پشتیبانی نوبیتکس
تجربهٔ کاری پشتیبانی نوبیتکس در نوبیتکس — امتیاز ۱.۰ از ۵.
اگر دوست دارین مثل ی برده با شما رفتار بشه کافیه عضو نوبیتکس بشین ظاهرا قابل احترامن ولی تا زمانیکه مثل ی برده و بره اروم باشی سردرستت که معلوم نیس از کدوم کوره دهات اومده تهران به تو تیکه میندازه تو جمع ولی شما حق پاسخ حتی به شوخی هم نداری خود محیط بسیار حرفه ایه ولی چهارتا پسربچه خورده ننه قمری گل کش و سیگاری سرپرستنن البته شعبه پردیس نه دفتر ....مزیت خوبشم حقوق بالا...یخچال و خوراکیهای که هروز شارژ میشد و ممنوعیت برداشت نداشت پرداخت بموقع ...من احترام از جنبه مالی واسم مهمتر بود
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
بعضی میان اینجا به امثال نوری یا اقای محمودی فحش میدن بجوری انگار خودشون فرق دارن خودم شخصا دیدم اقای نوری بخاطر لجبازی چند نفرو بیکار کرد ولی عزیزه دلم تو که بعد چند سال هنوز جای سوزشش خوب نشده میای متن چند صفحه ای مینویسی نشونه عقده ای بودنه طرف خودش رفته یه جای داغون نور چشمی شده از صدتایه نوری بدتره تو که ادعا میکنی حتمی باید فرق کنی با اونی که بهش فحش میدی دبگه عزیز دلم
شرکت نوبیتکس یه شرکت در حال رشده و هر روز داره به تعداد پرسنل اضافه میشه نکته جالب توجه در مورد این شرکت اینه که، هر چقدر استرس داشته باشی و فشار کاری بالا باشه. انقدر همکارا و مدیرا دوستانه باهات برخورد میکنن و جو مثبته باز هم حالت خوبه.