ویکی‌تجربهجستجو
نهانت
تجربهٔ کاری۲۳ مرداد ۱۴۰۱ · شهریور ۱۴۰۰ تا شهریور ۱۴۰۱

مهندس شبکه

تجربهٔ کاری مهندس شبکه در نهانت — امتیاز ۴.۰ از ۵ (شهریور ۱۴۰۰ تا شهریور ۱۴۰۱).

۴.۰· مهندس شبکه

مصاحبش سه مرحلس،مرحله اول یه پیش مصاحبه منابع انسانی که چند تا سوال ساده مثل نت تایپ و ... میپرسه وضعیت نظام وظیفه و مهاجرت هم براشون مهمه. مصاحبه دوم یه مصاحبه اصلیه که هم سوال شبکه ای داره و هم سوال برنامه نویسی- مصاحبه سوم هم مصاحبه منابع انسانیه،امکان دورکاری هم فراهمه و محل شرکت هم تو یوسف آباد تهرانه

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۴.۰
مدیریت
۴.۰
حقوق و مزایا
۴.۰
تعادل کار-زندگی
۴.۰
فرصت رشد
۴.۰
توصیه به دیگران
۴.۰

تجربه‌های مشابه

نهانت
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس ++C
۵.۰
برنامه نویس ++C

تجربه کارم تو شرکت آی‌تی نهانت تا الان خیلی خوب بوده. اینجا محیطی حرفه‌ای و در عین حال دوستانه داره که باعث شده بتونم به عنوان برنامه‌نویس پیشرفت کنم و مهارت‌هام رو ارتقا بدم. پروژه‌هایی که روش کار می‌کنیم، هم چالشی هستن هم جذاب، و باعث شده که توی حوزه‌های مختلف تکنولوژی، مخصوصاً ساخت و مدیریت سیستم‌های بزرگ، کلی چیز یاد بگیرم. یکی از بهترین ویژگی‌های نهانت اینه که به تیم‌ها آزادی عمل میده تا خودشون برای مشکلات راه‌حل پیدا کنن. همکاری بین تیم‌ها هم خیلی قویه و همه اطلاعات و تجربیاتشون رو با هم به اشتراک می‌ذارن، که همین موضوع باعث شده محیط برای یادگیری فوق‌العاده باشه. یه نکته مثبت دیگه، ساعت کاری منعطفه که کمک کرده بتونم بین کار و زندگی شخصیم تعادل خوبی برقرار کنم. اینجا به نتیجه اهمیت میدن و بهمون اعتماد دارن که خودمون بهترین زمان‌بندی رو پیدا کنیم. فرهنگ سازمانی هم خیلی دوستانه‌ست؛ همکاری و همدلی توی تیم‌ها کاملاً حس میشه. من همچنان دارم تو نهانت کار می‌کنم و خیلی هیجان‌زده‌م برای فرصت‌هایی که پیش رومه تا هم از لحاظ شخصی و هم حرفه‌ای بیشتر پیشرفت کنم.