها، تمسخر موتور سواران و برخورد های توهین آمیز با آنها در قسمت قرارداد بستن چه با رستوران چه با موتور سوار فوق العاده خلاف واقع صحبت میکنن و به نوعی سر طرف کلاه میزارن و یا وعده های واهی میدن. که بعد از چند ماه طرف قرارداد متوجه دروغهاشون میشد و ابراز نارضایتی شدید و در نهایت لغو قرارداد. نیروی انسانی بسیار کم جذب میکنن و با کمترین سطح حقوق. پوریا حسینی و امیر علاقه مندان هم از جمله مدیران این شرکت هستن که وظیفه ای جز اذیت و آزار موتورسواران و کارمندها ندارن

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

میاره
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۳.۰

نرم افزار میاره همه دسترسی ها به گوشی رو میخاد رسما یک نرم افزار جاسوسی هست................................................ggggvbvccgccccccccccf

میاره
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·سفیر
۳.۰
سفیر

اصلا پشتیبانی خیلی ضعیفی داره هر موقع زنگ زدم جوابگو نیستن بنظرم شرکت میاره نه بدرد رستوران دارها میخوره و نه سفیران پیک متوری شرکت خیلی مزخرفی هستش

میاره
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·بیکار
۱.۰
بیکار

سلام اوایل خوب بود ولی هرچی جلو رفتم درامد ها کم و مجموعه های خوب یکی یکی از میاره رفتن. بی انصاف و بدون هیچ توضیحی جریمه میکنن در صورت اعتراض بلاک دائمی میشید.

میاره
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۳.۰

میاره ی محیط صمیمی با همکارای بسیار خوبه ، تقریبا تمام مدت کاریم با حال خوب اومدم سرکار مثل تمام شرکت های استارتاپی تغییراتش زیاد ، پس روی چیزی نمیشه حساب کرد بسیار پر استرس ، چالش برانگیز و پر از یادگیری

میاره
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فروش
۲.۰
کارشناس فروش

من یک سال و نیم میاره کار کردم ، برای افراد جونیور و استارت کار بد نیست ولی فضای سمی و مدیران نالایق و فشار روانی و استرس زیادی داره ، موقعی که دارید ازین شرکت میرید با پشیمونی میرید به احتمال ۸۰ درصد :) فقط اهل شو آف هستند و کارمندان رو برده خودشون میدونن

میاره
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·میاره
۵.۰
میاره

با سلام درود به میاره بنده ساکن اهواز هستم و خواستم صمیمانه از میاره تشکر کنم که حال یک سفیر موتور سوار را به خوبی درک میکند وبه خوبی از سفیران حمایت میکند با اینکه میاره تازه وارد اهواز شده ولی من بسیار رضایت دارم قطعا یه کسب و کار حرفه ای هست تشکر از میاره 🙏❤️