ویکی‌تجربهجستجو
همگام رادین
تجربهٔ کاری۸ مرداد ۱۴۰۳

کارشناس ارشد

تجربهٔ کاری کارشناس ارشد در همگام رادین — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· کارشناس ارشد

سلام خدمت تمامی کارجوها و کارمندان عزیز یه داستان براتون نقل میکنم که دقیقا تجربه کاری توی شرکت سامانه پژوهان همگام رادین و سامانه پردازان همگام رادین رو براتون شفاف و با وضوح ترسیم میکنه . لطفا تا اخر داستان حوصله به خرج بدید و قضاوت نکنید و اما داستان ما .... مورچه کوچکی بود که هر روز صبح زود سرکار حاضر می شد و بلافاصله کار خود را شروع می کرد.مورچه خیلی پر انرژی بود و خوب کار می کرد و تولید زیادی داشت و از کارش راضی بود. سلطان جنگل (شیر) از فعالیت مورچه که بدون رئیس کار می کرد، متعجب بود. شیر فکر می کرد اگر مورچه می تواند بدون نظارت این همه تولید داشته باشد، به طور مسلم اگر رئیسی داشته باشد، تولید بیشتری خواهد داشت. بنابراین شیر یک سوسک را که تجربه ریاست داشت و به نوشتن گزارشات خوب مشهور بود، به عنوان رئیس مورچه استخدام کرد.سوسک در اولین اقدام خود برای کنترل مورچه ساعت ورود و خروج نصب کرد. سوسک همچنین به همکاری نیاز داشت که گزارشات او را بنویسد و تایپ کند... ... سوسک بدین منظور و همچنین برای بایگانی و پاسخگویی به تلفن ها یک عنکبوت استخدام کرد. شیر از گزارش های سوسک راضی بود و از او خواست که از نمودار برای تجزیه و تحلیل نرخ و روند رشد تولیدی که توسط مورچه صورت می گیرد، استفاده کند. تا شیر بتواند این نمودار ها را در گزارش به مجمع مدیران جنگل به کار برد. سوسک برای انجام امور یک کامپیوتر و پرینتر لیزری خریداری کرد... ... سوسک برای اداره واحد تکنولوژی اطلاعات یک زنبور نیز استخدام کرد. مورچه که زمانی بسیار فعال بود و در محیط کارش احساس آرامش می کرد، کاغذ بازی های اداری و جلسات متعددی که وقت او را می گرفت را دوست نداشت. این قضیه او را خیلی ازار میداد شیر به این نتیجه رسید که فردی را به عنوان مدیر داخلی واحدی که مورچه در آن کار می کرد، بکار گمارد.این پست به ملخ داده شد. اولین کار ملخ خریداری یک فرش و صندلی برای کارش بود.ملخ همچنین به کامپیوتر و کارمند نیاز داشت که آنها را از اداره قبلی خودش آورد تا به او در تهیه و کنترل بودجه و بهینه سازی برنامه ها کمک کند... محیطی که مورچه در آن کار می کرد، حال به مکانی فاقد شور و نشاط تبدیل شده بود. دیگر هیچ کس نمی خندید و همه غمگین و نگران بودند. با مطالعه گزارش های رسیده شیر متوجه شد که تولیدات مورچه کمتر از قبل شده است. بنابراین شیر یک جغد با پرستیژ را به عنوان مشاور عالی استخدام کرد و به او ماموریت داد تا امور را بررسی کرده، مشکلات را مشخص و راه حل ارائه نماید. جغد سه ماه وقت صرف کرد و گزارشی در چند جلد تهیه نمود و در آخر نتیجه گرفت که مشکلات پیش آمده ناشی از وجود تعداد زیاد کارمند است.و باید تعدیل نیرو صورت گیرد.و بنابراین ، شیر دستور داد که مورچه را اخراج نمایند زیرا مورچه دیگر انگیزه ای برای کار نداشت و دایم در حال شکوه و گلایه از سیستم بوجود امده بود.... و این هست حکایت این روزهتی شرکت رادین با سیستم اداری عریض و طویل ....

نقاط قوت

جای پارک

نقاط ضعف

عدم امنیت شغلی
عدم پیشرفت
ساعت کاری بالا
بی نظمی کاری
جلسات کاری بیش از اندازه
هدر دادن منابع
حقوق ناکافی
عدم پرداخت به موقع حقوق
دریافت سفته برای قرارداد
مدیریت ضعیف
بد قول

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

همگام رادین
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

سلام دوستان شرکت خوبی بود ولی متاسفانه طی یکی دوسال گذشته سیاست هایی رو در پیش گرفته که بیشتر به سمت ریزش نیرو رفته تا توسعه و پیشرفت. پرداخت حقوق از حساب های متفرقه صورت میگیره . چند مرحله ای واریز کردن حقوق . حساب کتاب نا منظم اضافه کار و ماموریت و حقوق . پرداخت ماموریت با تاخیر بسیار زیاد . و یکسری قوانین من درآوردی که بیشتر برای محدود کردن هستش تا افزایش کارایی و بهره وری . با وجود نفرات زیاد ولی ساختار اداری بسیار ضعیفی داره . در یک کلام جای فقط برای کارآموزی یک یا دو ساله یا برای انجام خدمت سربازیه و موندن بیشتر از اون گین خاصی برای طرف نداره و بیشتر مشغول گذران روزگار و عمره متاسفانه سر قرارداد هم یه سری قول ها میدن که یا عمل نمیکنن یا انقد دیر عمل میکنن تا صدای پرسنل در بیاد .

