متخصص
تجربهٔ کاری متخصص در همگام رادین — امتیاز ۲.۰ از ۵.
در ازمنه کارکنان آورده اند که بابایی بود (شخصی) رضایی نداشت( منظور رضایت) از شغلش و در کار خود مانده و گرفتار که من بالاترم و در جای دیگر به من این دهند ، چنان و چنون ، در ذات عقلش این بود که چون این شرکت به من این دهد کار یک هفته را سه ماهه کنم و عرق مجاز بریزم و درب شرکت می نشست هر روز و در چکنم ، چکنم و ناله و فقان که وای پرویز خان این چه توکلی است عابد را بر جان که با التماس پشت ورودی رادین که مجوز گرفتم و ابتدا افتخار کرد بر این ورود از وجود من حاجی سود می برد و بر کار افشاره داشت (فشار می آورد به خود)خود را بالا می دید ولی جرات رفتن نداشت ، پس بوق همی کرد آی رفتند ، رفتند که ادای دلسوز ها را در آورد و دو رویی پیشه می کرد ، در شرکت مقابل صاحب سرمایه دست بوس و پا بوس ودر پشت و قفا به بد گویی ، دروغ گویی و خیانت که زشت کند رادین را .... و ذاتش بد بود که سعدی در این باب گفته: اصل بد نیکو نگردد چون که بنیادش بد است و این نشان افراد نمک نشناس است و دروغ پراکنی مد 2024 ضعیفان وجدان است و چه خوش باشد که شخص خناس نباشد و در مقابل محبت دیگران باید قدردان بود و از سفره نان نبرد و در سفره تف ننمود، تو همانی که در هنگام قرار کار برای چند درصد بیشتر ذلیلم و علیلیم میکنی که هم بیشتر بگیری و هم در رادین بمانی پس چرا نامردی که حاجی مردست و سفره برای بیش از صد و اندی باز کرده و راست گفته اند که نمی شود ذات خراب آدم ها را تغییر داد. کسی که ذاتش خراب است خوب و بد دیگران برایش فرقی نمی کند او تنها به دنبال نفع خودش است و برای نفع لحضه ای حتی حاضر است قایقی را که در آن سوار است سوراخ کند که بگوید دیدید من راست می گفتم و قایق سوراخ است و باز از سعدی میگویم : سعدیــــــــا گو عیب خـــــود را و مـــــــــگو عیب دگر ، هـــــــرکه عیب خـــــویش گــوید از همه بالاتر است، آهــــن و فـــــــــــــولاد از یــــــــک کوره گر آیند برون ، آن یکی شمشیــــــــر گردد وان دگر نعل خر است.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
اندر حکایت شرکت رادین... منصفانه از قسمت ها و افراد بگم براتون: در ابتدا بگم محیط فوق سمی داره یه سری آنتن توی گروه هاس که خبرا رو میبره، علیرغم اینکه دوربین ها با صدا و تصویر داره تقریبا هر روز چک میشه... منابع انسانی خاصیتی نداره بجای اینکه باعث بشه نیروها بیشتر به فکر کار باشن و آینده رو داخل شرکت ببینن بیشتر میرن سمت حاشیه و استعفا... شرکت منابع مالی زیادی داره اما به نیرو اهمیتی نمیده، سرمایه های شرکت نیروهاش نیستن... از نظر عملی پیشرفتی نخواهی داشت چون یه سری افراد هستن که ترمز دستی شما را میکشن این افراد همان افراد چاپلوس هستن که از موقعیت خودشون میترسن ارتباطات فامیلی داخل شرکت وجود داره با اینکه عملا این افراد کار خاصی انجام نمیدن چندین سال حضور دارن... همه جای شرکت گیت گذاشتن که ساعت ورود خروج رو ثبت کنن، عملا کل مرخصی از بین میره، آخر ماه هیچ مرخصی براتون