ویکی‌تجربهجستجو
نوار
تجربهٔ کاری۳ خرداد ۱۴۰۵ · خرداد ۱۴۰۴ تا خرداد ۱۴۰۵

مصاحبه کارشناس تولید محتوا

تجربهٔ کاری مصاحبه کارشناس تولید محتوا در نوار — امتیاز ۱.۰ از ۵ (خرداد ۱۴۰۴ تا خرداد ۱۴۰۵).

۱.۰· مصاحبه کارشناس تولید محتوا

مرحله‌ی اول با مدیر مارکتینگ بود و بیشتر درباره‌ی توانایی نوشتن، خلاقیت، ایده‌ها و دانش مارکتینگ سوال پرسیدن. این مرحله خیلی خوب پیش رفت و من برای مرحله‌ی دوم دعوت شدم مرحله‌ی دوم با مدیر منابع انسانی بود و همون سوالای معروف شخصیت‌شناسی که منابع انسانی‌ها همیشه می‌پرسن رو پرسیدن. خیلی نمی‌شد از صورتشون تشخیص داد نتیجه‌ی مصاحبه چی بود. اما مشکل من از بعدش شروع می‌شد. هیچوقت دیگه با من تماسی گرفته نشد که بدونم نتیجه‌ی مصاحبه چی بوده. حتی بهشون پیام هم دادم، چون از اونجا خوشم اومده بود و می‌خواستم اگر نوار منو بگیره، جای دیگه نرم مصاحبه. اما پیامم رو هم جواب ندادن. این رفتار بسیار غیرحرفه‌ای بود از نظر من. من توصیه نمی‌کنم. چون این رفتار عدم اعلام نتیجه به شدت غیرحرفه‌ای بود.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

نوار
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه تولید کننده ی نوار
۱.۰
مصاحبه تولید کننده ی نوار

در مرحله ی اول توجه زیادی به خلاقیت، قدرت نویسندگی و مهارت های من بود جلسه خودمانی و خیلی خوب پیش رفت. در مرحله ی دوم تاکیید بیشتر روی خصوصیت رفتاری من بود و میزان تاب آوری من اندازه گیری شد. هر سه نفری که با آن ها مصاحبه کردم از نظر روانی از سالم ترین افرادی بودند که تا کنون دیدم احترامی که به من در صحبت ها می گذاشتند مثال زدنی بود تنها در جلسه ی دوم سوال ها از روی برگه خوانده می شد که اگر اینطور نبود احساس صمیمیت بیشتری می کردم. دقت و پیگیری مسئولان جلسه نسبت به اینکه در همان جلسه مصاحبه نسبت به قرارداد و حقوقم آگاه باشم فوق العاده بود. صداقت مهم ترین نکته ست و این که خودتون رو به اندازه ی کافی شناخته باشین. ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: عادت های و ویژگی های شخصیتی همچنین همدلی

نوار
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس تولید محتوا
۱.۰
مصاحبه کارشناس تولید محتوا

مرحله‌ی اول با مدیر مارکتینگ بود و بیشتر درباره‌ی توانایی نوشتن، خلاقیت، ایده‌ها و دانش مارکتینگ سوال پرسیدن. این مرحله خیلی خوب پیش رفت و من برای مرحله‌ی دوم دعوت شدم مرحله‌ی دوم با مدیر منابع انسانی بود و همون سوالای معروف شخصیت‌شناسی که منابع انسانی‌ها همیشه می‌پرسن رو پرسیدن. خیلی نمی‌شد از صورتشون تشخیص داد نتیجه‌ی مصاحبه چی بود. اما مشکل من از بعدش شروع می‌شد. هیچوقت دیگه با من تماسی گرفته نشد که بدونم نتیجه‌ی مصاحبه چی بوده. حتی بهشون پیام هم دادم، چون از اونجا خوشم اومده بود و می‌خواستم اگر نوار منو بگیره، جای دیگه نرم مصاحبه. اما پیامم رو هم جواب ندادن. این رفتار بسیار غیرحرفه‌ای بود از نظر من. من توصیه نمی‌کنم. چون این رفتار عدم اعلام نتیجه به شدت غیرحرفه‌ای بود.