همگام رادین
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۵.۰

ما که از فضای اونجا خوشمان آمد و حتما معرفی میکنم نفراتی رو . ریاست و دوستان نیروانسانی وفنی انسان های بزرگ و شریفی بودند در چند مرحله رفت و آمد بعد از این همه شرکتی های خاص و مطرح رفتم . حتما بعداز چندماه بهت میگم به چه دلایلی این شرکت خوبه. موفق باشید

همگام رادین
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

آره خوب اولش اینه برو به چند ماه توش بعد میفهمی چی گفته‌ شده‌. زمین تا آسمان فرق داره این اولین برخوردا تا موندن توی این شرکت. اون‌وقت می‌فهمی آره.

همگام رادین
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·راننده
۵.۰
راننده

سلام از بین این همه شرکت های بزرگی که رفتم واقعا از اولین برخورد ورود با دوستان حراست تا مدیرعامل نمونه بارز یک شرکت دانش بنیان و اخلاق مداری بود . مصاحبه کننده های حرفه ای بودند و بازخورد خوبی بعداز مصاحبه دادند. مزایای واقعا خوبی داشت سوای این صبحت ها دوستان و نفرات شرکت واقعا انسان های شریفی بودند و در حق این شرکت جفا شده تو نظرات اینطوری میگین . موفق باشید

همگام رادین
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·آی مهندس
۱.۰
آی مهندس

خب ضمن عرض سلام و خسته نباشید به همه حضار ...باید بگم که واقعا روزای مزخرفی اونجا سپری کردم...مدیر های اونجا واقعا از زجر کشیدنت لذت میببرن...مثلا از حقوقت که ناراضی باشی...میزارن میزارن میزارن تا لحظه ایی که دیگه اشکت درومده و داری میری بیرون و خداحافظی میکنی از اون شرکت تازه میگن بیا این دوتومن بزاریم رو حقوقت ... احتمالا اقای مدیر فنی الان اینو میخونه و میره به منابع انسانی میگه از فردا کسی خاست بره دیگه به حقوقش اضافه نکنید ...نکنه حرف اینا به کرسی بشینه و پر رو بشن و این روشو هی استفاده کنن :)))))) خخخخخ....سیاستاشونو اینطور میچینن....اقا از فردا هرکی اومد دیگه باهاش یه ماهه ببندیم...جون با قبلی دوماهه بستیم فلان شد :)))) این سطح مدیرت هست ...در تمام سطوحشونم همینه...از بالا تا پایین...در واقع بندگان خدا مدیریت بلد نیستن ...با ازمون و خطا میخان یاد بگیرن ... اقا از این به بعد مساعده ندین...یارو در میره خخخخ :))))) .... چه حالی میده اینارو میگم خب خداروشکرما که چند ماهه اومدیم بیرون و روز به روز اعصابمون راحت تر میشه بخدا ... اما چند تا نکته برای دوستانی که میخان به هردلیلی بمونن اونجا... اقا اگه میخاید بمونید اونجا واقعا سعی کنید کلا هیچی براتون مهم نباشه...در یک کلام شلکس ...اهسته برید اهسته بیاید ... ممکنه مثلا اونجا یه نفر نصف سواد تورو داشته باشه ولی ۴۰ درصد از تو بیشتر بگیره...این جیزا اگه براتون مهم باشه روانی میشید اونجا...این جیزا فراوان هست اونجا...و باید اهمیت ندید اگه میخاید روانتون سالم بمونه...شما نمبدونید اون طرف واقعا تو جلسه خصوصی با مدیر چطور مذاکره میکنه...چه پاچه خواریایی مکنه...کیا رو لو میده.مطمن باشید اونا معیارشون بر اساس منافع خودشون برای حقوق دادن دقیق هست ...و زور زدن شما در نهایت میخاد ۴ تومن بره رو حقوقتون بعد از ۵ ماه به در و دیوار کوبیدن خودتون...که ارزش روانی نداره.ارزش رو زدنم نداره...اونم به کیا ..به نظرم به این نقطه رسیدید بدون درگیری دنبال کار باشید و خیلی راحت بیرون بیاید

همگام رادین
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

خب اره بدی داره همه جا و بدی که دارن بسته به اینکه شرکت نو پا و کوچیکهی هستن قابل توجییح هست ولی اینجا بدی هایی که داره باعث شده شرکت کوچیکی بشه از نظر انسانیت برای همین نباید این شرکتو جزو شرکتهای بزرگ بحساب آورد.