ویکی‌تجربهجستجو
میهمان شو
تجربهٔ کاری

کارشناس

تجربهٔ کاری کارشناس در میهمان شو — امتیاز ۵.۰ از ۵.

۵.۰· کارشناس

علیرغم نظر منفی ثبت شده ی اینجا در روز مصاحبه در شرکت حاضر شدم و تا الان در میهمان شو مشغول به کار هستم شرکت حواشی زیادی رو پشت سر گذاشت تا به حالت ثبات فعلی برسه مدیر عامل و مدیر فروش قبلی به شدت به کار و شرکت بی اعتنا بودن و فقط سود خودشون براشون مهم بود شما در نظر بگیرید که هدیه شب عید مدیر قبلی شرکت به نیرو ها خودکار بود! بعد از اخراج شدن اون دو نفر و به همراه اونها اخراج ستون پنجم بی مصرفشون شرکت از حواشی دور شد و به روال عادی خودش برگشت از حق نگذریم که هنوز هم کلی راه هست که باید رفته بش برای اینکه سازمان بهتر بشه

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۵.۰
مدیریت
۵.۰
حقوق و مزایا
۵.۰
تعادل کار-زندگی
۵.۰
فرصت رشد
۵.۰
توصیه به دیگران
۵.۰

تجربه‌های مشابه

میهمان شو
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس
۱.۰
کارشناس

خانم ح.ج در جواب تمام انتقاد هایی که به شرکت شده رفته همه جا کامنت گذاشته در این که بچه ها خیلی خوبن شکی نیست در بی تجربگی شما و مدیر عامل جدید حرف هست😂😂😂

میهمان شو
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۴.۰

طی چند سالی که در این شرکت بودم چیز های زیادی رو تجربه کردم و روزی که مدیریت قبلی اخراج شد روز عید بچه ها بود و جشن بزرگی همه گرفتن البته ناگفته نماند اشخاص زیادی و بعضی نیرو ها زنگ میزدن نرید شرکت ولی به جز نیرو های بدرد نخور همه تو شرکت حاضر شدن. سیستم قبلی بر اساس چابلوسی و زیراب زدن افراد بود و افراد لایق از شرکت میرفتن و واقعا افراد بی کفایت با حقوق های کلان میموندن شرکت که دست اوردشون تموم کردن سریال قهوه تلخ در دو روز و گرفتن رشوه برای مرخصی بود و اصلا به ظرفیت نیرو ها توجه نمی شد اگر با نیرو ها حال میکردن بهشون فضا میدادن اگر نه هر روز سرکار برای نیرو های دیگه کابوس میشد. خداروشکر با رفتن چندین نفر از شرکت حداقل اصول شرکت داری رعایت میشه و حداقلش به نیرو ها احترام گذاشته میشه با اینکه شرکت هنوز خیلی راه داره برای بهتر شدن ولی شرایط برای گرفتن مرخصی و حتی پاداش ها با اینکه جا داره بازم بهتر بشه، بهتر شده و برای بدست اوردن مرخصی که حق نیرو هست لازم به دادن رشوه نیست اگر فضای صمیمی و دوستانه شرکت نبود واقعا شرکت منحل میشد که خداروشکر بعد رفتن مدیریت قبلی پیوند بچه ها هم بیشتر شده.

میهمان شو
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس
۱.۰
کارشناس

باخروج نیروهای اصلی از شرکت افرادی که سابقه کاری ندارن سمت گرفتن جالبه بدونید این شرکت هیچگونه نیروی متخصصی نداره ****** سهامدار شرکت که کار کردن با نرم افزارم و برنامه office بلد نیست و یک کارشناس qc اخراجی از سازمان دیگر ****** به دلیل روابط با ****** سمت مدیر مرکزتماس گرفته شرکت بدون نیرو متخصص راهش رو جلو میره و خبری از از مدیر منابع انسانی و جالبتر حتی کارشنلس منابع انسانی! مدیر مرکز تماس با تجربه، مدیر مارکتینک مدیر دیجیتال مارکتینگی نیست و افتخار شرکت کارشناس مرکز تماس و فروش همین افراده جای رشد و پیشرفت در چنین سازمانی با چهارچوب فعلی جای فکری باقی نمیزاره

