مهندس
تجربهٔ کاری مهندس در همگام رادین — امتیاز ۱.۰ از ۵.
نماز نما و نماز دل در این شرکت بوفور یافت می شود ، افراد کوچک در پستوهای تاریک و غیر قابل رصد رذالت اشائه می دهند و شاید بهتر است بجای توهین به دیگران کمی تامل کنند : داستان از آنجا شروع شد ،جهنم تاریک بود. جهنم سیاه بود . جهنم نور نداشت. شیطان هر روز صبح از جهنم بیرون می آمد و مشت مشت با خودش تاریکی می آورد. تاریکی را روی آدم ها می پاشید و خوشحال بود، که سم نفاق و دورویی را می افکند ، اما بیش از هر چیز خورشید آزارش می داد ، خورشید ، تاریکی را می شست . می برد و شیطان برای آوردن تاریکی هی راه بین جهنم و روز را می رفت و دروغ پراکنی می کرد و این خسته اش کرده بود شیطان روز را نفرین می کرد. روز را که راه را از چاه نشان می داد و دیو را از آدم ، در پس سیاهی ها، دیده نشدن ها انتقام میگرفت و شیطان چطور می توانست همه را نابینا کند! این همه چشم را چطور می شد از مردم گرفت پس بهترین راه در تاریکی دروغ گفتن بود و هنگام دیده نشدن قضاوت کردن ، شیطان رفت و همه جهنم را گشت و از ته ته جهنم جهل را پیدا کرد. جهل را با خود به جهان آورد. جهل ، جوهر جهنم بود ، نابینایی ابتدای گم شدن است و گم شدن ابتدای جهنم و جهل ، تاریکی غلیظی است که دیگر هیچ خورشیدی از پس اش بر نمی آید چون موجب میشود راه را از چاه تشخیص ندهیم ، دیو را از آدم نشناسیم پس شفاف باشیم اگر حقیم و اگر در پستو و در تاریکی نظر می دهیم و متهم می کنیم و قضاوت می کنیم و رای صادر می کنیم ، می ترسیم که بشناسان ما را ، حتما فرزند تاریکی هستیم ، و ای وای وای از گمشدگی و سرگشتگی و ترس و ترس و خدایا !گم شده ایم ، دانایی را چراغ مان کن و نفرت صاحبان نفرت را به خودشان برگردان و به ما شجاعت اطا کن که در ظاهر و باطن یکی باشیم و منافق نباشیم
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
سلام دوستان شرکت خوبی بود ولی متاسفانه طی یکی دوسال گذشته سیاست هایی رو در پیش گرفته که بیشتر به سمت ریزش نیرو رفته تا توسعه و پیشرفت. پرداخت حقوق از حساب های متفرقه صورت میگیره . چند مرحله ای واریز کردن حقوق . حساب کتاب نا منظم اضافه کار و ماموریت و حقوق . پرداخت ماموریت با تاخیر بسیار زیاد . و یکسری قوانین من درآوردی که بیشتر برای محدود کردن هستش تا افزایش کارایی و بهره وری . با وجود نفرات زیاد ولی ساختار اداری بسیار ضعیفی داره . در یک کلام جای فقط برای کارآموزی یک یا دو ساله یا برای انجام خدمت سربازیه و موندن بیشتر از اون گین خاصی برای طرف نداره و بیشتر مشغول گذران روزگار و عمره متاسفانه سر قرارداد هم یه سری قول ها میدن که یا عمل نمیکنن یا انقد دیر عمل میکنن تا صدای پرسنل در بیاد .
ما که از فضای اونجا خوشمان آمد و حتما معرفی میکنم نفراتی رو . ریاست و دوستان نیروانسانی وفنی انسان های بزرگ و شریفی بودند در چند مرحله رفت و آمد بعد از این همه شرکتی های خاص و مطرح رفتم . حتما بعداز چندماه بهت میگم به چه دلایلی این شرکت خوبه. موفق باشید
آره خوب اولش اینه برو به چند ماه توش بعد میفهمی چی گفته شده. زمین تا آسمان فرق داره این اولین برخوردا تا موندن توی این شرکت. اونوقت میفهمی آره.
