ویکی‌تجربهجستجو
همگام رادین
تجربهٔ کاری

کارشناس

تجربهٔ کاری کارشناس در همگام رادین — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· کارشناس

متاسفانه شرکت از ضعف مدیریت منابع انسانی رنج میبره . و تا زمانی که این ضعف هستش شرکت رو به انحطاط و شاید هم انقراض پیش میره ... ما خواهان استعفای مدیر منابع انسانی از سمتش هستیم.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

همگام رادین
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

اندر حکایت شرکت رادین... منصفانه از قسمت ها و افراد بگم براتون: در ابتدا بگم محیط فوق سمی داره یه سری آنتن توی گروه هاس که خبرا رو میبره، علیرغم اینکه دوربین ها با صدا و تصویر داره تقریبا هر روز چک میشه... منابع انسانی خاصیتی نداره بجای اینکه باعث بشه نیروها بیشتر به فکر کار باشن و آینده رو داخل شرکت ببینن بیشتر میرن سمت حاشیه و استعفا... شرکت منابع مالی زیادی داره اما به نیرو اهمیتی نمیده، سرمایه های شرکت نیروهاش نیستن... از نظر عملی پیشرفتی نخواهی داشت چون یه سری افراد هستن که ترمز دستی شما را میکشن این افراد همان افراد چاپلوس هستن که از موقعیت خودشون میترسن ارتباطات فامیلی داخل شرکت وجود داره با اینکه عملا این افراد کار خاصی انجام نمیدن چندین سال حضور دارن... همه جای شرکت گیت گذاشتن که ساعت ورود خروج رو ثبت کنن، عملا کل مرخصی از بین میره، آخر ماه هیچ مرخصی براتون نمیمونه که استفاده کنین، حتی برای غذا گذاشتن داخل یخچال ساعتت ثبت میشه، ساعت ناهار رو نیم ساعت کم میکنن، بعد اگ یه ربع بری ناهار و بقیش رو بخوای بری بیرون باز هم گیت خروج از شما کم میکنه، به این حرکت چی میگن خودتون قضاوت کنین... اضافه کاری عملا با ضریب ۱ محاسبه میشود. به گفته خود منابع انسانی اگه حرفش رو بعدا عوض نکنه عدد قراردادی شما تقسیم به ۲۲۰ میشه، به گفته این ادم طبق قانون کار پنجشنبه و جمعه جزو کار محسوب میشه بنابراین باید به ۲۲۰ تقسیم بشه... پس عدد قرارداد رو به ۱۷۶ تقسیم نکنین حتی به ۱۹۲ هم تقسیم نکنین! قراردادی به شما داده نمیشه، هیچ نسخه قراردادی.... کارها توی همه گروها از قبل روش کامل فکر نمیشه، بنابراین بیشتر تسک ها تا وسط میره و رها میشه یا اینکه تا آخر میره و بعدا بلا استفاده میشه یا تغییرات زیادی داره، که اینم به خاطر تجربه ناکافی مدیران است بعدا تاخیر میخوره پروژه و کاسه کوزه سر نیروها خورد میشه... به نیروهای خدماتی بهایی داده شده که با نیروی فنی به چالش بخورن مخصوصا در ماه رمضان که زیر پوستی چک کنن کی روزه اس کی نیس، در این ماه ظرفتو باید خودت بشوری ن نیروی خدماتی، مث این میمونه که تو این ماه بگی من کار نمیکنم خلاصه بخوام بگم برای یکسال هم خوب نیست این همه نظر منفی دلیلیه به داغون بودن شرکت که افراد در زمان های متفاوت متوجه اون میشن... موقع قرارداد جدید بهت وعده وعید میدن که وسط سال افزایش میدیم، افزایش خیلی ناچیز میدن، اماااا سال بعد درصد حقوق رو پایین تر میبندن... انگار با بچه طرفن خلاصه این شرکت دیونت میکنه...