نمیمونه که استفاده کنین، حتی برای غذا گذاشتن داخل یخچال ساعتت ثبت میشه، ساعت ناهار رو نیم ساعت کم میکنن، بعد اگ یه ربع بری ناهار و بقیش رو بخوای بری بیرون باز هم گیت خروج از شما کم میکنه، به این حرکت چی میگن خودتون قضاوت کنین... اضافه کاری عملا با ضریب ۱ محاسبه میشود. به گفته خود منابع انسانی اگه حرفش رو بعدا عوض نکنه عدد قراردادی شما تقسیم به ۲۲۰ میشه، به گفته این ادم طبق قانون کار پنجشنبه و جمعه جزو کار محسوب میشه بنابراین باید به ۲۲۰ تقسیم بشه... پس عدد قرارداد رو به ۱۷۶ تقسیم نکنین حتی به ۱۹۲ هم تقسیم نکنین! قراردادی به شما داده نمیشه، هیچ نسخه قراردادی.... کارها توی همه گروها از قبل روش کامل فکر نمیشه، بنابراین بیشتر تسک ها تا وسط میره و رها میشه یا اینکه تا آخر میره و بعدا بلا استفاده میشه یا تغییرات زیادی داره، که اینم به خاطر تجربه ناکافی مدیران است بعدا تاخیر میخوره پروژه و کاسه کوزه سر نیروها خورد میشه... به نیروهای خدماتی بهایی داده شده که با نیروی فنی به چالش بخورن مخصوصا در ماه رمضان که زیر پوستی چک کنن کی روزه اس کی نیس، در این ماه ظرفتو باید خودت بشوری ن نیروی خدماتی، مث این میمونه که تو این ماه بگی من کار نمیکنم خلاصه بخوام بگم برای یکسال هم خوب نیست این همه نظر منفی دلیلیه به داغون بودن شرکت که افراد در زمان های متفاوت متوجه اون میشن... موقع قرارداد جدید بهت وعده وعید میدن که وسط سال افزایش میدیم، افزایش خیلی ناچیز میدن، اماااا سال بعد درصد حقوق رو پایین تر میبندن... انگار با بچه طرفن خلاصه این شرکت دیونت میکنه...
آره خوب اولش اینه برو به چند ماه توش بعد میفهمی چی گفته شده. زمین تا آسمان فرق داره این اولین برخوردا تا موندن توی این شرکت. اونوقت میفهمی آره.
متاسفانه شرکت از ضعف مدیریت منابع انسانی رنج میبره . و تا زمانی که این ضعف هستش شرکت رو به انحطاط و شاید هم انقراض پیش میره ... ما خواهان استعفای مدیر منابع انسانی از سمتش هستیم.
فقط باید بگیم متاسفیم . حیف پول بیت المال که توی شرکتهای امثال شرکت همگام رادین اینجوری با بی کفایتی حروم میشه. صبح تا شب دم از بی پولی میزنن که پول ندارن . ولی یه دیوار رو چندین بار میسازن و کاشی میکنن و بعدش خراب میکنن دوباره میسازن کاشی میکنن و خراب میکنن . ادم یاد کارتون پت و مت میفته
یه ناهار میخوان بدن هزارتا قانون و تبصره و ماده نوشتن اخرشم قیمت غذارو جوری زدن که عیدی و سنوات بچه ها از داخلش در بیاد . اقای مسولین شرکت . اقای نیروی انسانی اگه نمیخوای ناهار بدی . خب نده چرا خودت رو اذیت میکنی . اگر هم میخوای ناهار بدی خب با قیمت معقول و منصفانه و شفاف به همکاران بگو همه کارمندان شرکت میدونن قراره ناهار از شرکت همسایه دوست و پسر تهیه بشه و این قیکتی که بابت ناهار گفتید خیلی غیر منصفانه و تا حدودی ناجوانمردانه است
باید عین چی کار کنی و اصلا برای شخص هیچ احترامی قایل نیستن. به نظرم عمرتون رو توی این جهنم هدر ندید بهتر است. فقط تنها فایدش این هست که آب ، چای و شربت رایگان می دهند.