ویکی‌تجربهجستجو
هرمزان نیروی ایرانیان (مهنا)
تجربهٔ کاری۳ خرداد ۱۴۰۵

پشتیبان

تجربهٔ کاری پشتیبان در هرمزان نیروی ایرانیان (مهنا) — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· پشتیبان

افتضاااح کارا شدید زیاده ولی حقوق خیلی کمه همیشه هم عصبانی هستن و داد و بیداد و تنش ایجاد میکنن مخصوصا اون شخص سهام دار که مدیر عامل هم حتی نیست ولی کلی فاز برداشته از مدریت هم هیچی بلد نیست چند ماه اونجا بودم دیونه شدم برگشتن گفتن باید oncall باشید بدون پاداش و یا تشکر فکر میکنن برده اوردن نرم افزاراشونم پر باگ و هیچ کدوم کار نمیکنن

نقاط قوت

محیط دوستانه

نقاط ضعف

محیط غیر حرفه ای
مدیریت ضعیف

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

هرمزان نیروی ایرانیان (مهنا)
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۳.۰

آزاد شدم خوشحالم ننه ایشالله آزادی قسمت همه! آزاد شدم چشمامون تره ایشالله بیرون دنیا بهتره… مهنا یک بچه ی بیش فعال و دوقطبی هست که Mood Swing زیادی داره. با نمکه ولی کلافه کننده هست. الان خوشحالت میکنه دو دقیقه بعد لهت میکنه. در حین امیدواری احساس ناامیدی و پوچی میکنی. لعنتی الان هم که از این شرکت رفتم خوشحالم ولی دلم براش تنگ شده 😆.

هرمزان نیروی ایرانیان (مهنا)
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس
۵.۰
برنامه نویس

کار کردن در محیطی با شرایط مهنا برام خیلی هیجان انگیز بود آشنایی با نرم افزارهایی مثل (GIS) مراکز تماس crm خیلی برام دلچسب و هیجان انگیز بود و توی مدت کوتاه تونستم اطلاعات زیادی کسب کنم و شرایط کاری مساعدی برای خودم ایجاد کنم بویژه با شرایطی که دارم امکان حضور همیشگی رو ندارم امکان دور کاری هم داره

هرمزان نیروی ایرانیان (مهنا)
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس
۳.۰
برنامه نویس

شرایط نرمال کاری با انعطاف بالا محیطی آرام صمیمی و امکان دوری و همچنین بیمه از روز اول جلسات روزانه منظم و ارتباط با شرکتهای بزرگ سراسر کشور که امکان رشد برای کارکنان ایجاد میکند

هرمزان نیروی ایرانیان (مهنا)
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۵.۰

دین‌وسیله مراتب قدردانی و سپاس صمیمانه خود را از مدیریت و مجموعه ارزشمند شرکت مهنا اعلام می‌داریم. توجه ویژه این مجموعه به توسعه و ارتقای توانمندی‌های کارکنان، فراهم‌سازی فرصت رشد شغلی، و ایجاد بستر مناسب برای پیشرفت فردی و سازمانی، نشان از نگاه حرفه‌ای و آینده‌نگر مدیران آن دارد. همچنین انجام به‌موقع امور بیمه‌ای و رعایت دقیق تعهدات سازمانی، جلوه‌ای از نظم، مسئولیت‌پذیری و احترام به سرمایه انسانی در این مجموعه است که شایسته تقدیر فراوان است. امید است با تداوم این مسیر ارزشمند، شاهد شکوفایی روزافزون شرکت مهنا و موفقیت‌های بیشتر برای تمامی اعضای آن باشیم. متاسفانه تمام کسانی که انتقاد میکنند افرادی کم سواد و ناتوان در انجام وظایف هستند که توسط مدیریت مورد بازخواست قرار گرفتن

هرمزان نیروی ایرانیان (مهنا)
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس
۱.۰
برنامه نویس

شرکت بسیار بی در و پیکریه نه نظم داره و نه مدریت درست حقوق ها هم به درستی پرداخت نمیشه و باید التماس کنیم تا حقوق بدن پاداش که بخوره تو سرشون حتی تشکر خشک و خالی از ادم نمیکنن همیشه هم از ادم گله دارن و غر میزنن این گله مند بودن فقط برای یک شخص نیست برای همه کارکنان اونجا همینه حتی سر حسابدار و منشی اونجا مدیر عامل داد میزنه نه دیسیپلین داره نه امکانات رفاهی خاصی. حتی یه آب خنک به زور اونجا پیدا میشه. حالا یکی اینجا تجربشو گذاشته گفته مدیریت خلیی خوبه🤣🤣🤣 مشخصه خود شرکت این کارو کرده چون هرکسی که ی هفته اونجا کار کنه متوجه میشه اونجا چقدر شلخته و بی مدریته در حدیه که شتر با بارش گم میشه شرکت مهنا هیچ مزیت مثبتی نداره نه جای رشد داره ن پاداش نه حقوق درخور حقوق این شرکت راحت نصف شرکت های دیگه هستش و صد البته فشار و حجم کاری بسیار بیشتر واقعا این مدت اونجا عمرمو هدر دادم برای خودم متاسفم هرکسی که این پیامو میخونه بدونه اشتباه منو تکرار نکنه و آیندشو خراب نکنه.

هرمزان نیروی ایرانیان (مهنا)
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۵.۰

در مجموع سه سالی که توی شرکت بودم از روز اول شروع به کار بیمه رو رد میکردن و معمولا حقوق رو تا دوم پرداخت میکردن نیروی هایی که اونجا کار میکردن دو بخش بودن که یکسری بچه های قدیمی شرکت بودن که همگی راضی بودن از شرایط هم از کار و هم از شرایط حقوق و وامهایی که داده میشد و اونایی جدید بودن و باید خودشون رو با شرایط وقف میدادن و تجربه کاری نداشتن اما به عنوان نیروی حرفه ای استخدام شده بودن و نوع کار و جلسات برنامه ریزی براشون سخت بود و بازدهی پایینی داشتن و کار تیم رو پایین میاوردن و معمولاً با پشتیبانی و کارفرما ها اختلاف داشتن که عدم مدیریت این نیروها از ضعیف های مدیریت بود بیمه تکمیلی هم اختیاری بود و بر حسب سابقه کار بخشی رو شرکت پرداخت میکرد در مجموع تجربه خوبی بود با اینکه شرکت کوچک بود اما از قابلیت6221 - 0612 - 1161 - 4567 پیشرفت بالایی برخوردار بود