همگام رادین
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

آره خوب اولش اینه برو به چند ماه توش بعد میفهمی چی گفته‌ شده‌. زمین تا آسمان فرق داره این اولین برخوردا تا موندن توی این شرکت. اون‌وقت می‌فهمی آره.

همگام رادین
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

فقط باید بگیم متاسفیم . حیف پول بیت المال که توی شرکتهای امثال شرکت همگام رادین اینجوری با بی کفایتی حروم میشه. صبح تا شب دم از بی پولی میزنن که پول ندارن . ولی یه دیوار رو چندین بار میسازن و کاشی میکنن و بعدش خراب میکنن دوباره میسازن کاشی میکنن و خراب میکنن . ادم یاد کارتون پت و مت میفته

همگام رادین
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس ارشد
۳.۰
کارشناس ارشد

یه ناهار میخوان بدن هزارتا قانون و تبصره و ماده نوشتن اخرشم قیمت غذارو جوری زدن که عیدی و سنوات بچه ها از داخلش در بیاد . اقای مسولین شرکت . اقای نیروی انسانی اگه نمیخوای ناهار بدی . خب نده چرا خودت رو اذیت میکنی . اگر هم میخوای ناهار بدی خب با قیمت معقول و منصفانه و شفاف به همکاران بگو همه کارمندان شرکت میدونن قراره ناهار از شرکت همسایه دوست و پسر تهیه بشه و این قیکتی که بابت ناهار گفتید خیلی غیر منصفانه و تا حدودی ناجوانمردانه است

همگام رادین
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس
۲.۰
کارشناس

شرکت زیاد جالبی نیست. قوانین خیلی دست و پاگیری داره. گوشی دم در باید تحویل بدید. هیچ سیستمی به اینترنت وصل نیست. همه جای شرکت دوربینه. کلی آدم علاف تو شرکت وجود دارن که به خاطر نسبت های فامیلی استخدام شدن و برای آدم مزاحمت ایجاد می کنند. مدیریت تمام تلاشش رو میکنه تا حداقل مزایا به کارکنان تعلق بگیره. کمترین ضریب برای اضافه کار کمترین ضریب برای ماموریت. کمترین پایه حقوق. بعدش یه کسری از همون حق و حقوقی که ازت زده در قالب پاداش بهت میده. پرداخت حقوق بسیار عجیب و غریب هستش. مثلا ده میلیون حقوق قراره بگیری. یهو 28م مثلا 3 تومنش واریز میشه تو یه کارت. بعدش مثلا سوم 800 هزار تومن میزنن تو یه کارت دیگه. دو روز بعد 2 تومن میزنن و واریز حقوق تا اواسط ماه به همین منوال عجیب و غریب اتفاق میفته آخرشم نمیفهی چقدر حقوق گرفتی. یه فیش حقوقی خیلی عجیب و غریب هم بهت میدن که هیچ مبلغی توش نوشته نشده و حق نداری فیش حقوقی رو توی شرکت باز کنی یا به کسی نشون بدی. ماموریت رو هم اخیرا خیلی بد حساب میکنن و خیلی دیر واریز میکنن توی فیش حقوقی هم هیچ اثری از ماموریت نمیبینی قبلا داخل فیش بود الان دیگه نیست و معلوم نیست چطور محاسبه میکنن. جدای از اون فرهنگ سازمانی جالبی هم نداره و مدیریت شرکت خیلی ضیف و با روش هایی هستش که من توی هیچ شرکتی ندیدم. مزایایی هم داره اونم اینه که چندتا واحد کوچیک دارن که با اجاره پایین در اختیار کارکنانشون گذاشتن. بیمه تکمیلی داره. قبلا وام میدادن اخیرا نمیدن.

همگام رادین
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۳.۰

باید عین چی کار کنی و اصلا برای شخص هیچ احترامی قایل نیستن. به نظرم عمرتون رو توی این جهنم هدر ندید بهتر است. فقط تنها فایدش این هست که آب ، چای و شربت رایگان می دهند.