مهندسی ...
تجربهٔ کاری مهندسی ... در همگام رادین — امتیاز ۳.۰ از ۵.
برای مصاحبه رفته بودم اونجا .از مزایا و معایب شرکت پرسیدم . که موارد زیر دستگیرم شد مزایا : ۱ گفتن شرکت دانش بنیانی هستش که توی زمینه های مخابراتی کارهای هایتک انجام میده ۲ بیمه تکمیلی رو راه انداختن ۳ گفتن که قراره ناهار بدن . البته از دوستم هم اونجا کار میکنه پرسیدم گفتش که تا الان ناهار ندادن ولی امکانش هست تا آخر سال ناهار رو هم جزو اپشن های شرکت بزارن ۴ جای رشد و پیشرفت توی شرکت وجود داره و شما میتونید از لحاظ تجربی و علمی پیشرفت کنید ۵ در صورت نیاز میتونی از مزایای خونه سازمانی بهرمند بشی معایب مثل خیلی از جاها یکسری معایب هم داره که برام جالب بود مثلا با نیروهای جدید بجای قرارداد یکساله ۴ عدد قرارداد ۳ ماهه بسته میشه که در نوع خودش جالبه با چه نیتی اینکار انجام میشه خدا میدونه . به گفته دوستام پرداخت حقوق نامنظمه و اصلا روال مشخصی نداره. یکسری ضرایب کارانه ای رو برای هر نفر در نظر گرفتن که البته به گفته دوستم خیلی اعمال نمیشه و هر فرد در طول مدت کاریش نهایتا یکبار یا دوبار براش اعمال میشه. مقدار حقوقی که برای یک کارشناس ارشد در نظر میگیرن به نسبت شرکتهای دیگر بسیار کمه. تایم کاریش برای یکروز زیاده و شما در طول روز فقط نیم ساعت وقت ناهار و نماز داری که این تایم هم از ساعت های حضورتون کم میشه و براش حقوقی پرداخت نمیشه محدودیت همراه داشتن گوشی و تلفن همراه رو داشتن توی شرکت که برای بنده قابل قبول نبود و ترجیح دادم دنبال موقعیت بهتری در شرکتهای دیگر بگردم
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
اندر حکایت شرکت رادین... منصفانه از قسمت ها و افراد بگم براتون: در ابتدا بگم محیط فوق سمی داره یه سری آنتن توی گروه هاس که خبرا رو میبره، علیرغم اینکه دوربین ها با صدا و تصویر داره تقریبا هر روز چک میشه... منابع انسانی خاصیتی نداره بجای اینکه باعث بشه نیروها بیشتر به فکر کار باشن و آینده رو داخل شرکت ببینن بیشتر میرن سمت حاشیه و استعفا... شرکت منابع مالی زیادی داره اما به نیرو اهمیتی نمیده، سرمایه های شرکت نیروهاش نیستن... از نظر عملی پیشرفتی نخواهی داشت چون یه سری افراد هستن که ترمز دستی شما را میکشن این افراد همان افراد چاپلوس هستن که از موقعیت خودشون میترسن ارتباطات فامیلی داخل شرکت وجود داره با اینکه عملا این افراد کار خاصی انجام نمیدن چندین سال حضور دارن... همه جای شرکت گیت گذاشتن که ساعت ورود خروج رو ثبت کنن، عملا کل مرخصی از بین میره، آخر ماه هیچ مرخصی براتون نمیمونه که استفاده کنین، حتی برای غذا گذاشتن داخل یخچال ساعتت ثبت میشه، ساعت ناهار رو نیم ساعت کم میکنن، بعد اگ یه ربع بری ناهار و بقیش رو بخوای بری بیرون باز هم گیت خروج از شما کم میکنه، به این حرکت چی میگن خودتون قضاوت کنین... اضافه کاری عملا با ضریب ۱ محاسبه میشود. به گفته خود منابع انسانی اگه حرفش رو بعدا عوض نکنه عدد قراردادی شما تقسیم به ۲۲۰ میشه، به گفته این ادم طبق قانون کار پنجشنبه و جمعه جزو کار محسوب میشه بنابراین باید به ۲۲۰ تقسیم بشه... پس عدد قرارداد رو به ۱۷۶ تقسیم نکنین حتی به ۱۹۲ هم تقسیم نکنین! قراردادی به شما داده نمیشه، هیچ نسخه قراردادی.... کارها توی همه گروها از قبل روش کامل فکر نمیشه، بنابراین بیشتر تسک ها تا وسط میره و رها میشه یا اینکه تا آخر میره و بعدا بلا استفاده میشه یا تغییرات زیادی داره، که اینم به خاطر تجربه ناکافی مدیران است بعدا تاخیر میخوره پروژه و کاسه کوزه سر نیروها خورد میشه... به نیروهای خدماتی بهایی داده شده که با نیروی فنی به چالش بخورن مخصوصا در ماه رمضان که زیر پوستی چک کنن کی روزه اس کی نیس، در این ماه ظرفتو باید خودت بشوری ن نیروی خدماتی، مث این میمونه که تو این ماه بگی من کار نمیکنم خلاصه بخوام بگم برای یکسال هم خوب نیست این همه نظر منفی دلیلیه به داغون بودن شرکت که افراد در زمان های متفاوت متوجه اون میشن... موقع قرارداد جدید بهت وعده وعید میدن که وسط سال افزایش میدیم، افزایش خیلی ناچیز میدن، اماااا سال بعد درصد حقوق رو پایین تر میبندن... انگار با بچه طرفن خلاصه این شرکت دیونت میکنه...
آره خوب اولش اینه برو به چند ماه توش بعد میفهمی چی گفته شده. زمین تا آسمان فرق داره این اولین برخوردا تا موندن توی این شرکت. اونوقت میفهمی آره.
متاسفانه شرکت از ضعف مدیریت منابع انسانی رنج میبره . و تا زمانی که این ضعف هستش شرکت رو به انحطاط و شاید هم انقراض پیش میره ... ما خواهان استعفای مدیر منابع انسانی از سمتش هستیم.
فقط باید بگیم متاسفیم . حیف پول بیت المال که توی شرکتهای امثال شرکت همگام رادین اینجوری با بی کفایتی حروم میشه. صبح تا شب دم از بی پولی میزنن که پول ندارن . ولی یه دیوار رو چندین بار میسازن و کاشی میکنن و بعدش خراب میکنن دوباره میسازن کاشی میکنن و خراب میکنن . ادم یاد کارتون پت و مت میفته
یه ناهار میخوان بدن هزارتا قانون و تبصره و ماده نوشتن اخرشم قیمت غذارو جوری زدن که عیدی و سنوات بچه ها از داخلش در بیاد . اقای مسولین شرکت . اقای نیروی انسانی اگه نمیخوای ناهار بدی . خب نده چرا خودت رو اذیت میکنی . اگر هم میخوای ناهار بدی خب با قیمت معقول و منصفانه و شفاف به همکاران بگو همه کارمندان شرکت میدونن قراره ناهار از شرکت همسایه دوست و پسر تهیه بشه و این قیکتی که بابت ناهار گفتید خیلی غیر منصفانه و تا حدودی ناجوانمردانه است
باید عین چی کار کنی و اصلا برای شخص هیچ احترامی قایل نیستن. به نظرم عمرتون رو توی این جهنم هدر ندید بهتر است. فقط تنها فایدش این هست که آب ، چای و شربت رایگان می دهند.