ویکی‌تجربهجستجو
پارسان
تجربهٔ کاری

استقرار و پشتیبانی

تجربهٔ کاری استقرار و پشتیبانی در پارسان — امتیاز ۳.۰ از ۵.

۳.۰· استقرار و پشتیبانی

خیلی خوب و عالی هستن تمام کلیشه های استخدام رو تغییر دادند و یه محیط کاملا حرفه جهت ایجاد انواع مختلف تروما رو فراهم کرده اند. در بدو ورود به شما در یکی از تیم های مالی، بازرگانی و یا حقوق و دستمزد یک میز و صندلی داده می شود و دیگر هیچ ... حقوق هاش عالیه و برای تنوع و ایجاد هوش هیجانی مرتبط با محبط کاملا حرفه ای در روزهای مختلف ماه و در دو بخش پرداخت می کنند

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۳.۰
مدیریت
۳.۰
حقوق و مزایا
۳.۰
تعادل کار-زندگی
۳.۰
فرصت رشد
۳.۰
توصیه به دیگران
۳.۰

تجربه‌های مشابه

پارسان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس گرافیک
۱.۰
مصاحبه کارشناس گرافیک

خب من تا حالا به صورت پروژه ای کار میگردم و به طور ثابت برای یه شرکت کار نکردم. حس جالبی بود اولین مصاحبه استخدامی بود که داشتم. با مدیرعامل شرکت مستقیماً گفت و گو کردم. ایشون خیلی صمیمی با من برخورد کردن و توهمون لحظه اول این حس رو داشتم که میتونم استرس نداشته باشم. از تجربیات قبلی و کارهایی که انجام داده بودم پرسیدن و نرم افزارهایی که بلدم باهاشون کارکنم. خب منم مسلماً حسابی از خودم تعریف کردم 🙂 از فضای فکری و سبک های طراحی من پرسیدن و این که علایث چی هست و چرا اصلاً میخوام کار تمام وقت تو یه شرکت رو تجربه کنم. توی یه جلسه دیگه هم چند تا از نمونه کارهای قبلیمو براشون فرستادم تا ببینن و نظرشونو بگن. ریلکس باشن و بدونن براساس توانمدی هاشون اگه پوزیشن خالی داشته باشن استخدام میشن ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: اهل تفکر بودن، خلاقیت، مطالعه، سفر