تخصص مخفی
تجربهٔ کاری تخصص مخفی در وب وان — امتیاز ۱.۰ از ۵ (فروردین ۱۳۹۹ تا فروردین ۱۴۰۰).
دوستان اگه میخواین با قوانین اداره کار و شکایت کردن از کارفرماها آشنا بشین حتما به وب وان برید و تجربه شکایت روکسب کنید! حقوقاتون اصلا به موقع پرداخت نمیشه بی نظم ترین شرکتی بوده که تا الان دیدم هدست یا کیبورد و.. بسوزه خراب بشه و...از حقوقتون کسر میشه اصلا به کارمند احترام گذاشته نمیشه ی سریا هم هستن که کلا زیرآب زن هستن موقع تسویم که هزار تا داستان جور میکنن برات وعده ووعید پوچ و تو خالی میدن تایکسال حقوق آخرتون رو نگه میدارن موقع تسویه و تا خودت چیزی نگی تسویت نمی کنن اصلا پیشنهاد نمیکنم بخصوص برای برنامه نویسان ن جای پیشرفت داره ن آرامش
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
سلام به تمام کسانی که تمایل دارند تو این شرکت کار کنند برخلاف شعاری همیشه میدن که رتبه اول توی کار رو داریم بی کفایتی مدیر این شرکت قابل رتبه دادن نیست علاوه بر مشتری های ناراضی که به هیچ عنوان پشتیبانی نمیشن کارمند ها هم همیشه ناراضی هستند حدود یک سال توی اون شرکت بودم و همیشه ناراحتم که چرا عمرم رو هدر دادم تو تایمی که کار میکردم همیشه ناراحت و عصبی بودم هیچ وقت واحد مالی نمیتونه با مدیر صحبت کنه و مشکلات رو حل کنه همیشه مورد تهاجم مدیر قرار میگیره کمترین حقوق شرکت رو حسابداراشون میگیرن کاملا بی نظم هست و همین بی نظمیه مدیر باعث میشی تمرکز کاری نداشته باشین و روند کار کردن به شدت کند میشه مدیر کاملا بی سواد هست و اصلا صلاحیت مدیر بودن رو نداره یک آدم بی تربیت و کاملا بی فرهنگ و چشم چرون با تمام دخترای شرکت شوخی جنسی و بی مورد میکنن.
من ۳ سال توی وب وان حسابدار بودم از لحاظ امنیت شغلی محیط سالم و پرداخت حقوق تقریبا منظم تایید میکنم حقوق ها نهایت چند روز تاخیر داره گاهی دیدم بعضیا با روند تسویه یا مرخصی مشکل دارن اونم به خاطر نا اشنا بودن پرسنل با قواعد کار و عدم تجربه شونه اینجام دیدم در مورد مدیریت هم نوشتن مدیریت درسته واقعا برای حسابداری وقت کم میزارن چون بیشتر تو فنی هستن و خودشم تخصصش برنامه نوییسیه ولی ادم منصف و پاکی هستن من تقریبا هرجا رفتم مشکل ناسالم بودن محیط رو تجربه کردم ولی توی وب وان واقعا ازین نظر ارامش داشتم و حتی اینقد پرسنل خوب انتخاب شدن ندیدم از بقیه اقایون هم خانما ازاری دیده باشن اکثر ادمایی که اونجان یا مهندسن یا تحصیلات دانشگاهی دارن خبری از ارباب رجوع هم نیس برا همین جو خیلی دوستانه ای داره یادش بخیر من به خاطر مشکل مریضیم نتونستم همکاریمو ادامه بدم
من تجربه مصاحبه و یک روز کارم رو میگم برای مصاحبه معطل نشدم و داخل اتاق مدیریت مصاحبه شد یعنی اتاق جلسه یا مصاحبه نداشتند ،مصاحبه سریع بود و یجا من در حال توضیح دادن گفتند خب صحبت من رو قطع و موضوع بعدی رو بیان کردند. شب ساعت ۸ با من تماس گرفتند که فرداش میتونم برای آزمایشی برم روزهای آزمایشی ازتون کارت ملی میگیرن و بعد عودت میدن سفته میگیرند من یک روز بیشتر نرفتم به دلیل شرایطی که برام پیش اومد و شرایط شرکت که باهاش اوک نبودم و متاسفانه موقع عودت کارت ملی مسادف شد با تعطیلی و عقب افتاد روزی هم که بعد تعطیلی بود خانمی که من بهش کارت ملی دادم جواب تلفنشون رو نمیدادند شرکت پاسخگو نبود و من به زور با پشتیبانی تماس گرفتم که کارم رو انجام دادند. * حتما موقع تحویل کارت ملیتون رسید بگیرید.*
سلام به شما که مشغول خوندن این تجربه هستی قبل از گفتن تجربم این رو بگم اگه حرفهای یا متوسط هستی به هیچ عنوان این شرکت نرو حتی برای مصاحبه !!! چون نه تنها کارکنان حتی مدیر شرکت هم از تخصص و حرفه چیزی نمیدونه اما اگه تازه میخوای شروع کنی یا اول راهی بازم میگم نرو :) چون به شخصیت و شعورت توهین میشه رئیس شرکت به هیچ عنوان بویی از انسانیت نبرده و با کارمندا مثل برده برخورد میکنه (هرچقدم مفید و کار راهانداز باشی) بیشتر جای درجات سازمانی و حرفهای جو خاله زنکی داخل شرکت برقراره و بهتره به جای کار یه کیلو سبزی بگیری هرروز بری غیبت کنی تا کار! حقوقا هیچوقت به موقع پرداخت نمیشه و موقع تسویه و بیرون اومدن راحت سه تا شیش ماه بعد پولتو بهت میدن (تازه اگه بدن!!) این دوتا کامنت خوب هم که از شرکت میبینی خود رئیس شرکت گذاشته (فاصله زمانیشو نگاه کن) اما از حق نگذریم محیط بشدت دوستانه هست امیدوارم تونسته باشم داخل تصمیم گیری کمک کنم ؛)
افتضاحید به معنای واقعی هیچ پشتیبانی مشتریتون رو نمیکنید و فقط برای اینکه پول از مشتری بگیرید اولش خو رفتارید و بعدش اصلا کارتون واقعا افتضاح هست پولی که بهتون دادم بابت تبلیغات ح باشه براتون ایشالا
من 4 ماه است در وب وان مشغول شدم بعد از مصاحبه که گفتن نظرشون مثبته وقتی میخواستم در مورد وب وان بیشتر بدونم با این صفحه اشنا شدم برخی در مورد مدیریت نوشته بودن و حقوق من با مدیریت مصاحبه کردم و چون اصلا نمیخورد آدم بدی باشه گفتن حقوق ها هم منظمه مشغول به کار شدم الان بعد از 4 ماه چیزایی که از مدیریت دیدم خیلی با اخلاق، اتفاقا خیلی باسواد و پر هستن و در یک کلام مدیر واقعی هستن و مدیریت هم از اول خود ایشون بوده و عوض نشده حقوق ها هم مرتب پرداخت شده و از پرسنل قدیم هم پرسیدم روال همیشه ثابت و منظم بوده محیط دوستانه و خارج از حواشی هست من وب وان رو به دوستان توصیه میکنم از لحاظ مدیریت و حقوق و در کل جو شرکت امتیازش از هر نظر خوبه