سلام از بین این همه شرکت های بزرگی که رفتم واقعا از اولین برخورد ورود با دوستان حراست تا مدیرعامل نمونه بارز یک شرکت دانش بنیان و اخلاق مداری بود . مصاحبه کننده های حرفه ای بودند و بازخورد خوبی بعداز مصاحبه دادند. مزایای واقعا خوبی داشت سوای این صبحت ها دوستان و نفرات شرکت واقعا انسان های شریفی بودند و در حق این شرکت جفا شده تو نظرات اینطوری میگین . موفق باشید
خب ضمن عرض سلام و خسته نباشید به همه حضار ...باید بگم که واقعا روزای مزخرفی اونجا سپری کردم...مدیر های اونجا واقعا از زجر کشیدنت لذت میببرن...مثلا از حقوقت که ناراضی باشی...میزارن میزارن میزارن تا لحظه ایی که دیگه اشکت درومده و داری میری بیرون و خداحافظی میکنی از اون شرکت تازه میگن بیا این دوتومن بزاریم رو حقوقت ... احتمالا اقای مدیر فنی الان اینو میخونه و میره به منابع انسانی میگه از فردا کسی خاست بره دیگه به حقوقش اضافه نکنید ...نکنه حرف اینا به کرسی بشینه و پر رو بشن و این روشو هی استفاده کنن :)))))) خخخخخ....سیاستاشونو اینطور میچینن....اقا از فردا هرکی اومد دیگه باهاش یه ماهه ببندیم...جون با قبلی دوماهه بستیم فلان شد :)))) این سطح مدیرت هست ...در تمام سطوحشونم همینه...از بالا تا پایین...در واقع بندگان خدا مدیریت بلد نیستن ...با ازمون و خطا میخان یاد بگیرن ... اقا از این به بعد مساعده ندین...یارو در میره خخخخ :))))) .... چه حالی میده اینارو میگم خب خداروشکرما که چند ماهه اومدیم بیرون و روز به روز اعصابمون راحت تر میشه بخدا ... اما چند تا نکته برای دوستانی که میخان به هردلیلی بمونن اونجا... اقا اگه میخاید بمونید اونجا واقعا سعی کنید کلا هیچی براتون مهم نباشه...در یک کلام شلکس ...اهسته برید اهسته بیاید ... ممکنه مثلا اونجا یه نفر نصف سواد تورو داشته باشه ولی ۴۰ درصد از تو بیشتر بگیره...این جیزا اگه براتون مهم باشه روانی میشید اونجا...این جیزا فراوان هست اونجا...و باید اهمیت ندید اگه میخاید روانتون سالم بمونه...شما نمبدونید اون طرف واقعا تو جلسه خصوصی با مدیر چطور مذاکره میکنه...چه پاچه خواریایی مکنه...کیا رو لو میده.مطمن باشید اونا معیارشون بر اساس منافع خودشون برای حقوق دادن دقیق هست ...و زور زدن شما در نهایت میخاد ۴ تومن بره رو حقوقتون بعد از ۵ ماه به در و دیوار کوبیدن خودتون...که ارزش روانی نداره.ارزش رو زدنم نداره...اونم به کیا ..به نظرم به این نقطه رسیدید بدون درگیری دنبال کار باشید و خیلی راحت بیرون بیاید
خب اره بدی داره همه جا و بدی که دارن بسته به اینکه شرکت نو پا و کوچیکهی هستن قابل توجییح هست ولی اینجا بدی هایی که داره باعث شده شرکت کوچیکی بشه از نظر انسانیت برای همین نباید این شرکتو جزو شرکتهای بزرگ بحساب آورد.