میهمان شو
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·سرپرست شیفت
۱.۰
سرپرست شیفت

به عنوان کسی که ۷۰ درصد قوانین شرکت رو نوشت و باعث پیشرفت شرکت شد بهتون میگم اگر روزی محتاج هم بودین سمت این شرکت نرید.تقریبا از اولین سال در شرکت بودم و ۴ سال در شرکت بودم. در تمام این مدت خیلی بیشتر از وظیفه برای اون شرکت کار کردم. مدیریت کال سنتر و مدیر عامل باهم رابطه شخصی داشتند و این موضوع به نحوی شده بود که عملاً مدیرعامل هیچ اختیار و اقتداری نداشت. تصمیمات کاملآ بستگی به رابطه این دو نفر داشت . نیروی کار برای این دو نفر ارزشی به مراتب کمتر از برده رو دارند و کاملا با بی احترامی ، پرخاش و حتی توهین با نیرو برخورد می کنند. حتی برای آب خوردن هم دوبار در طول شیفت اجازه بلند شدن از پشت میز کار رو دارید.تمامی سایت ها بجز پنل خودشرکت و سایت خودشرکت ، بسته شدند و با نت شرکت تحت هیچ شرایطی باز نمی شوند. هیچگونه مدیریتی بلد نیستند و شما اگر ۱ درصد توانایی از خودت نشون بدی که مدیر کال سنتر احساس خطر کنه ، نابودت می کنه و کاری می کنه به مرگ خودت راضی بشی به عنوان مثال خودم باشگاه مشتریان و میزبان رو برای شرکت طراحی کردم اما کاری با من شد که از کار خودم پشیمون شدم. در نهایت کار به جایی رسید که از اونجا خارج شدم درصورتی که اون شرکت مثل بچه ی من بود. از نحوه فرایند هم در رابطه کار با میهمان و میزبان هم چیزی نگم خیلی بهتره. باز هم میگم اگر روزی محتاج کار بودین برید دست فروشی ولی سمت این شرکت نرید

میهمان شو
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

آزموده را آزمودن خطاست هیچ وقت حتی اگه مجبور شدین هم این سمت نرین یه شرکت بی در و پیکر که صرفا بر اساس خودشیرینی وچاپلوسی جلو میره که افراد اخراجی شرکت های دیگه سمت میگیرن و نیروهای قدیمی اخراج شاید بپرسین چرا چون تنها سابقه قبلی****** و خب صرفا مدیریت بلد نیست که مدیریت کنه و شایسته سالاری کنه افراد با ۵ ۶ سال سابقه مدیریت میرن و افرادی که کارشناس ارشد اخراجی از دوتا شرکت بودن جایگزین میشن نیروهایی با ۳ یا ۴ سال سابقه کار میرن و افرادی سمت میگیرن که ۱ ماه نیست استخدام شدن اما تو رزومشون زدن ۶ ماه کارمند میهمان شو هستن 😀 خلاصه تا انتهای این حدیث مفصل را خودتون بخونید

میهمان شو
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فروش
۵.۰
کارشناس فروش

اگر میخواستم تا ۳ ماه پیش این فرم رو جواب بدم یک ستاره میدادم و تمام مشکلاتی که ****** برای همه ایجاد کرده بودن رو مینوشتم ولی خب خداروشکر بعد از اخراج این دو انگل از شرکت، شایسته سالاری اولین اصل شرکت شد و بچه ها حالشون بهتر شد و بیشتر فضای پیشرفت باز شد و از کار در کنار تلاشی که میکنیم لذت می‌بریم ناگفته نماند که میهمان شو واقعاااا مزایا نداره و خب خیلی ها از این بابت از شرکت رفتن ولی بازم می ارزه به کل زمان ریاست اون ******